Η πιο απλή άσκηση για… σφιχτή κοιλιά, σε λίγες μόνο ημέρες!

Δοκίμασέ την και θα μας θυμηθείς

Σταμάτα να ζηλεύεις τα σφιχτά και καλογυμνασμένα κορμιά των διασήμων από τον... καναπέ σου και λάβε επιτέλους δράση. Με προσεκτική διατροφή και εντατική άσκηση θα καταφέρεις να αδυνατίσεις και να αποκτήσεις το κορμί που επιθυμείς. Αν ψάχνεις αποτελεσματικά workouts για να τα ακολουθήσεις μόνη σου στο σπίτι σου, τότε πάτα ΕΔΩ.


Εμείς σήμερα σου προτείνουμε την απόλυτη άσκηση με μπάλα, για επίπεδη και σφιχτή κοιλιά σε λίγες μόνο ημέρες. Δοκίμασέ την!

 

eda440f4a42cb6f7 ball roll out 3ad17

 

- Γονάτισε σε ένα χαλάκι, έχοντας τα γόνατά σου σε ορθή γωνία. Τοποθέτησε την μπάλα μπροστά σου και ακούμπησε πάνω της με τους πήχεις σου.
- Ακόμη και σε αυτή τη θέση θα πρέπει να νιώθεις τους κοιλιακούς σου να «δουλεύουν». Κατά τη διάρκεια της άσκησης έχε την κοιλιά σου σφιχτή. Προσοχή στη μέση σου – μην κάνεις υπερέκταση!
- Πίεσε τα χέρια σου στην μπάλα και ρόλαρε μπροστά, όσο πιο μακριά μπορείς, χωρίς όμως να χαλάσεις τη στάση του σώματός σου.
- Μείνε για μερικά δευτερόλεπτα και επίστρεψε στην αρχική σου θέση. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων!

 

• Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, μόλις τελειώσεις τις επαναλήψεις σου σήκω στις μύτες των ποδιών σου και μείνε σε σανίδα ακουμπώντας στην μπάλα. Μείνε σε αυτή τη θέση για όσο περισσότερο μπορείς!

 

Διαβάστε ακόμα

Οι 4 απλές ασκήσεις που θα σου χαρίσουν αδύνατα και γυμνασμένα πόδια!

Θέλεις το απόλυτο σώμα για την παραλία; Τότε δοκίμασε αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής

 

 

(photo via Popsugar)

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ