Mήπως είναι καλύτερα να μην γυμναζόμαστε όταν είμαστε κουρασμένοι;

Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που λέμε στον εαυτό μας όταν γυρίζουμε σπίτι από τη δουλειά, ώστε να αποφύγουμε το γυμναστήριο. Κούραση, εξάντληση, άγχος, αυτή η μέρα ήταν δύσκολη και το έχουμε ανάγκη να λιώσουμε στον καναπέ για το υπόλοιπο απόγευμα, οπότε δεν πειράζει αν χάσουμε την προπόνηση.

Λάθος, κυρίες. Στην πραγματικότητα, αν πάρουμε το κουρασμένο μας κορμί και το πάμε στο γυμναστήριο (ή σε ό,τι προπόνηση κάνουμε) μετά το τέλος της άσκησης θα νιώθουμε πιο ζωνταντές από ποτέ, γεμάτες ενέργεια και όρεξη! Εντάξει, στις περιπτώσεις που είστε πραγματικά «κομμάτια» επειδή δουλεύετε επί 3 μέρες 15ωρα και ίσα που προλαβαίνετε να φάτε, καλύτερα να το αφήσετε, να φάτε ένα καλό γεύμα και να κοιμηθείτε νωρίς, ώστε να μην καταρρεύσετε. Υπάρχει πάντα και το αύριο. Αν όμως πρόκειται για νορμάλ κούραση ή/και απλή βαρεμάρα που την μεταμφιέζετε ως κούραση, σηκωθείτε από τον καναπέ, βάλτε τα αθλητικά σας και βουρ. Σας υπόσχόμαστε πως δεν θα το μετανιώσετε.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ