Βαριέσαι τα ροκανίσματα αλλά θες κοιλιακούς; Αυτές τις ασκήσεις έψαχνες τόσο καιρό

Δε θα χρειαστεί να ξαπλώσεις, πίστεψέ μας!

Η κοιλιά μας θέλουμε να είναι επίπεδη και γραμμωμένη. Ό,τι και αν λέμε, όσο και αν μας αρέσει το φαγητό, καμία μας δε θέλει να βλέπει το πρωί στον καθρέφτη της μία φουσκωμένη κοιλιά. Από την άλλη βέβαια, η γκρίνια μας είναι σχεδόν ακατανίκητη όποτε ο γυμναστής «διατάζει» να ξαπλώσουμε στο στρώμα της γυμναστικής και να κάνουμε... ροκανίσματα (ναι, στους κοιλιακούς αναφέρομαι). Το πρώτο που σκέφτεσαι είναι πως δε θα ξαναφάς τίποτα παχυντικό (aka θα τρέφεσαι με φρούτα, λαχανικά και φιλέτο κοτόπουλο) και μετά ξεκινάς να μετράς 1,2,3,4...

Για εσένα και εμένα, λοιπόν, που βαριόμαστε τα ροκανίσματα και τα σιχαινόμαστε (ας μην κρυβόμαστε) μόλις βρήκα ένα 6λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής, το οποίο είναι και πολύ εύκολο. Πάτα το play, στάσου όρθια και... ξεκίνα.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ