3 πανεύκολες ασκήσεις για να γραμμώσεις τα χέρια σου

Πώς θα εξαφανίσεις το λίπος μόνο με λίγες προπονήσεις.

Εμείς οι γυναίκες πρώτα από όλα κάνουμε εκατοντάδες κοιλιακούς μήπως και αποκτήσουμε την επίπεδη κοιλιά των ονείρων μας και έπειτα ακολουθούμε τις ανάλογες ασκήσεις για γλουτούς. Τις ασκήσεις για τα χέρια συνήθως τις παραμελούμε είτε επειδή βαριόμαστε είτε επειδή δεν τις έχουμε σε προτεραιότητα!

Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Ήρθε η ώρα να λάβουμε δράση (σε σένα απευθυνόμαστε)! Βρήκαμε, λοιπόν, τρεις ασκήσεις που θα γυμνάσουν άψογα τα χέρια σου. Το μόνο που θα χρειαστείς είναι δύο μικρές μπάλες γυμναστικής για χέρια. Αν δεν έχεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις για αρχή δύο μπουκαλάκια νερό.

Δες στην gallery τις ασκήσεις και διάβασε επακριβώς πώς θα τις ακολουθήσεις!

Υ.γ Δεν βαριόμαστε τώρα, γυμναζόμαστε!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies