6 ασκήσεις ενδυνάμωσης για να πεις αντίο στους πόνους της πλάτης

2 SHARES

Και πες αντίο στους πόνους της πλάτης

Η έντονη και απαιτητική καθημερινότητά μας συχνά οδηγεί στην πλήρη εξάντληση του κορμιού μας, με το πρώτο σημείο που πλήττεται να μην είναι άλλο από την πλάτη μας.

Η κακή στάση του σώματος, η καθιστική εργασία, η ορθοστασία, ο μη επαρκής ύπνος ακόμα και η φροντίδα των παιδιών μας μπορούν να οδηγήσουν σε ισχυρούς πόνους στην σπονδυλική στήλη, με αποτέλεσμα κάθε μας κίνηση να αποτελεί μία ακόμα ταλαιπωρία για όλες εμάς.

Δυστυχώς, οι πόνοι στην πλάτη μπορούν να αποδειχτούν εξαιρετικά ενοχλητικοί και δύσκολα καταπολεμήσιμοι, γι’ αυτό και οι ειδικοί προτείνουν να φροντίσουμε να ενδυναμώσουμε τους μύες της περιοχής, προκειμένου να τους κάνουμε πιο ανθεκτικούς στην κούραση, γλιτώνοντας με τον τρόπο αυτό τα χειρότερα.

Δες τη συνέχεια στο limeandlife.com

2 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ