Είσαι αρχάρια στη γυμναστική; 11 λάθη που πρέπει να αποφύγεις

3 SHARES

Δες πώς πρέπει να γυμνάζεσαι σωστά

Πλησιάζει και πάλι ο καιρός που θα αρχίσεις να ψάχνεις τα μαγιό που θα φορέσεις φέτος το καλοκαίρι, και συνειδητοποιείς πως η επίσκεψη σου στο γυμναστήριο είναι πια μονόδρομος. Μπορεί μέχρι τώρα να μην ήθελες να πας και να έκανες κάποιες ασκήσεις μόνη σου σπίτι, όμως να ξέρεις, πως όταν κάνεις λάθος ασκήσεις είναι πολύ χειρότερο από το να μην κάνεις καθόλου γυμναστική.

Αν λοιπόν είσαι αρχάρια στη γυμναστική (ή και όχι) υπάρχουν 11 λάθη που πρέπει να αποφύγεις για να κάνεις σωστά τη γυμναστική σου.

#1. Αερόβιο πρόγραμμα μεγάλης διάρκειας

Όταν θέλεις να κάνεις αερόβιες ασκήσεις, πρέπει να μάθεις να κρατάς τις ισορροπίες και να μην εξαντλείς τον εαυτό σου. Με το να κάνεις αερόβιο σε υπερβολικό βαθμό, μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στο καρδιαγγειακό σου σύστημα. Σίγουρα το τελευταίο πράγμα που θες από τις ασκήσεις σου είναι καρδιακά προβλήματα. Ο μέσος όρος διάρκειας ενός αερόβιου προγράμματος είναι 30 λεπτά.

Δες στο βίντεο παρακάτω τα υπόλοιπα δέκα λάθη που πρέπει να αποφεύγεις.
 
Θα σε κάνουμε βασίλισσα. Ακολούθησέ μας στο Instagram!
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies