Αν τα οπίσθιά σου έχουν ανεστραμμένο σχήμα αυτές είναι οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις

3 SHARES

Να πώς θα γυμναστείς σωστά

Έχουμε μπει στην τελική ευθεία για το καλοκαίρι –μας χωρίζουν μόλις 4 ημέρες- και οι γυμναστικές μας προπονήσεις έχουν γίνει ακόμη πιο εντατικές. Βέβαια κάθε σωματότυπος είναι διαφορετικός, με αποτέλεσμα διαφορετικές να είναι και οι ασκήσεις που πρέπει να ακολουθήσεις. Εάν εσύ λοιπόν θέλεις να δώσεις ιδιαίτερη έμφαση στους γλουτούς σου, τότε πρέπει να βρεις και τις κατάλληλες για το σχήμα τους.

Μέχρι στιγμής έχουμε δει πως πρέπει να γυμνάζεσαι εάν τα οπίσθια σου έχουν τετράγωνο σχήμα, στρογγυλό ή σχήμα καρδιάς. Σήμερα θα δεις πώς να γυμναστείς εάν τα οπίσθιά σου έχουν ανεστραμμένο σχήμα.

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ