Με αυτόν το τρόπο θα μπορέσεις και εσύ να δεις τους κοιλιακούς σου

5 SHARES

Θες γραμμωμένη κοιλιά; Δες τι πρέπει να κάνεις

Έχεις κουραστεί να ιδρώνεις και απογοητεύεσαι που δεν βλέπεις το αποτέλεσμα που θέλεις στην κοιλιά σου. Είτε το επάνω, είτε το κάτω, είτε το πλαϊνό μέρος , οι κοιλιακοί είναι μέρος του ορθού κοιλιακού και θέλουν σχέδιο για να… βγουν προς τα έξω.  Η περιοχή του μεσαίου τμήματος είναι ένα από τα σημεία που το σώμα αποθηκεύει λίπος, ειδικά όσο μεγαλώνουμε.

Πώς να δεις αποτέλεσμα

Μπορείς  να κάνεις πολλά πράγματα και δύσκολα πράγματα. Να βγάζεις ιδρώτα και να κουράζεσαι αλλά τίποτα από αυτά δεν σου θα δώσει το six packs που ονειρεύεσαι  αν δεν κάνεις βασικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σου.  Για να πετύχεις πραγματικά χαμηλά επίπεδα κοιλιακού λίπους, πρέπει να πετύχεις ένα ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό συνολικού σωματικού λίπους, ακολουθώντας με συνέπεια ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής, αερόβιας άσκησης και άσκησης δύναμης. Αν καταφέρεις να χάσεις το λίπος, τότε θα δεις και τους κοιλιακούς. Άλλωστε όλοι έχουμε six packs. Απλώς  καλύπτονται από ένα στρώμα υποδόριου λίπους.

Σε πρακτικό επίπεδο

Ξεκίνα να γεμίζεις τον οργανισμό σου με καθαρές τροφές που θα σε χορταίνουν, θα σου δίνουν βιταμίνες και δεν θα σε οδηγούν σε εύκολες λιπαρές λύσεις. Αν σου είναι δύσκολο, απευθύνσου σε έναν διατροφολόγο. Δεν χρειάζεται να έχεις μεγάλο μπάτζετ για να πας σε ειδικό. Μπορείς απλώς να κάνεις ένα ραντεβού, να μετρηθείς, να μιλήσεις για το στόχο σου και να σου δώσει έναν οδηγό να ακολουθείς χωρίς να τον επισκέπτεσαι κάθε εβδομάδα.

Το ίδιο ισχύει και στον τομέα της άθλησης. Είτε αφιερώσεις, μια ώρα, είτε μισή, είναι πολύ σπουδαία η προσπάθεια και θα είναι αποδοτική, αν ό,τι κάνεις, το κάνεις σωστά. Συνδύασε την άσκηση δύναμης με την αερόβια και φρόντισε να μιλήσεις με έναν ειδικό για να μην χάνεις ενέργεια χωρίς λόγο. Αν δεν έχεις την δυνατότητα να έχεις τον δικό σου trainer, μπορείς να ζητήσεις την συμβουλή του. Αν έχεις γυμναστεί στο παρελθόν και γνωρίζεις πώς να χειρίζεσαι το σώμα σου σωστά, μπορείς να μην χρεωθείς συνεδρίες άσκησης αλλά απλώς ένα πρόγραμμα ρυθμισμένο στα μέτρα σου.

πηγή: being.gr

Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ