Αυτά είναι τα τρία πιο κοινά λάθη που κάνεις σε ασκήσεις γυμναστικής

7 SHARES

Και ιδού πώς θα τα διορθώσεις

Είναι πολύ σημαντικό να καταφέρεις να βγάλεις ένα ολόκληρο πρόγραμμα γυμναστικής, είναι ακόμη πιο σημαντικό όμως να καταφέρεις να το βγάλεις απολύτως σωστά. Και με αυτό εννοούμε να κάνεις τις κινήσεις σωστά και να έχεις σωστή στάση σώματος. Βλέπεις αν κάνεις γυμναστική, αλλά κάνεις τις ασκήσεις λάθος, μόνο καλό δεν κάνεις στο σώμα σου. Και το κυριότερο πρόβλημα όλων είναι ότι μπορείς να βλάψεις το σώμα σου.

Υπάρχουν λοιπόν κάποια λάθη που κάνεις σε βασικές ασκήσεις και ιδού πώς θα τα διορθώσεις. Τα λάθη αυτά γίνονται πιο συχνά στο squats, στα push ups και την ώρα που κάνεις διάδρομο.

Δες στη gallery που ακολουθεί ποια είναι αυτά τα λάθη που κάνεις και τις σωστές μεθόδους.

  • Squats:

Το λάθος: Εάν τα γόνατά σου είναι στραμμένα προς τα μέσα ή στην ίδια ευθεία με τα δάχτυλα των ποδιών σου, τότε πρέπει να φτιάξεις τη στάση του σώματός σου. Κάνοντας την άσκηση με αυτόν τον τρόπο μπορεί να προκαλέσεις τραυματισμό στο γόνατό σου και σίγουρα δεν θα έχεις και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Δοκίμασε αντ’ αυτού να βάλεις τα πόδια σου στην σωστή ευθεία, να καθίσεις βαθιά στους γοφούς σου, με τα γόνατα και τα οπίσθιά σου προς τα έξω.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ