Πώς να γυμνάσεις το εσωτερικό των ποδιών σου ακόμη κι αν είσαι τεμπέλα

7 SHARES

Οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις και ξαπλωμένη

Μια ερώτηση θα σου κάνουμε και θέλουμε να είσαι ειλικρινής. Τώρα που τα πάντα είναι κλειστά κα έξω δεν μπορείς να βγεις τι άλλο κάνεις στο σπίτι σου εκτός από το να δουλεύεις (εάν βέβαια κάνεις #workfromhome); Βλέπεις σειρές, μαγειρεύεις, διαβάζεις βιβλία κ.ο.κ. Άρα έχεις κάποια δικαιολογία για να μη γυμναστείς; Μάλλον όχι.

Ακόμη λοιπόν και αν βαριέσαι να βγεις για τρέξιμο γύρω από το σπίτι σου ή έστω στο μπαλκόνι, βρήκαμε πως θα γυμνάσεις το εσωτερικό των ποδιών σου. Και όχι δεν έχεις δικαιολογία να μην το κάνεις, γιατί τις ασκήσεις αυτές τις κάνεις ακόμη και ξαπλωμένη διαβάζοντας το βιβλίο σου.

Τέρμα οι δικαιολογίες, δες το βίντεο που ακολουθεί παρακάτω και αντέγραψε τις ασκήσεις που θα δεις. Αφιέρωσε λίγο χρόνο από την ημέρα σου και κάνες αυτές τις πολύ εύκολες ασκήσεις για να ενδυναμώσεις και να γραμμώσεις το εσωτερικό των ποδιών σου. Θα φτάσει η ώρα που θα πρέπει να βγεις με το σορτσάκι σου και τότε δεν θα έχεις πραγματικά δικαιολογία.

Video credit:brightgram

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ