Πέντε ασκήσεις για να αποκτήσεις εύκολα μια καλλίγραμμη σιλουέτα

9 SHARES

Από τα βαθιά καθίσματα στη σανίδα

Ένα από τα πιο σημαντικά «μαθήματα» που πήραμε αυτή την άνοιξη, κατά τη διάρκεια της οποίας μείναμε σπίτι, είναι ότι μπορούμε να φροντίσουμε τις σιλουέτες μας και εκτός γυμναστηρίων.

Αυτό ακριβώς θα κάνουμε και τώρα, λοιπόν, που το καλοκαίρι είναι εδώ και η ανάγκη να φροντίσουμε το σώμα μας είναι ακόμη πιο μεγάλη. Τα σπίτια μας μετατρέπονται σε γυμναστήρια και με τις πέντε εύκολες και ολιγόλεπτες ασκήσεις που ακολουθούν, θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε το δυνατό και υγιές σώμα που επιθυμούμε, ακόμη και αν δεν έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο στη διάθεσή μας.

1. Βαθιά καθίσματα για απόλυτη σύσφιξη

Μία εξαιρετικά εύκολη άσκηση για να δυναμώσουμε σημαντικά σημεία του σώματος, όπως οι μηροί και οι γλουτοί μας, είναι τα βαθιά καθίσματα. Για να την πραγματοποιήσουμε, λυγίζουμε τα γόνατα, χαμηλώνουμε τους γλουτούς σαν να θέλουμε να καθίσουμε σε μια καρέκλα και έπειτα, επανερχόμαστε στην αρχική μας θέση. Για να ανεβάσουμε λίγο το επίπεδο δυσκολίας, μπορούμε συγχρόνως να κρατάμε μπουκάλια με νερό ή βιβλία, εφόσον δεν διαθέτουμε τον ανάλογο εξοπλισμό -δηλαδή βαράκια.

Διαβάστε περισσότερα στο epithimies.gr

9 SHARES
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ