Κάνε τη viral άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε πέντε λεπτά με μια πετσέτα (video)

5 SHARES

Μια πετσέτα και πέντε λεπτά αρκούν

Το να φτιάξεις κοιλιακούς ζηλευτούν κι ενώ ο Ιούλιος είναι προ των πυλών, μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Δεν απαιτεί μόνο γονίδια και σωστή διατροφή η επίπεδη κοιλιά.

Θες και μια άσκηση εύκολη και απλή που να έχει το αποτέλεσμα που θες. Υπάρχει ένα viral βίντεο στο Tik Tok που έχει ξεπεράσει τα 2.8 εκατομμύρια προβολές από την χρήστη @tiabagha. Ουσιαστικά διπλώνεις μια πετσέτα, μακραίνεις τα χέρια και τα πόδια φροντίζοντας να κοιτούν προς τα μέσα τα δάχτυλά σου και τεντώνεσαι επί πέντε λεπτά κάθε μερά, έτσι όπως βρίσκεσαι ξαπλωμένη στο πάτωμα. Δηλαδή, ούτε σταγόνα ιδρώτα δε θα χύσεις.

 Βέβαια την άσκηση αυτή είδε μια άλλη trainer Και fitness blogger,η Cassey Ho, δημιουργός του Blogilates, την οποία και σχολίασε αρνητικά. Η Ho εξήγησε πως η άσκηση αυτή προέρχεται από την ιαπωνική ρεφλεξολογία και απλά βοηθάει την σπονδυλική στήλη. Όλη η ουσία της viral κίνησης, που δημιουργήθηκε αρχικά από τον δρ Τoshiki Fukutsudzi είναι στο πού θα βάλεις την πετσέτα για να χάσεις βάρος.

 Αλλά όπως και να το κάνουμε, με το να κάθεσαι ξαπλωμένη, κοιλιακούς δεν θα χτίσεις. Το κόλπο με την πετσέτα θα βοηθήσει το σώμα, την μέση και την πλάτη, αφού κάνεις 100 και 200 κοιλιακούς κι όχι χωρίς να κάνεις ροκανίσματα.

 Δες και ένα βίντεο της Ho παρακάτω που αποκαλύπτει την αλήθεια για το κόλπο με την πετσέτα.

Άντε και καλά ροκανίσματα.

5 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ