H άσκηση δύο λεπτών που γυμνάζει όλο το σώμα και πρέπει να κάνεις κάθε μέρα

1 SHARE

Δύο λεπτά με ένα λάστιχο

Η Kira Stokes, δημιουργός της Stoked Method έχει ένα instagram acoount όπου μπορείς να βρεις κάθε άσκηση για να δουλέψεις όποιο σημείο του σώματός σου επιθυμείς. 

Η Kira σου έχει αυτήν την εβδομάδα, μια κίνηση που γίνεται με ένα λάστιχο σε μόλις δύο λεπτά και είναι ιδανική για να γυμνάσεις το σώμα από πάνω μέχρι κάτω. 

Αυτό που επισήμαινει βέβαια η προπονήτρια είναι πως πριν από κάθε μα κάθε άσκηση, πρέπει να κάνεις ζέσταμα. Η ίδια εξηγεί πως η αντιστοιχεία του warm up είναι το να κάνεις ένα τεστ χωρίς να έχεις μελετήσει προηγουμένως. 

Όπως εξηγεί η ίδια, το ζέσταμα επιτρέπεις στους μυς να ενεργοποιηθούν και προλαμβάνει κατά μεγάλο βαθμό τον κίνδυνο τραυματισμού.

Στην άσκηση δύο λεπτών που προτείνει η ειειδκός, πρέπει να είσαι σταθερή, να κρατάς καλά το λάστιχο και μπορείς να κάνεις την κίνηση παντού, αρκεί να έχεις το λαστιχάκι μαζί σου.

Ακόμα και στο διάλειμμα στο γραφείο είναι η ιδανική άσκηση για να ξεπιαστείς αλλά και γιατί όχι να γραμμώσεις.

Πώς θα την κάνεις;

Στέκεσαι με τα πόδια στο ύψος των γλουρών και στέκεσαι πάνω σε ένα λάστιχο αντίστασης. Διπλώνεις το λάστιχο μπροστά δημιουργώντας ένα Χ και κρατάς ανάποδα με κάθε τελείωμα του λάστιχου στα χέραι. Οι παλάμες βλέπουν προς το πάτωμα και τα χέρια είναι χαμηλά στο ύψος των γλουτών. 

 

 

Κρατάς τα πόδια σε μια ευθεία, σφίγγεις την κοιλιά και πιέζεις τους γλουτούς, πηγαίνοντας με βήματα πλάγια μία προς τα δεξιά και μία προς τα αριστερά. 

Θυμήσου να κρατάς την απόσταση που πρέπει ανάμεσα στα πόδια και να κάνεις 3 σετ των 8 με 10 επαναλήψεων για κάθε πλευρά. 

Αν το αντέχεις, κάνε την ίδια κίνηση, όχι όμως ενώ στέκεσαι αλλά κάνοντας squat. 

1 SHARE
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ