Τρέξιμο στο γυμναστήριο ή υπαιθρίως;

Συγκρίνεται το τρέξιμο στο διάδρομο του γυμναστηρίου με αυτό στο γειτονικό πάρκο;

Από τη μια θα πείτε τρέξιμο το ένα, τρέξιμο και το άλλο. Χιλιόμετρα στη μια περίπτωση, χιλιόμετρα και στην άλλη, κάψιμο θερμίδων και λίπους στη μια, ομοίως και στην άλλη. Μόνο που δεν είναι ακριβώς έτσι.

Βλέπετε υπάρχουν παράγοντες που δεν έχουμε λάβει υπόψη, όπως η αντίσταση του αέρα και η ανωμαλία του εδάφους. Ένας διάδρομος στο γυμναστήριο «τραβά» το έδαφος κάτω από τα πόδια σας και δεν υπάρχει καμία αντίσταση από τον αέρα. Συνεπώς το τρέξιμο γίνεται σαφώς ευκολότερο. Όμως, ο διάδρομος από την άλλη σας προστατεύει εν μέρει περισσότερο από πιθανούς τραυματισμούς, αν είσαστε επιρρεπείς σε αυτούς. Άρα τι είναι προτιμότερο;

Εν γένει καλύτερο είναι να προτιμάτε το τρέξιμο σε υπαίθριους χώρους, καθώς εκτός από τη γυμναστική κερδίζετε και καινούργιες παραστάσεις και εικόνες, ερεθίσματα για κάθε δημιουργικό νου. Αν, όμως, είστε τόσο λάτρεις του γυμναστηρίου που δεν μπορείτε να το αποχωριστείτε, τότε ρυθμίστε τον διάδρομο σε μια κλίση έτσι ώστε να προσομοιώσετε τις εξωτερικές συνθήκες στο μέγιστο δυνατόν.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ