Pilates + Αερόβια άσκηση: Ο τέλειος συνδυασμός

Η γυμνάστρια και personal trainer Χριστίνα Πανταζοπούλου δίνει τον κατάλληλο συνδυασμό γυμναστικής για τις εργαζόμενες γυναίκες που θέλουν να αποκτήσουν το τέλειο σώμα χωρίς να εξαντληθούν.

Οι περισσότερες γυναίκες που έρχονται γυμναστήριο μου ζητάνε να αποκτήσουν ένα σφριγηλό και αδύνατο σώμα χωρίς να φουσκώσουν μυϊκά. Ένας τρόπος να δυναμώσουμε χωρίς να φουσκώσουν οι μύες μας είναι η μέθοδος πιλάτες. Λειτουργεί όπως ακριβώς το μπαλέτο.
Μερικά από τα πιο σημαντικά οφέλη της μεθόδου είναι:

  • Δυνατό κέντρο δηλαδή ο κορμός περιμετρικά και όχι μόνο εμπρός στην περιοχή της κοιλιάς.
  • Δυναμώνει τους μύες χωρίς να τους φουσκώνει και αυτό γιατί σε κάθε κίνηση έχουμε ταυτόχρονα και διάταση . Επιπλέον δεν απομονώνουμε μυϊκές ομάδες , αντιθέτως καταμερίζουμε την δύναμη της άσκησης με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνεται ένας μόνο μυς.
  • Αυξάνει την ευλυγισία. Κάτι που κάνει τους μύες μας να φαίνονται πιο μακριοί.
  • Βελτιώνει την αναπνοή. Η αναπνοή είναι ζωτικής σημασίας λειτουργία για τον οργανισμό και βοηθά και άλλες λειτουργίες όπως ο μεταβολισμός (οι καύσεις του οργανισμού), η πέψη, η αντοχή (κάρδιο-αναπνευστική λειτουργία) κτλ.


Εάν η μέθοδος πιλάτες συνδυαστεί και με αερόβια προπόνηση τότε έχουμε τον τέλειο συνδυασμό ειδικά για μία εργαζόμενη γυναίκα (ακόμα περισσότερο εάν είναι και μητέρα), που θέλει να γυμνάζεται χωρίς να εξαντλεί τον οργανισμό της. Με την αερόβια άσκηση έχουμε ρύθμιση του βάρους και κρατάμε τον μεταβολισμό μας σε εγρήγορση οπότε έχουμε καύσεις σε κάθε δραστηριότητα.

Μία συχνότητα 3 φορές την εβδομάδα συνεχόμενα για 2-3 μήνες θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και φυσικά μεγάλο ρόλο παίζει και η διατροφή, η οποία πρέπει να είναι τέτοια ούτως ώστε να μας δίνει ενέργεια χωρίς να μας προσθέτει βάρος.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ