Οι 2 ώρες που κάνουν όλη τη διαφορά στο σώμα

Ξέρετε πως το φαγητό μετά τις 12 το βράδυ απαγορεύεται, στην πραγματικότητα όμως το θέμα δεν είναι η ώρα που θα φάμε, αλλά το τι θα κάνουμε αφού φάμε. Πιο συγκεκριμένα, αυτό που απαγορεύεται είναι να τρώμε πριν πάμε στο κρεβάτι. Κατά τη διάρκεια του ύπνου το σώμα «ρίχνει» ρυθμούς και ο μεταβολισμός πέφτει αισθητά, με αποτέλεσμα να καίμε πολύ λιγότερες θερμίδες από το συνηθισμένο, ενώ αυτές που δεν καίγονται αποθηκεύονται στον οργανισμό ως λίπος για μελλοντική χρήση. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, λοιπόν, είναι να μην τρώμε τίποτα 2 ώρες πριν πέσουμε για ύπνο ή, αν έχουμε ανάγκη να φάμε, να κάνουμε μια ελαφριάς μορφής άσκηση μετά το γεύμα, όπως έναν μεγάλο περίπατο με ζωηρό βηματισμό για περίπου μία ώρα. Θα μείνετε έκπληκτοι με τα αποτελέσματα που θα δείτε στο σώμα σας

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ