Διάδρομος vs Ποδήλατο: Με ποιο καις περισσότερες θερμίδες;

Τι να επιλέγετε

Γυμναστήριο. Ναι, το καλοκαίρι πλησιάζει και αυτός και μόνο ο λόγος αρκεί για να αρχίσετε πιο εντατικές προπονήσεις. Για να κάψετε λίπος και να χάσετε κιλά ξέρετε ότι η αερόβια άσκηση είναι η ιδανική. Και τώρα βρισκόμαστε μπροστά στο ερώτημα που μας ταλαιπωρεί. Διάδρομος ή ποδήλατο; Ποιο από τα δύο είναι πιο αποτελεσματικό τελικά;


Αρχικά να σημειώσουμε ότι πρώτο πράγμα που θα πρέπει να σκέφτεστε είναι να γυμνάζεστε με το μέσο που σας αρέσει. Τι εννοούμε. Αν σας αρέσει κάτι από τα δύο περισσότερο, προτιμήστε αυτό, καθώς θα έχετε περισσότερη διάθεση για γυμναστική. Έπειτα, έχετε στο μυαλό σας ότι με το ποδήλατο επικεντρωνόσαστε περισσότερο στα πόδια, ενώ με το διάδρομο γυμνάζεται πιο συνολικά το κορμί σας.


Μιλώντας για θερμίδες, με το ποδήλατο, σε ήπιο ρυθμό, καίτε περίπου 200 θερμίδες ανά μισάωρο, τη στιγμή που με το γρήγορο βάδην θα κάψετε 250. Κάνοντας όμως, για 1 ώρα jogging, θα κάψετε περίπου 450 θερμίδες, ενώ με το ποδήλατο θα χάσετε περίπου 510 ανά ώρα. Οι θερμίδες φυσικά «παίζουν» αναλόγως της ταχύτητας, της κλίσης του διαδρόμου και φυσικά του σωματικού σας βάρους. Μην κοιτάτε τις θερμίδες, το θέμα είναι να δείτε ποιο από τα δύο καλύπτει περισσότερο τις ανάγκες σου και με ποιο μπορείς να κάνεις πιο σκληρή προπόνηση.

Να μην ξεχνάς να κάνεις εναλλαγές στην ένταση και στο ρυθμό σου. Θα σε βοηθήσει να κάψεις extra θερμίδες και να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου!

 

Διαβάστε ακόμα

Pole dancing: Η πιο sexy μέθοδος εκγύμνασης για... θανατηφόρο κορμί

Οι τέλειες ασκήσεις με βαράκια: Για να δείχνετε τα χέρια σας με υπερηφάνεια!

Προπόνηση με ιμάντες: Για σώμα σφιχτό και σμιλεμένο όσο ποτέ!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ