Η απόλυτη άσκηση για τέλειους γλουτούς και μηρούς

Η διάσημη μπαλαρίνα και personal trainer Katia Pryce αποκαλύπτει το μυστικό της

Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και ο χρόνος λιγοστεύει. Μη σας ξεγελά το κρύο του Μαρτίου. Πριν καλά καλά το καταλάβετε, θα πρέπει να βγείτε στην παραλία και να φορέσετε καυτά σορτσάκια ή φορέματα χωρίς καλσόν.

Ας μην κοροϊδευόμαστε όμως. Οι καλοσχηματισμένοι και σφιχτοί γλουτοί μετράνε όλο το χρόνο. Το ίδιο και το εσωτερικό των μηρών μας. Οι ρυθμοί μιας εργαζόμενης γυναίκας όσο περνά ο καιρός γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, οπότε τα σετ από πολλές και κουραστικές ασκήσεις για την ενδυνάμωση των ποδιών μας, με έμφαση σε γλουτούς και μηρούς, δεν είναι ό, τι πιο εύκολο μπορεί να ακολουθήσει κανείς. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν είναι αργά για μία 'Back to Basics' επανάσταση.

Τι είναι το  "Drop It Low Plié Squat" λοιπόν, που έχει τρελάνει τις διάσημες;

Είναι ένα βαθύ κάθισμα που βρίσκει της ρίζες του στο μπαλέτο και χρησιμοποιείται για ενδυνάμωση από τις pole-dancers. H Katia Pryce, δημιουργός του KPDanceBody, μπαλαρίνα και χορεύτρια- μας δείχνει βήμα-βήμα πώς να δυναμώσουμε την... πίσω όψη μας, να σφίξουμε μπούτια και να γραμμώσουμε χέρια, ενώ σφίγγουμε κοιλιακούς. Ακολουθήστε τα βήματα ένα-ένα όπως φαίνονται στην παραπάνω photo gallery.

Διαβάστε ακόμη:

Είσαι σκληρά εργαζόμενη και σε δίαιτα; 8 πεντανόστιμα σνακς που χωράνε στην τσάντα σου!

Οι stars του Hollywood σε συμβουλεύουν: 8 tips να χάσεις βάρος μια για πάντα!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ