Μισείς τις γάμπες σου; Μεταμόρφωσέ τις με αυτό το πρόγραμμα!

Και φόρεσε με αυτοπεποίθηση το μίνι φόρεμά σου

Είναι γεγονός πως οι περισσότερες από εμάς τείνουμε να γυμνάζουμε συγκεκριμένα σημεία του σώματός μας (ως επί το πλείστον δίνουμε περισσότερη βάση στα οπίσθια, τα πόδια και την κοιλιά) αδιαφορώντας όμως για άλλα βασικά σημεία όπως: τα χέρια, την πλάτη και τις γάμπες.

 

Είναι επίσης γεγονός πως οι περισσότερες γυναίκες μισούν τις γάμπες τους, είτε γιατί τις θεωρούν αρκετά γεμάτες, είτε γιατί πιστεύουν πως είναι αγύμναστες. Αν ανήκεις κι εσύ σε αυτήν την κατηγορία, τότε ήρθε η ώρα να λάβεις δράση.

 

Ακολουθώντας το παρακάτω πρόγραμμα θα καταφέρεις να σμιλέψεις τις γάμπες σου και να φορέσεις με αυτοπεποίθηση τα σορτσάκια αλλά και τα μίνι φορέματά σου. Τι περιμένεις, λοιπόν;

WORKOUT ΓΙΑ ΓΑΜΠΕΣ

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ