Πες μου τι βλέπεις να σου πω ποιος είσαι

Πες μου τι βλέπεις να σου πω ποιος είσαι

Οι τηλεοπτικές μας συνήθειες είναι άμεσα συνδεδεμένες με την προσωπικότητά μας και λένε πολλά γι αυτήν.

Βλέπετε «Office» μετά μανίας; Είναι πολύ πιθανό να είστε σνομπ, λοιπόν. Σύμφωνα με μια έρευνα της αμερικάνικης εταιρίας marketing Mindset Media οι προτιμήσεις μας όταν ανοίγουμε την μικρή οθόνη δίνουν πολλές πληροφορίες για το χαρακτήρα μας -και αξιοποιούνται αναλόγως από τις διαφημιστικές εταιρίες.

Εξετάζοντας 25.000 τηλεθεατές στην Αμερική τα συμπεράσματα που συνήγαγε η εταιρία είναι τα εξής: Οι δημιουργικοί άνθρωποι είναι 41% πιθανότερο να απολαμβάνουν την τηλεοπτική σειρά «Mad Men» από τους μη δημιουργικούς. Οι τηλεθεατές, επίσης, που προτιμούν την εν λόγω σειρά έχουν 124% περισσότερες πιθανότητες να είναι προοδευτικοί.

Αν, πάλι, βλέπετε μετά μανίας το καρτούν (για μεγάλα παιδιά) «Family Guy» είστε κατά 61% περισσότερο επαναστάτες από τους υπόλοιπους και έχετε την τάση να μην υποτάσσεστε σε κανόνες. Έχετε, επίσης, 50% παραπάνω πιθανότητες να παίρνετε ρίσκα, να είστε ανοιχτοί σε νέες προκλήσεις αλλά και να είστε κοινωνικά ευπροσάρμοστοι, δεκτικοί και ευπροσήγοροι.

Όσοι βλέπετε «Glee» ανήκετε στην κατηγορία εκείνων που είναι πρόθυμοι να πειραματιστούν κατά 24% περισσότερο από εκείνους στους οποίους δεν αρέσει η σειρά. Είστε, επίσης, ανοιχτοί και πιστεύετε πως η φαντασία και οι πνευματικές αναζητήσεις κάνουν τη ζωή καλύτερη. Το «Glee» -όπως και το «Mad Men» αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό- προσελκύει, επίσης, τους δημιουργικότερους εξ ημών 17% περισσότερο από τους όχι και τόσο δημιουργικούς.

Και ξέρετε ποιοι βλέπουν λαμπερά τηλεοπτικά ριάλιτι show σαν το «Dancing With The Stars»; Οι πιο παραδοσιακοί τύποι, εκείνοι που προτιμούν τη σταθερότητα και είναι πραγματιστές, σέβονται τις αρχές και γενικά υπακούν σε κανόνες, νόμους και περιορισμούς. Όσοι, επίσης, λειτουργούν κατευναστικά σε έκρυθμες καταστάσεις, δεν επικροτούν την επιθετική συμπεριφορά και είναι, σε γενικές γραμμές, πιο κλειστοί χαρακτήρες έχουν 16% περισσότερες πιθανότητες να βλέπουν τέτοια show. Οι τηλεθεατές του «Office» ταυτίζονται, λες, με τον Michael, τον χαρακτήρα του αφεντικού που υποδύονται οι Ricky Gervais (στην αγγλική εκδοχή) και Steve Carell (στην αμερικάνικη μεταφορά), και νιώθουν μια κάποια ανωτερότητα κατά 47% περισσότερο από εκείνους που δεν το βλέπουν.

Επίσης θέλουν να έχουν τον έλεγχο και κομπάζουν για τα κατορθώματά τους. Τέλος, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους φαν του «Glee», είναι 44% πιο ανοιχτοί σε πειραματισμούς.

Τα συμπεράσματα αυτά έχουν καταγωγή αμερικάνικη αλλά όλο και κάποιο στοιχείο του χαρακτήρος σας μπορεί να αναγνωρίσετε παρότι γεννήματα θρέμματα Έλληνες.