«Να μ' αγαπάς» Ο Παπακαλιάτης γράφει το φινάλε του Maestro με τον πιο συγκλονιστικό τρόπο
Το πρόσωπο που κάνει τελικά τη δολοφονία και όλα αυτά που θα μας εκπλήξουν στο τέλος του πρώτου κύκλου του Maestro. Ήταν τελικά αυτή η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, η καλύτερη της φετινής σεζόν;
Τελικά άξιζε η αναμονή. Άξιζε που ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μας έλειψε από την τηλεόραση για να επιστρέψει καλύτερος από ποτέ. Με μία άλλη ματιά, πιο ουσιαστική και πιο σύγχρονη. Ο Maestro του βάζει απόψε μία άνω τελεία με το φινάλε του πρώτου κύκλου, σε ένα επεισόδιο που έχει ανατροπές και κλείνει με μία δολοφονία. Οι ζωές των ηρώων του δεν θα είναι ποτέ ξανά οι ίδιες.
Πώς όμως θα αρχίσει ο πολυαναμενόμενος δεύτερος κύκλος;
Αλεξίου, Τορσέκης, Καβογιάννη και όλο το κάστ για χειροκρότημα
Το ότι είναι καλός στην αισθητική αποτύπωση του σεναρίου του ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, το γνωρίζαμε και από τη πρότερη τηλεοπτική του πορεία. Με τον Maestro όμως, ανέβηκε ένα level παραπάνω.
Κοπιάρει ή δεν κοπιάρει καλά στοιχεία από ξένες σειρές, τρολάρεται για τις ερωτικές του περιπέτειές του σε αυτή την ηλικία ή για κάποια μικρά λάθη και κάποια επαναλαμβανόμενα μοτίβα (φυσικό και επόμενο) κανείς δεν μπορεί να του αμφισβητήσει ότι έχει μία τηλεοπτική ευφυία και έχει στόχο σε κάθε τι που παρουσιάζει και γράφει. Με λίγα λόγια δεν δημιουργεί ανούσιες σκηνές, έτσι απλά για να υπάρχουν και να «τρώει» χρόνο στα επεισόδια του. Το σημαντικότερο: Ό,τι κάνει είναι μοναδικό, έχει ταυτότητα και για αυτό είναι δύσκολο για κάποιον να αντιγράψει το προϊόν του.
Τι αγαπήθηκε από τον Maestro;
Καταρχάς το υπέροχο κάστ. Η έκπληξη με το υποκριτικό ταλέντο της Χάρις Αλεξίου, το αξεπέραστο ταλέντο της Μαρίας Καβογιάννη, ο σχεδόν οσκαρικός Γιάννης Τσορτέκης, ο πάντα μοναδικός Φάνης Μουρατίδης, το βάθος στην ερμηνεία του Αντίνοου Αλμπάνη, αλλά και για να μην αδικήσουμε κανέναν και όλοι οι υπόλοιποι, έφτιαξαν ένα μοναδικό σύνολο. Κανείς δεν περίσσευε, κανείς δεν έμεινε πίσω.
Η κινηματογραφική αισθητική του Maestro επίσης ήταν στα ατού της σειράς. Μα ποιος μπορεί να κάνει καλύτερη επιλογή σε location και να τα «παντρέψει» με την ιστορία του, παρά μόνο ο Χριστόφορος; Επίσης αυτές οι μοναδικές μουσικές που ντύνει τις σκηνές του, είναι πάντα το μεγάλο του ταλέντο. Η πιο αξεπέραστη σκηνή (κατάλληλη για Netflix) παραμένει εκείνη του ματωμένου δείπνου στον γάμο του.
Αυτό όμως που κατάφερε με την ιστορία της Μαρίας Καβογιάννη και την έμφυλη βία, τα ψυχολογικά αδιέξοδα της σύγχρονης ζωής, μπλεγμένα με υπόβαθρο μία ερωτική ιστορία, (την δική του με την Κλέλια Ανδριολάτου) αλλά παράλληλα και μία δολοφονία - τιμωρία, ήταν αυτά τα στοιχεία που καθήλωσαν πολλές φορές το κοινό του στα social media.
Μπορεί να υπήρχαν αστοχίες σε κάποιες μικρές στιγμές, αλλά σε καμία περίπτωση αυτές δεν καθορίζουν το υπέροχο του σύνολο. Φέτος έκανε λίγο πίσω και στην δική του προβολή στην σειρά. Δεν μονοπώλησε, παρόλο που θα μπορούσε εύκολα να το κάνει. Λειτούργησε υποδόρεια σε πολλές στιγμές του σεναρίου του.
Περιμένουμε να δούμε απόψε αν θα επιβεβαιώσει τις προσδοκίες μας και αν θα έχει ο Maestro το τέλος που του αρμόζει. Βέβαια λίγο υποκειμενικό όλο αυτό και όχι καλλιτεχνικό.
Εδώ πιστεύουμε ότι θα έχουμε ανατροπή. Και σε έχουμε ήδη ενημερώσει ότι ο Ορέστης Χαλκιάς θα παίξει καθοριστικό ρόλο σε αυτήν. Θα είναι τελικά εκείνος που θα πατήσει την σκανδάλη και θα σκοτώσει τον Χαράλαμπο;
Θα έχουμε τελικά διπλή δολοφονία στο φινάλε του Maestro; Η μαγική σκηνή με την Χάρις Αλεξίου
Stay tuned