Smart Buyer: 3 tips για να γλυτώνεις χρήματα στις online αγορές σου

Smart Buyer: 3 tips για να γλυτώνεις χρήματα στις online αγορές σου

Σου αρέσουν οι διαδικτυακές αγορές; Και εμάς πολύ! Για αυτό σου βρήκαμε πώς να εξοικονομείς χρήματα ώστε να κάνεις περισσότερες.

OnlineBusiness copy

Αν κάνεις το μεγαλύτερο μέρος των αγορών σου οnline, θα γνωρίζεις ότι το κόστος μπορεί να αυξηθεί γρήγορα και αυτό να μην οφείλεται μόνο στα πράγματα που προσθέτεις συνεχώς στο καλάθι σου. Έξτρα φόροι, «κρυμμένα» έξοδα αποστολής και κωδικοί εκπτώσεις που τους πληκτρολογείς αλλά δεν αφαιρούνται ποτέ από το τελικό ποσό που έχεις να καταβάλλεις, είναι μερικές μόνο από τις διαδικτυακές παγίδες που σε κάνουν να πληρώνεις περισσότερα με κάθε κλικ που κάνεις. Υπάρχουν, όμως, διάφοροι τρόποι να αποφευχθεί το πρόσθετο κόστος και να πληρώσεις στο τέλος ακριβώς το ποσό που έχεις υπολογίσει εξ αρχής... Ευρώ παραπάνω. Οι τρεις συμβουλές που σου δίνουμε παρακάτω είναι εκπληκτικά εφικτές και καθόλου περίπλοκες. Αποδεικνύεται, από τα 3 tips που συγκεντρώσαμε, ότι με τη λήψη κάποιων νέων εφαρμογών, την αλλαγή της ρουτίνας αγορών μας και την περιήγηση σε νέους ιστότοπους, θα μπορούσαμε να μειώσουμε το κόστος κάθε αγοράς. Πάμε να δούμε πώς ακριβώς…

1. Άφησε το καλάθι σου γεμάτο για λίγο: η Patrice Williams, blogger και δημιουργός της σελίδας Fly on a Dime, αποφεύγει να κάνει check out αμέσως. Αντίθετα, λέει ότι αφήνοντας το καλάθι σου γεμάτο για μια ημέρα ή και δύο μπορεί να οδηγηθείς σε πραγματικές αποταμιεύσεις. «Ορισμένα καταστήματα θα σου στείλουν mail και θα σε ρωτήσουν από μόνα τους αν έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου και ίσως ακόμη και να σου δώσουν έναν κωδικό έκπτωσης ή δωρεάν αποστολή, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο εάν είσαι συνδεδεμένη στο λογαριασμό που έχεις στο συγκεκριμένο οnline store», λέει η Williams.
2. Κάνε λήψη εφαρμογών που σχετίζονται με το κατάστημα: Αν έχεις την τάση να αγοράζεις online από τα ίδια stores, κατέβασε τις αντίστοιχες εφαρμογές τους από το App store ή το Play Store , συνιστά ο Brooke Ulrich από το blog All Things Thrifty. «Νομίζω ότι οι εταιρείες επενδύουν πολλά χρήματα, για την ανάπτυξη φιλικών προς το χρήστη εφαρμογών, αυτή τη στιγμή, έτσι βάζουν εκπτωτικά κουπόνια τους για να προσπαθήσουν προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες», λέει ο Ulrich.
3. Ψώνισε συγκριτικά: Όταν η Williams ψάχνει για ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, όπως ένα μπλε πουλόβερ ή μία καπαρντίνα, χρησιμοποιεί ιστότοπους σαν το ShopStyle, οι οποίοι συγκεντρώνουν στοιχεία σύμφωνα με μια κατηγορία προϊόντων, από διάφορες εταιρείες και όχι μόνο από ένα brand. Έτσι μπορεί να βρει το πιο φτηνό αντικείμενο στο συγκεκριμένο είδος που ψάχνει. Τέτοια sites είναι το SHOP / MyDomaine για προϊόντα διακόσμησης ή το SHOP / WhoWhatWear για ρούχα και αξεσουάρ από πολλές και διαφορετικές μάρκες, ταυτόχρονα.