Αυτή είναι η δίαιτα της Ελένης Μενεγάκη

Η Ελένη Μενεγάκη προσέχει την διατροφή της για να έχει ένα τέλειο σώμα.

Σύμφωνα με το tv star η παρουσιάστρια κάνει την παρακάτω δίαιτα:

1η μέρα

Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 2%, με 30 γραμμάρια δημητριακά

Δεκατιανό: 1 πορτοκάλι και 3 ξερά σύκα

Μεσημεριανό: 120 γραμμάρια ψάρι ψητό, σαλάτα με μαρούλι, κρεμμύδι, 1 κ. γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.

Απογευματινό: 2 φλιτζάνια πεπόνι και 1 ροδάκινο

Βραδινό: 1 φλιτζάνι χόρια βρασμένα, λεμόνι και 1 μικρή πατάτα βρασμένη

2η μέρα

Πρωινό: 1τοστ με 1 φέτα τυρί light

Δεκατιανό: 1 μπανάνα

Μεσημεριανό: 120 γραμμάρια ψαρονέφρι ψητό, σαλάτα με 1 φλιτζάνι ντομάτα, 1 φλιτζάνι αγγούρι, πιπεριά, κρεμμύδι, 1 κ. γλ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 2 ακτινίδια και 1 νεκταρίνι

Βραδινάι'200 γραμμάρια γιαούρτι 2% με 1 κ.σ μέλι

3η μέρα

Πρωινό: 1 αυγό βρασμένο και 2 φρυγανιές

 Δεκατιανό: 200 γραμμάρια γιαούρτι 2% με 1/2 κ. γλ. μέλι και 5 καρύδια

Μεσημεριανό: 2 φλιτζάνια αρακά γιαχνί, μαγειρεμένο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 15 κεράσια, 1 φλιτζάνι φράουλες και μισό φλιτζάνι ανανά

Βραδινό: Σαλάτα με ματρούλι, 1 φλιτζάνι καρότο, πιπεριά, κρεμμύδι και 70 γραμμάρια ανθότυρο.

 

Διαβάστε περισσότερα στο Gossip-tv.gr

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης