Με αυτά τα 10’ γυμναστικής οι γλουτοί σου θα γίνουν ακόμα καλύτεροι από όσο θες

Ακολούθησε τις βήμα-βήμα

Λίγο πριν φτάσει η Κυριακή του Πάσχα και μαζί της το ατελείωτο φαγητό (γιατί σίγουρα θα φάμε σαν να μην υπάρχει άυριο), έχεις ακόμα λίγο χρόνο για να συνεχίσεις την γυμναστική σου. Και επειδή πάντα δίνουμε περισσότερη βάση στην κοιλιά μας και στο λίπος γύρω από αυτή (που είναι και το λογικό άλλωστε), αυτή τη φορά ήρθε η ώρα να επικεντρωθείς στην γλουτιαία σου περιοχή.

Παρακάτω θα δεις ένα δεκάλεπτο πρόγραμμα γυμναστικής, στο οποίο παρέα με τους γλουτούς σου θα γυμνάσεις και όλο αυτούς τους μύες που ξεχνάς, όταν κάνεις παρόμοιες ασκήσεις.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης