5 τροφές που μπορείς να φας το βράδυ για να κοιμηθείς καλύτερα

Και το ελαφρύ βραδινό που μπορείς να φτιάξεις με αυτές.

Για να εξασφαλίσουμε έναν καλό ύπνο, είναι πολύ σημαντικά όσα κάνουμε τις ώρες πριν ξαπλώσουμε. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να έχουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σε ό,τι αφορά την ώρα που θα πέσουμε στο κρεβάτι και επίσης να μην καθόμαστε μπροστά σε υπολογιστή, ούτε να ασχολούμαστε με το κινητό μας για τουλάχιστον μισή ώρα πριν τον βραδινό ύπνο.

Σημαντικό είναι επίσης και το βραδινό μας γεύμα. Ένα βαρύ, γεμάτο λιπαρά πιάτο είναι σίγουρο πως θα έχει αρνητική επίδραση στον ύπνο μας. Υπάρχουν όμως τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν να κοιμηθούμε καλύτερα; Η απάντηση είναι «ναι».

Βρώμη: Είναι πλούσια μεταξύ άλλων σε μελατονίνη, τη γνωστή και ως ορμόνη του ύπνου.

Ξηροί καρποί. Περιέχουν βιταμίνη Β6, που συνεργάζεται με τη μελατονίνη, αλλά και τρυπτοφάνη, η οποία βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης, που με τη σειρά της μας κάνει να νιώθουμε ένα αίσθημα ικανοποίησης και βοηθά στον καλύτερο ύπνο.

Μπανάνες. Περιέχουν μαγνήσιο και κάλιο, τα οποία λειτουργούν χαλαρωτικά τόσο για τους μυς όσο και για το μυαλό.

Γιαούρτι. Περιέχει κι αυτό πολύ ασβέστιο και τρυπτοφάνη, που όπως είπαμε βοηθούν στον ύπνο.

Μέλι: Πολύ καλύτερη επιλογή από τη ζάχαρη αν θέλεις κάτι γλυκό, περιέχει κι αυτό τρυπτοφάνη και θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα.

Με λίγα λόγια, το τέλειο βραδινό για να χαλαρώσεις δεν είναι άλλο από ένα μπολ με λίγο γιαούρτι, μισή μπανάνα, μία χούφτα ξηρούς καρπούς αναμεμειγμένους με βρώμη και μια κουταλιά μέλι! Δοκίμασέ το!

 

Δες ακόμα...

Bedtime stories: Γιατί βλέπουμε όνειρα;

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης