Aπό Pokemon Go σε Pokemon No; Η δημοτικότητα της viral μανίας καταρρέει

Ερμιόνη Σαρρή
Aπό Pokemon Go σε Pokemon No; Η δημοτικότητα της viral μανίας καταρρέει

Αν λάβουμε υπόψη την ανάλυση της εταιρίας Axion Capital Management την οποία δημοσίευσε το Bloomberg, μόλις μερικές εβδομάδες αφότου το δημοφιλέστατο ηλεκτρονικό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας, Pokemon Go, βρέθηκε στην κορυφή των καλύτερων εφαρμογών, βλέπει τη δημοτικότητα του να καταρρέει.

Εκατομμύρια άνθρωποι λένε πλέον «Pokemon Νo», σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης. Μάλιστα ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών και λήψεων, καθώς και η «αφοσίωση» στο παιχνίδι έχουν σημειώσει πτώση, όπως φαίνεται σε σχετικά διαγράμματα που δημοσίευσε το Bloomberg.

Διάβασε τη συνέχεια στο cnn.gr