Οι ατυχίες των διακοπών: Όλα όσα μπορούν να πάνε στραβά σε ένα ταξίδι!

Οι συντάκτριες του Queen.gr θυμούνται και μοιράζονται τις χειρότερες και πιο… αστείες ιστορίες από τις καλοκαιρινές τους διακοπές

Ο Αύγουστος είναι επιτέλους εδώ και αυτό σημαίνει ότι βρισκόμαστε μία μόλις «ανάσα» από τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Την περασμένη εβδομάδα, λοιπόν, στο γραφείο και ενώ συζητούσαμε για το πού θα ταξιδέψουμε φέτος, ένα σχόλιο που έκανε η Μαργαρίτα έμελλε να ανοίξει μια μεγάλη και ομολογουμένως ξεκαρδιστική συζήτηση για τις… ατυχίες των διακοπών.

Όλες είχαμε από μια ενοχλητική και σε κάποιες περιπτώσεις αστεία ιστορία να μοιραστούμε! Ένα σκασμένο λάστιχο, η οδήγηση με βροχή, μερικά τηλέφωνα στην οδική βοήθεια και ένα καράβι που έφυγε -χωρίς εμάς μέσα- ήταν αρκετά για να μας ταλαιπωρήσουν. Αν θέλεις, λοιπόν, να κάνεις φέτος ένα ξεκούραστο και ασφαλές ταξίδι στον αγαπημένο σου προορισμό, τότε σίγουρα αξίζει να ρίξεις «μια ματιά» στα παρακάτω stories και ακολουθήσε τις συμβουλές μας για το ταξίδι με το αυτοκίνητο, ώστε να ξέρεις τι να κάνεις και τι να αποφύγεις!

Τα Κύθηρα… λίγοέλειψε να μην τα βρει η Ειρήνη

Αύγουστος 2016 και το roadtrip είχε ξεκινήσει. Με έναν χάρτη στα χέρια, ξεκινήσαμε για Νεάπολη. Θέλαμε να επιβιβαστούμε στο πλοίο και να ταξιδέψουμε στα Κύθηρα. Κάπου στην πορεία, όμως, χάσαμε την αίσθηση του χρόνου και συνεπώς το… πλοίο! «Το επόμενο καράβι φεύγει αύριο το πρωί», μας είπε ένας ντόπιος και εμείς τον κοιτούσαμε σαστισμένες. «Μα είναι ακόμη 3 το μεσημέρι», αναφωνήσαμε, σκεπτόμενες ότι οι υπόλοιποι φίλοι μας (και τα υπέροχα δωμάτια που είχαμε κλείσει) μας περίμεναν στο νησί.

Αποφασίσαμε να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας και κατευθυνθήκαμε σε ένα beach bar. Αφού κάναμε την ηλιοθεραπεία μας, είχαμε την ιδέα να περάσουμε τη νύχτα σε μια παραλίας της περιοχής. Στρώσαμε, λοιπόν, τις πετσέτες μας και προσπαθήσαμε να ηρεμήσουμε. Τότε ήταν που άρχισε η… «αμμοβολή». Όταν καταλάβαμε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να κοιμηθούμε από τον αέρα και την άμμο, πήραμε τη απόφαση να περάσουμε στην Ελαφόνησο για να μείνουμε στο γνωστό κάμπινγκ. Προλάβαμε το τελευταίο φέρι και λίγο πριν πέσει το σκοτάδι, νοικιάσαμε μια σκηνή. Το επόμενο πρωί, λοιπόν, σηκωθήκαμε αγχωμένες (ούτε μια βουτιά στον Σίμο δεν κάναμε) για να προλάβουμε το πλοίο των 8 για τα Κύθηρα. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο, βάλαμε μπροστά και… μείναμε εκεί ακριβώς που βρισκόμασταν. Ένα σκασμένο λάστιχο έμελλε να μας κάνει να χάσουμε και το δεύτερο καράβι.

Στα Κύθηρα φτάσαμε τελικά δύο ημέρες έπειτα από την άφιξή μας στην Νεάπολη. Παρά την ταλαιπωρία μας, όμως, μπορούμε πλέον να πούμε πως εκείνο το ταξίδι στην Πελοπόννησο, μας έδωσε δύο σημαντικά μαθήματα. Το πρώτο έχει να κάνει με τη σωστή προετοιμασία του ταξιδιού -ειδικότερα σε ό,τι έχει να κάνει με τον χρόνο- και το δεύτερο -και πιο σημαντικό- με το να φροντίζουμε να έχει πάντα το αυτοκίνητό μας ελαστικά που μπορούμε να εμπιστευτούμε. Διότι αν είχαμε αλλάξει τα παλιά μας λάστιχα και είχαμε εξοπλίσει το αμάξι μας με premium και αξιόπιστα ελαστικά, όπως τα Goodyear, δεν θα χάναμε δύο πλοία στη σειρά. Προς γνώση και συμμόρφωση, λοιπόν, καλό είναι να λάβεις φέτος τα μέτρα σου.

Roadtrip υπό βροχή για τη Μαργαρίτα

Ανέκαθεν πίστευα πως ο καλύτερος τρόπος να «ζήσεις» το ελληνικό Καλοκαίρι, είναι να ξεκινήσεις με ένα roadtrip στην Εύβοια ή την Πελοπόννησο πριν φύγεις για τα γραφικά Κυκλαδονήσια στο Αιγαίο. Όμως, όσο κι αν λατρεύω τα roadtrips, τείνω να… φοβάμαι να αφήσω το τιμόνι σε κάποιον άλλον. Διότι, είμαι η μόνη από τις φίλες μου που φροντίζω πάντα να κάνω τον απαραίτητο έλεγχο αυτοκινήτου, να τσεκάρω τα υγρά, τα λάδια, τα λάστιχα καθώς και να είμαι σίγουρη πως υπάρχουν πάντα μέσα σε αυτό αντικείμενα όπως το απαραίτητο τρίγωνο, το φαρμακείο κι ένας μικρός πυροσβεστήρας στο πορτπαγκάζ. Εκείνο το Καλοκαίρι όμως, καθώς ξεκινήσαμε για την πανέμορφη Μάνη, συνέβη κάτι που δεν μπορούσε να ελέγξουμε. Κανένα σκασμένο λάστιχο και καμία υπερθέρμανση κινητήρα. Εκείνο που μας τα χάλασε ήταν ο… καιρός!

Πραγματικά, δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στο ξεκίνημα ενός ταξιδιού από την οδήγηση με βροχή την ώρα που δύει ο ήλιος. Και εκείνη την ημέρα όχι απλώς έβρεχε, αλλά… δεν έλεγε να σταματήσει. Έτσι, κατάφερα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου και αποφάσισα (εντελώς δημοκρατικά), πως το ταξίδι μας χρειαζόταν μια παύση. Διότι, παρόλο που είχα φροντίσει να αλλάξω λάστιχα και ήξερα ότι θα ήμουν ασφαλής, νύσταζα πολύ και δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω! Εκείνο το βράδυ, λοιπόν, μας βρήκε να κοιμόμαστε στο… αμάξι, μέσα σε ένα δημόσιο πάρκινγκ! Μπορεί να ήταν μια εξαιρετικά άβολη εμπειρία, ωστόσο, μας «έδεσε» για πάντα. Διότι, οι φίλες, στα δύσκολα και στα… roadtrips φαίνονται!

To σκασμένο λάστιχο που «κυνηγάει» τη Σοφία

Ήταν ένα μακρινό καλοκαίρι και εγώ ήμουν μικρή. Αρκετά μικρή. Κάπου στο ξεκίνημα της εφηβείας μου. Είχαμε πάει οικογενειακές διακοπές στην Κύθνο. Οι γονείς μου, η αδερφή μου σε νηπιακή ηλικία και ο... σκύλος μας*. Κάναμε το μπάνιο μας και έπειτα από μια εξαντλητική (για μια οικογένεια) ημέρα στην παραλία, αποφασίσαμε να φύγουμε για να βρούμε ένα γραφικό ταβερνάκι και να φάμε. Μπαίνουμε στο αμάξι και... σκασμένο λάστιχο! Ο μπαμπάς μου βγήκε έξω και η ταλαιπωρία ξεκίνησε. Γρύλος, ρεζέρβα και όλοι μας σε μια αναστάτωση μέσα στο κατακαλόκαιρο. Περαστικοί περνούσαν και ρωτούσαν αν χρειαζόμαστε κάτι αλλά ο μπαμπάς μου πίστευε πως θα τα κατάφερνε μόνος του (πού να τρέχαμε σε συνεργείο αυτοκινήτων;). Και όντως τα κατάφερε. Από τότε και επειδή τα ταξίδια μου με το αμάξι στο Πήλιο είναι πολλά, αφού εκεί είναι το εξοχικό μας, έχω πάρει τα λάστιχα από... φόβο!

Ευτυχώς, έχω πλέον βρει τον κατάλληλο σύμμαχο (τα ελαστικά Goodyear με συνοδεύουν σε κάθε ταξίδι) και ένας απλός έλεγχος στην πίεση του αέρα αρκεί για να είμαι σίγουρη (και ήσυχη) πως θα φτάσω εγκαίρως στον προορισμό μου. Η ασφαλής οδήγηση και η σωστή προετοιμασία του ταξιδιού είναι σίγουρα δύο ακόμη παράγοντες που δεν ξεχνώ ποτέ πριν ξεκινήσω τις διακοπές μου!

*Φυσικά περισσότερο από όλους σε εκείνη τη μακρινή περιπέτεια είχε φοβηθεί ο σκύλος που δεν ήξερε τι ακριβώς συνέβαινε!

Όπου και αν αποφασίσεις να ταξιδέψεις φέτος, μην ξεχνάς ότι οι διακοπές έχουν και τις… ατυχίες τους (μικρές ή μεγάλες). Μπορεί σε λίγα χρόνια να γελάς με αυτές, ωστόσο, σίγουρα δεν θα χαρείς αν σου συμβούν αυτό το Καλοκαίρι! Για να έχεις, λοιπόν, φέτος ένα ξεκούραστο και ασφαλές ταξίδι, φρόντισε να προετοιμαστείς καταλλήλως. Κάνε τον απαραίτητο έλεγχο αυτοκινήτου προτού βάλεις μπροστά τη μηχανή, έλεγξε την κατάσταση των ελαστικών του ΙΧ σου (και φυσικά βάλε τα κατάλληλα Goodyear ελαστικά), μελέτησε εκ νέου τους οδικούς κανονισμούς, «τσέκαρε» καλά τα δρομολόγια των πλοίων και κυρίως, φρόντισε να διατηρήσεις τη ψυχραιμία σου, ό,τι και εμφανιστεί στον δρόμο σου!