Πώς θα αποκτήσεις φέτος το φυσικό και ομοιόμορφο μαύρισμα που ονειρεύεσαι

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το καλοκαίρι, το στοιχείο που θα κάνει τη διαφορά σε ό,τι αφορά στις εμφανίσεις σου, είναι η σοκολατένια, bronze απόχρωση που θα αποκτήσει η επιδερμίδα σου, έπειτα από τις εξορμήσεις σου στην παραλία.

Ειλικρινά, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αναδείξεις τα έντονα και τα παστέλ χρώματα που περιλαμβάνει η γκαρνταρόμπα σου αυτή τη σεζόν.

Ωστόσο, όσο κι αν επιθυμείς ένα μαύρισμα εξωτικών προδιαγραφών, καλό θα ήταν να μην ξεχνάς πως αν δεν είμαστε προσεκτική, ο ήλιος μπορεί από «φίλος» να γίνει «εχθρός», θέτοντας ακόμη και την υγεία σου σε κίνδυνο. Ακριβώς για αυτό, παρακάτω υπάρχουν συγκεντρωμένες μερικές πολύτιμες συμβουλές, οι οποίες υπόσχονται να σου χαρίσουν με απόλυτη ασφάλεια, ένα φυσικό και κυρίως ομοιόμορφο μαύρισμα!

Ιδού, οκτώ δοκιμασμένες συμβουλές για να αποκτήσεις ένα χρυσαφένιο μαύρισμα .

#1 Η βαθιά απολέπιση

Λίγες ώρες πριν πραγματοποιήσεις την εξόρμησή σου στην παραλία, καλό θα ήταν να χαρίσεις στην επιδερμίδα σου μία βαθιά απολέπιση με ένα σπιτικό πίλινγκ, το οποίο θα απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα που βρίσκονται στην πάνω στοιβάδα του δέρματος. Έτσι, όχι μόνο θα αποφύγεις τη συγκέντρωση λιπαρότητας, αλλά ταυτόχρονα θα δημιουργήσεις και τις ιδανικές συνθήκες για ένα απόλυτα ομοιόμορφο bronze αποτέλεσμα. Μια αγαπημένη μου, σπιτική επιλογή για απολέπιση, είναι ο χυμός από φρέσκο λεμόνι με μία κουταλιά της σούπας μέλι, μία κουταλιά ελαιόλαδο και ½ φλιτζάνι κρυσταλλική ζάχαρη.

#2  Αντηλιακό και πάλι αντηλιακό

Παρότι αρκετός κόσμος θεωρεί πως το αντηλιακό επιβραδύνει τη διαδικασία του μαυρίσματος, εμείς δεν πρέπει να το παραβλέπουμε, καθώς είναι ένα βασικό -αν όχι το βασικότερο- μέτρο προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία. Ακριβώς για αυτό, καλό είναι να εφαρμόζεις την αντηλιακή λοσιόν σου σε πρόσωπο και σώμα, μισή ώρα πριν από την έκθεσή σου στο ήλιο και να την ανανεώνεις κάθε δύο ώρες, για όσο θα βρίσκεσαι στην παραλία.


#3 Ο χρόνος κάτω από τον ήλιο 

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως ο χρόνος που αφιερώνουμε για το μαύρισμά μας, δεν έχει καμία σημασία με το αποτέλεσμα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο οργανισμός μας μπορεί να παράγει μελανίνη για δύο με τρεις ώρες την ημέρα. Αυτό σημαίνει πως ακόμη και αν αποφασίσουμε να κάτσουμε περισσότερη ώρα κάτω από τον ήλιο, αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως θα μαυρίσουμε κιόλας.

#4 Προτίμησε την πρωινή ηλιοθεραπεία 

Από την άλλη βέβαια, για εσένα που επιθυμείς να μαυρίσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα, καλό θα ήταν να επιλέξεις προσεκτικά τις ώρες κατά τη διάρκεια των οποίων θα απολαύσεις την ηλιοθεραπεία σου. Βλέπεις, παρά το γεγονός ότι τις μεσημεριανές ώρες -από τις 12.00 έως και τις 16.00- η ακτινοβολία είναι ιδιαίτερα ισχυρή, ιδανικό θα ήταν να επιλέξεις να εκτεθείς στον ήλιο το πρωί, όπως για παράδειγμα από τις 10.00 μέχρι και τις 12.00, δηλαδή τις λιγότερο επικίνδυνες ώρες για το δέρμα σου. 

#5 Κάνε τη... γοργόνα

Στην περίπτωση, βέβαια, που η παραλία είναι συνυφασμένη για εσένα με την απόλυτη χαλάρωση, μπορείς απλώς να καθίσεις στο σημείο της ακτής που σκάει το κύμα, έχοντας -ως άλλη γοργόνα της στεριάς- τα πόδια στο νερό και τον κορμό σου έξω, απολαμβάνοντας τη δροσιά της θάλασσας και μαυρίζοντας ταυτόχρονα. 


#6 Πες «ναι» στα θαλάσσια σπορ

Τι κι αν οι περισσότεροι επιλέγουν να… σιγοψήνονται στην ξαπλώστρα ή την πετσέτα τους; Παίζοντας ρακέτες, beach volley ή δοκιμάζοντας τις ικανότητές σου σε κάποιο θαλάσσιο σπορ, θα μαυρίσεις με τον πιο διασκεδαστικό και δροσιστικό τρόπο, ενώ συγχρόνως θα γυμνάσεις και το σώμα σου.

#7 Η κατάλληλη διατροφή 

Ένας ακόμη τρόπος για να ενισχύσεις τη διαδικασία του μαυρίσματος, είναι να διαμορφώσεις μία ευεργετική διατροφή, η οποία θα σιγοντάρει την προσπάθειά σου για ένα αψεγάδιαστο bronze μαύρισμα. Φρούτα και λαχανικά, όπως το καρπούζι, οι φράουλες, τα κεράσια, οι πατάτες, οι ντομάτες και το σπανάκι, περιλαμβάνουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, ένα συστατικό που κάνει την επιδερμίδα μας να λάμπει, ενώ με τη βιταμίνη Α που περιέχουν, θωρακίζει την ελαστικότητα και την υγρασία της επιδερμίδας, αποτρέποντας την ανεπιθύμητη ξηρότητα και τη θαμπάδα. Όσον αφορά στην παραγωγή μελανίνης, της ουσίας στην οποία οφείλεται η σοκολατένια απόχρωση που αποκτάς κάθε καλοκαίρι, το καρότο είναι η τροφή που δίνει μεγαλύτερη ώθηση στην παραγωγή της, προστατεύοντας συγχρόνως την επιδερμίδα σου από τις βλαβερές, υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου.

#8 Η απαραίτητη λοσιόν για μετά τον ήλιο

Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να θυμάσαι πως η «ιεροτελεστία» του μαυρίσματος δεν τελειώνει όταν φεύγεις από την παραλία, αλλά τη στιγμή που θα βγεις αναζωογονημένη από το μπάνιο σου, έχοντας μόλις απολαύσει ένα δροσιστικό ντους μετά την ολοήμερη παραμονή σου στη θάλασσα. Εφαρμόζοντας μία ειδικά σχεδιασμένη after sun lotion ή ένα φυσικό εκχύλισμα από aloe vera στο ήδη νωπό δέρμα σου, θα «ασφαλίσεις» το μαύρισμα που πέτυχες τις προηγούμενες ώρες, ενώ θα ενυδατώσεις τα σημεία της επιδερμίδας σου που ταλαιπωρήθηκαν λίγο παραπάνω από τον ήλιο.

Κλείνοντας, δεν πρέπει να ξεχνάς πως ενώ απολαμβάνεις το ζεστό χάδι του ήλιου στο σώμα σου, καλό θα ήταν να φοράς ένα στυλάτο, ψάθινο καπέλο που θα προστατεύει το κεφάλι σου από το ενδεχόμενο κάποιας απρόβλεπτης ηλίασης, καθώς και να κάνεις μικρά και τακτικά διαλείμματα από την ηλιοθεραπεία, για να δροσίζεις το σώμα σου με αναζωογονητικά μακροβούτια