Μπορεί η μόδα να σώσει τη μουσική βιομηχανία;

Μόδα και μουσική βρίσκονται συνέχεια σε μια στενή, παθιασμένη σχέση.

Η μουσική και η μόδα είναι δυο βιομηχανίες αλληλένδετες. Φώτα, λάμψη, ομορφιά, χρήματα. Πακεταρισμένες επιφάνειες με χρυσές κορδέλες και σύνδρομα αλληλοϋποστήριξης, πάντα βέβαια με το απαραίτητο αντάλλαγμα.

Τελευταίο παράδειγμα αυτό της Universal, που ανακοίνωσε πρόσφατα τη συνεργασία της με τον Tommy Hilfiger για να δημιουργηθεί μια γραμμή ρούχων η οποία θα είναι εμπνευσμένη από το πνεύμα της edgy μουσικής και θα πωλείται σε ακριβά καταστήματα. Στόχος είναι να επαναδραστηριοποιηθεί η πολυεθνική και να ανέβουν με μαγικό τρόπο οι πωλήσεις της, μιας και η εταιρεία περνάει δύσκολες ώρες ή για να ακριβολογούμε αργοπεθαίνει εξαιτίας του συνεχόμενου και ανεξέλεγκτου παράνομου dowloading.

Η αλήθεια είναι πως πλέον οι βιομηχανίες (μουσική, μόδα, κινηματογράφος κ.α.) δεν αντέχουν να δρουν μεμονωμένα. Οι εγωιστικοί τοίχοι έχουν πέσει και μόνο οι συνεργασίες και τα κολλητηλίκια μπορούν να τελεσφορήσουν στο κατά τ' άλλα σάπιο έδαφος. Ακόμα και superstardom καλλιτέχνες σαν τη Madonna ή την Beyonce κάνουν πονηρά βήματα προς τη μόδα, που αυτή τη στιγμή μοιάζει να είναι πιο κερδοφόρα και ανοιχτοχέρα σε ένα γενικότερο φαινόμενο παγκόσμιας κρίσης. Οι κανόνες έχουν μάλλον αντιστραφεί. Ενώ πάντα η μόδα συμπλήρωνε δειλά τα εκάστοτε μουσικά κινήματα, τώρα φαίνεται να έχει το πάνω χέρι και να ορίζει τους κανόνες. Η μουσική χρειάζεται τη βοήθεια της μόδας, φωνάζει δυνατά το όνομά της και περιμένει να επιπλεύσει μαζί της. Και μπορεί το νόημα πίσω από τέτοιου είδους συνεργασίες κάπου να χάνεται, τη δεδομένη χρονική στιγμή ωστόσο ίσως αυτό να είναι το μοναδικό σωσίβιο που της έχει απομείνει.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης