Εκλογές 2019: Είσαι υποψήφιος; Τρία tips για να ενισχύσεις τη δημοτικότητά σου

Εκλογές 2019: Είσαι υποψήφιος; Τρία tips για να ενισχύσεις τη δημοτικότητά σου

Με την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών -ευρωεκλογών, δημοτικών, περιφερειακών- να πλησιάζει και τα κομματικά επιτελεία να βρίσκονται σε «πυρετό» διεργασιών, το σίγουρο είναι πως όσοι έχουν αποφασίσει να είναι υποψήφιοι, δίνουν τις δικές τους, προσωπικές «μάχες» προκειμένου να ενισχύσουν τη δημοτικότητά τους.

Η εκλογική νίκη αποτελεί αναμφίβολα το ζητούμενο για τον καθένα. Ωστόσο, η μεγάλη πρόκληση για όλους αποτελεί η ενίσχυση της εικόνας τους και φυσικά η άνοδος των ποσοστών της δημοτικότητάς τους. Πώς μπορεί όμως, ένας υποψήφιος σήμερα να ενδυναμώσει τη σχέση του με τους πολίτες; Με ποιον τρόπο μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα στους ψηφοφόρους τις θέσεις του και μάλιστα, να το κάνει με τον πλέον άμεσο τρόπο;

Αν είσαι υποψήφιος και επιθυμείς να ενισχύσεις άμεσα τη δημοτικότητά σου και την ίδια ώρα, να «χτίσεις» πιο δυνατές και άμεσες σχέσεις με τους ψηφοφόρους και να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους, τότε καλό είναι να εστιάσεις την προσοχή σου στα παρακάτω τρία tips. Αποτελούν τις πλέον σύγχρονες επιλογές στο πεδίο των εκλογικών αναμετρήσεων εν έτει 2019 και θα σε βοηθήσουν να ενημερωθείς πλήρως αναφορικά με τα πιο εξελιγμένα μέσα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στη «μάχη» των εκλογών: Από τη στοχευμένη εκστρατεία στα Smart SMS και τα προσωπικά μηνύματα!

  1. Ακολούθησε μία στοχευμένη επικοινωνιακή εκστρατεία με «όπλο» την τεχνογνωσία

Βασική αλλά απαραίτητη συμβουλή που κάθε υποψήφιος αξίζει να λάβει υπόψη του σήμερα. Μία στοχευμένη επικοινωνιακή εκστρατεία, δηλαδή μία εκστρατεία που απευθύνεται σε συγκεκριμένες ομάδες ψηφοφόρων, θα σε βοηθήσει να ενισχύσεις τη δημοτικότητά σου και να αυξήσεις τις πιθανότητες εκλογικής σου νίκης. Η στοχευμένη διαφήμιση, η συχνή ενημέρωση και η αμεσότητα αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά μιας στοχευμένης επικοινωνιακής εκστρατείας. Το σημαντικό στοιχείο σε αυτή την περίπτωση είναι το πώς θα φέρεις εις πέρας αυτό το άκρως σημαντικό κομμάτι. Το Mobile Marketing αποτελεί αναμφίβολα το «συστατικό» που κάνει τη διαφορά εν έτει 2019 και σε ό,τι αφορά στις εκλογικές αναμετρήσεις. Καλό είναι να στραφείς συνεπώς σε μία εταιρεία που μπορεί να σε στηρίξει σε αυτό το κομμάτι -όπως την πρωτοπόρο 2S- και να σου προσφέρει τα «όπλα» που χρειάζεσαι για να πετύχεις τον στόχο σου, δηλαδή, την τεχνογνωσία, την υψηλής ποιότητας τεχνολογική υποδομή, την άριστη γνώση του ανταγωνισμού και φυσικά την ευελιξία.

  1. Χρησιμοποίησε SMS για να αποκτήσεις αμεσότητα

Μπορεί να μην το γνώριζες όμως, ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της στοχευμένης διαφήμισης αποτελεί η αποστολή SMS που απευθύνεται σε συγκεκριμένες ομάδες ψηφοφόρων. Πρόκειται για μία πραγματικά value for money επιλογή για τα σημερινά δεδομένα που σίγουρα αξίζει να εξετάσεις και να επιλέξεις. Και αυτό διότι οι περισσότεροι ψηφοφόροι πραγματικά αντιλαμβάνονται και εκτιμούν την αμεσότητα του εκάστοτε μηνύματος που λαμβάνουν από εσένα. Μέσω της συχνής ενημέρωσης με SMS θα μπορείς να ενημερώνεις τους ψηφοφόρους σου για την υποψηφιότητά σου, τις επικείμενες προεκλογικές συγκεντρώσεις, το πρόγραμμα, τις θέσεις ακόμη και να τους προσκαλείς στο πολιτικό σου γραφείο. Με λίγα λόγια, δηλαδή, με την αποστολή ενός προσωπικού SMS μπορείς να ενδυναμώσεις τη σχέση σου με τον πολίτη και παράλληλα, να ενισχύσεις την εικόνα σου.

  1. Επίλεξε τη Smart SMS επιλογή για μεγάλη απήχηση με χαμηλό κόστος

Όπως προαναφέραμε, βέβαια, εν έτει 2019 τα εξελιγμένα μέσα που οι υποψήφιοι έχουν στη διάθεσή τους προκειμένου να κερδίσουν τη «μάχη» των εκλογών είναι πολλά και το γεγονός αυτό το οφείλουμε σε σημαντικό βαθμό στην τεχνολογία. Η υπηρεσία Smart SMS είναι ένα από τα μέσα αυτά και σίγουρα αξίζει την προσοχή σου. Τι ακριβώς είναι και πώς λειτουργεί; Το πρώτο στοιχείο που αξίζει να γνωρίζεις είναι πως για να τη χρησιμοποιήσεις, αρκεί ο παραλήπτης των μηνυμάτων να χρησιμοποιεί smartphone και να έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Η συγκεκριμένη υπηρεσία, λοιπόν, θα μπορέσει να ενισχύσει τη δημοτικότητά σου καθώς ενσωματώνει στο μήνυμα τη δυνατότητα προβολής μίας σελίδας web (δες την παρακάτω φωτογραφία και θα καταλάβεις). Δηλαδή, σου επιτρέπει να πραγματοποιείς καμπάνιες με μεγάλη απήχηση στο χαμηλό κόστος του SMS και μάλιστα, να στέλνεις στους ψηφοφόρους σου κάθε είδους ηλεκτρονικά αρχεία. Πρόκειται για μία πραγματικά εξελιγμένη επιλογή από άποψη ευκολίας, αποτελεσματικότητας και χαμηλού κόστους. Σίγουρα αξίζει να γνωρίζεις, μάλιστα, πως μεταξύ άλλων, η υπηρεσία Smart SMS προσφέρει υψηλή ανταπόκριση του κοινού (99% open rate των sms), ενώ σου δίνει τη δυνατότητα να δεις συνολικά πόσοι αλλά και ποιοι παραλήπτες επισκέφθηκαν τη webpage του μηνύματός σου -στοιχείο σημαντικό για τη μέτρηση της απόδοσης της καμπάνιας σου.

Όπως διαπίστωσες, λοιπόν, οι επιλογές που ο κάθε υποψήφιος έχει σήμερα στη διάθεση του προκειμένου να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και να ενισχύσει τη δημοτικότητά του είναι πολλές. Το «κλειδί» όμως, για μία επιτυχημένη καμπάνια που μπορεί να σε οδηγήσει στην εκλογική νίκη, είναι οι «έξυπνες» 2S λύσεις που θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις με αμεσότητα, ευκολία και φυσικά χαμηλό κόστος, τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Έχεις ακόμη τη δυνατότητα να τις αξιοποιήσεις στο έπακρο.