Αμφίπολη: «Σαρώνει» στα Social Media ο τάφος

Ο ΕΝΦΙΑ, η Ferrari του Μιχάλη Χατζηγιάννη και οι χιλιάδες αναρτήσεις για την σπουδαία ανακάλυψη

Τελικά ο Έλληνας έχει ατελείωτο χιούμορ το οποίο καλλιεργεί συνεχώς...

Όπως «απεφάνθη» το Monitor, η ηλεκτρονική πλατφόρμα αναζήτησης, καταγραφής και αξιολόγησης αναφορών και δημοσιευμάτων από το ελληνικό διαδίκτυο και από Έλληνες χρήστες social media, μόνο σε διάστημα 20 ημερών, δηλαδή από τις 10/8, που έγιναν οι πρώτες ανακοινώσεις, μέχρι και τις 20/8, η λέξη «Αμφίπολη» έχει αναφερθεί πάνω από 55.000 φορές...

Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης