Η Coca- Cola Light και τα BSB μας παρακινούν να νιώσουμε την καρδιά μας!

Στα πλαίσια υποστήριξης του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου», που έχει ως στόχο την ενημέρωσή για την υγεία της γυναικείας καρδιάς, η Coca- Cola Light συνεργάζεται με τα BSB και μαζί δημιουργούν το αξεσουάρ- σύμβολο της καμπάνιας, ένα stylish φουλάρι σε κόκκινες, λευκές και γκρι αποχρώσεις.

Η σχεδιαστική ομάδα των BSB δημιούργησε το φουλάρι με σκοπό να γίνει το νέο, αγαπημένο αξεσουάρ των Ελληνίδων αλλά και να μας ευαισθητοποιήσει γύρω από το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων. Με έμπνευση από το θέμα της καμπάνιας, που αποτελεί πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ), η BSB δημιούργησε τρία πρωτότυπα και μοναδικά σχέδια, τα οποία θα κυκλοφορήσουν τον Ιούνιο σε επιλεγμένα καταστήματα του ελληνικού fashion brand, ενώ όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις του θα διατεθούν για την ενίσχυση του προγράμματος, στην Ελληνική Εταιρεία Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου. Οι καρδιαγγειακές παθήσεις αποτελούν την νούμερο ένα αιτία θνησιμότητας του γυναικείου πληθυσμού στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, και η Coca- Cola Light, που αγαπάει τις γυναίκες, υποστηρίζει τις πρωτοβουλίες που φροντίζουν για την υγεία αυτών.

Στο τηλεοπτικό σποτ για την πρωτοβουλία πρωταγωνίστρια είναι η Heidi Klum, που είναι και η πρέσβειρα της καμπάνιας.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης