Το νέο, animated διαφημιστικό σποτ της Triumph είναι ό, τι πιο διασκεδαστικό έχουμε δει

Το νέο, animated διαφημιστικό σποτ της Triumph είναι ό, τι πιο διασκεδαστικό έχουμε δει

Πριν ένα χρόνο η δημιουργική ομάδα της Triumph μας παρουσίασε την ιστορία της Hannah Ferguson, μοντέλο της Triumph και του Sports Illustrated, και της αναζήτησής της για το «The One» σουτιέν, μέσα από ένα πα-ρα-μυ-θέ-νιο διαφημιστικό σποτ. Θυμηθείτε το...

{youtube}22yk3Tpss6Y{/youtube}

Εννοείται ξετρελαθήκαμε, το είδαμε δεκάδες φορές και με ανυπομονησία περιμέναμε το sequel... απολαύστε το!

{youtube}uwksky50ri0&nohtml5{/youtube}

Για ακόμα μια φορά, η Triumph έκανε την διαφορά και μας έκανε όχι μόνο να δακρύσουμε από τα γέλια αλλά να θέλουμε να τρέξουμε στο κοντινότερο κατάστημα για να βρούμε το δικό μας Magic Boost, το σουτιέν που μαγικά θα ανεβάσει την αυτοπεποίθησή μας στα ύψη (εννοείται πως το βρήκαμε!).

Θέλαμε όμως να μάθουμε ακόμα περισσότερα για αυτό το νέο μαγικό προϊόν και το παραμυθένιο του διαφημιστικό σποτ γι’ αυτό αναζητήσαμε τους δημιουργούς του, τον σκηνοθέτη του τηλεοπτικού σποτ Tobias Fueter και την Head of Global Brand Management Triumph Suzanne McKenna, οι οποίοι μας παραχώρησαν μια αποκλειστική συνέντευξη και μας εξήγησαν ποιο ήταν το μυστικό της επιτυχίας τους!

Suzanne McKenna

Οι animated καμπάνιες ξεχωρίζουν την Triumph, όσον αφορά την επικοινωνία, από τις υπόλοιπες εταιρίες εσωρούχων. Τι άλλο κάνει την Triumph τόσο ξεχωριστή και επιτυχημένη;

Η Triumph είναι από τους πρώτους κατασκευαστές εσωρούχων και κατέχει ηγετική θέση στην αγορά για παραπάνω από 130 χρόνια. Είμαστε υπερήφανοι για την τεχνική μας κληρονομιά, την πρωτοπορία στην εφαρμογή, την δεξιοτεχνία και τις γνώσεις μας στο design. Αποστολή μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των γυναικών και να δημιουργούμε λύσεις ώστε κάθε γυναίκα να νιώθει θηλυκή και γεμάτη αυτοπεποίθηση. Αυτή ακριβώς η φιλοσοφία μας έχει επιτρέψει να είμαστε μια μάρκα που εμπιστεύονται οι γυναίκες, ιδιαίτερα για την ποιότητα και την εφαρμογή των προϊόντων μας.

Το concept του «Find the One» ήταν ιδιοφυές και ξεκαρδιστικό. Τι μπορούμε να περιμένουμε στο μέλλον;

Είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να βρίσκουμε συνεχώς νέους και καινοτόμους τρόπους ώστε να απευθυνόμαστε στους style-driven καταναλωτές μας. Στο sequel «Find the One... Again», βλέπουμε την πρωταγωνίστριά μας, την Hannah, καταβεβλημένη και με έλλειψη αυτοπεποίθησης. Γνωρίζουμε επίσης και δύο νέους χαρακτήρες, την Luna και την Jade, οι οποίες έχουν διαφορετικό σωματότυπο και βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο της ζωής τους από την Hannah. Η Triumph υποδύεται τον «αφανή ήρωα» που χαρίζει στους πρωταγωνιστές μια ανανεωμένη αίσθηση αυτοπεποίθησης με την νέα σειρά σουτιέν Magic Boost και έχει την τέλεια πρόταση για την κάθε μια τους ξεχωριστά. Το πρώτο διαφημιστικό σποτ ήταν μια επιτυχία που βραβεύτηκε και ξεπέρασε τις προσδοκίες μας κι έτσι ανυπομονούμε για την παγκόσμια τηλεοπτική πρεμιέρα του υπέροχου sequel.

Πως θα περιγράφατε την νέα σειρά με λίγα λόγια;

Η σειρά Magic Boost περιλαμβάνει 3 καινοτόμα σουτιέν τα οποία προσφέρουν τρείς λύσεις στην εφαρμογή. Υπάρχει το «Lift-Up», το «Push-Up» και το «Shape-Up». Το κάθε ένα περιλαμβάνει το βραβευμένο soft-touch flexible Magic Wire για ασύγκριτη άνεση και εφαρμογή.

Ο στόχος της νέας σειράς Magic Boost είναι να δώσει μια ώθηση στην αυτοπεποίθηση των γυναικών, άσχετα με τον σωματότυπό τους;

Ναι, πρόσφατα αναθέσαμε μια πανευρωπαϊκή πολιτιστική μελέτη –την Triumph Female Confidence Report 2016- η οποία έχει σαν θέμα την αυτοπεποίθηση των γυναικών σε σχέση με το σώμα και το στήθος τους αλλά και το πώς αυτό τις επηρεάζει στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους. Μέσα από την έρευνα ανακαλύψαμε πως, ακόμα και η παραμικρή αλλαγή –όπως για παράδειγμα ένα σουτιέν με σωστή εφαρμογή- δίνει ώθηση στα επίπεδα της αυτοπεποίθησης των γυναικών. Η σειρά Magic Boost, δίνει στις γυναίκες αυτή την λίγη επιπλέον υποστήριξη που μπορεί να τις κάνει να νιώθουν καλά ασχέτως με την ηλικία, το μέγεθος ή τον σωματότυπό τους.

Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο; Έχετε βρεί το «The One»;

Στην Triumph έχουμε σουτιέν με τέλεια εφαρμογή για κάθε περίσταση και για κάθε γυναίκα και φυσικά αυτό περιλαμβάνει και εμένα!

Tobias Fueter:

Κατά την γνώμη σας, πόσο σημαντικά είναι τα εσώρουχα στην ζωή των γυναικών;

Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση για έναν άνδρα. Δεν μπορώ παρά να υποθέσω αφού η μοναδική φορά που φόρεσα γυναικεία εσώρουχα ήταν σε ένα πάρτι με θέμα το Rocky Horror Picture Show ως έφηβος αλλά θα προσπαθήσω. Τα εσώρουχα είναι πολύ προσωπική υπόθεση. Είναι επάνω στο δέρμα μας όλη την ημέρα. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να νιώθουμε άνετα φορώντας τα. Όλοι χρειαζόμαστε εσώρουχα με σωστή εφαρμογή, που δεν μας ενοχλούν και ιδανικά, μας κάνουν να δείχνουμε ακόμα καλύτεροι όταν βγαίνουμε ραντεβού... εδώ είναι που η Triumph υπερέχει: στο να βρίσκει την τέλεια εφαρμογή που κάνει τις γυναίκες να δείχνουν και να νιώθουν τέλεια.

Αντιμετωπίσατε ιδιαίτερες δυσκολίες;

Το προτέρημα των animated ταινιών είναι το ότι μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τα πάντα με την κάμερα, τον φωτισμό, τους χαρακτήρες μας... ακόμα και με την βαρύτητα. Σχεδόν δεν υπάρχουν όρια. Ωστόσο, η πρόκληση στην δημιουργία ενός μουσικού, animated διαφημιστικού σποτ είναι το να συντονίσεις όλα τα διαφορετικά στοιχεία μέσα σε ένα δύσκολο χρονικό πρόγραμμα: μουσικοί, στίχοι, ιστορία, animation... όλη η διαδικασία του post production πρέπει να είναι τέλεια ενορχηστρωμένη ώστε να έχουμε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.

Ποιο πιστεύετε πως ήταν το κλειδί της επιτυχίας; Ποιο στοιχείο κέρδισε το κοινό;

Θεωρώ πως καταφέραμε να δημιουργήσουμε χαριτωμένους χαρακτήρες και να πούμε μια διασκεδαστική και πρωτότυπη ιστορία με την οποία μπορούν να ταυτιστούν οι γυναίκες. Επίσης, δεν έχει υπάρξει άλλο animated μουσικό διαφημιστικό για σουτιέν μέχρι στιγμής. Τέλος, έχουμε ένα διαφημιστικό που αγγίζει θέματα τα οποία οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν καθημερινά και αντί να τα αγγίξουμε «στεγνά» κάναμε διασκεδαστική την διαδικασία της εφαρμογής των σουτιέν!

Η διαδικασία της δημιουργίας ήταν τόσο διασκεδαστική όσο το τελικό προϊόν;

Αν και η δημιουργία της κάθε ταινίας περιλαμβάνει ξάγρυπνες νύχτες και πολλές δύσκολες αποφάσεις, αυτό το διαφημιστικό ήταν πάρα πολύ διασκεδαστικό. Έχουμε μια υπέροχη ομάδα animation στο Παρίσι, έναν τέλειο συνθέτη και μια υπέροχη μουσική ομάδα στην Νέα Υόρκη, μια φανταστική live shoot team στην Βαρκελώνη, την εκθαμβωτική Hannah Ferguson και την δική μου δημιουργική ομάδα εδώ στο stories AG στην Ζυρίχη της Ελβετίας. Ακόμη και ο Jack, το αδέσποτο από την Ρουμανία από το καταφύγιο που έχω δημιουργήσει, το Citydogs4Streetdogs επέστρεψε στο sequel. Γνωριζόμαστε μεταξύ μας από το πρώτο μέρος κι έτσι διασκεδάσαμε πολύ αυτή την φορά. Ελπίζω το κοινό να διασκεδάσει εξίσου.

Να περιμένουμε και τρίτο μέρος;

Όπως με κάθε sequel, αυτό εξαρτάται από την επιτυχία της επερχόμενης καμπάνιας. Γι’ αυτό αν σας αρέσει, πείτε το στον κόσμο και μοιραστείτε το online. Προσωπικά θα ήθελα να δω μια Τρίτη ταινία καθώς έχουμε μερικές πολύ αστείες ιδέες έτοιμες!

]