Fashion Week Talks by Persil: Ένα phygital event για όλες τις τάσεις που είδαμε στις Εβδομάδες Μόδας

Διονυσία Καλαποθαράκου
Fashion Week Talks by Persil: Ένα phygital event για όλες τις τάσεις που είδαμε στις Εβδομάδες Μόδας
Lefteris_Partsalis

To «Fashion Week Talks by Persil» πραγματοποιήθηκε πριν από μερικές ημέρες στην Τεχνόπολη, στον χώρο της «Αποθήκης» και εκεί το πιο ενημερωμένο fashion crowd της πόλης απόλαυσε 6 one to one συνεντεύξεις με influencers, σχεδιαστές, content creators και fashion & beauty experts.

H μόδα είναι κάτι ευμετάβλητο αλλά έχει και σταθερές. Σε αυτό συμφωνούμε όλοι. Σε αυτό που ίσως δεν συμφωνούμε είναι το πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας από εμάς αυτά τα «σημεία αναφοράς». Κάποιοι μπορεί να επενδύουν στις διαχρονικές αγορές, άλλοι να γοητεύονται από τις εφήμερες τάσεις. Και οι δύο, όμως, θέλουν να γνωρίζουν τα trends που διαμορφώνονται κάθε 6 μήνες στις Εβδομάδες Μόδας και να τα υιοθετούν (ή όχι) όπως τους ταιριάζει.

LPR50581.jpg

Η Διονυσία Καλαποθαράκου, Διευθύντρια του Queen.gr

Το συμπέρασμά μας δεν ήταν ένα, όπως μία δεν ήταν και η συνέντευξη που κάναμε με τους καθ’όλα αρμόδιους. Ήταν 6 one to one interviews -και θα τις δούμε αναλυτικά παρακάτω- και το κάθε «talk» είχε να προσφέρει και κάτι διαφορετικό στη συζήτηση περί διαχρονικότητας, συμπερίληψης, ομορφιάς και επιρροής στα social media. Όλο το event δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την υποστήριξη του Persil. Mε motto #rethinkfashion μας έκανε να μιλήσουμε για τη βιωσιμότητα και τον τρόπο που πρέπει να φροντίζουμε τα ρούχα μας για να τα έχουμε μια ζωή. Γιατί μόδα είναι ό,τι αγαπάμε και μερικά κλασικά, μαύρα κομμάτια ίσως τα αγαπάμε περισσότερο από κάποια άλλα #truestory.

LPR50587.jpg

Το Queen.gr

Και ορμώμενη από αυτήν την κοινής αποδοχή «δήλωση» η Διονυσία Καλαποθαράκου, Editor in Chief του Queen.gr κάλεσε πάνω στην «εξομολογητική πολυθρόνα» των talks τη Χριστίνα Κατσαούνη, Owner & Creative Director του fashion brand «Τhe C Edition» και μίλησαν για όλους τους τρόπους που μπορούν να κάνουν τις αγορές μας βιώσιμες και τον τρόπο που ψωνίζουμε «πιο έξυπνο». Από χρηστικά tips για το πώς να πλένουμε τα ρούχα μας με Persil για να διατηρήσουν το μαύρο χρώμα τους για πάντα, μέχρι το storytelling πίσω από τη δημιουργία μίας νέας συλλογής με bodysuit, η ουσιαστική αρχή της μόδας είναι μία: να φοράμε, να αγοράζουμε και να δημιουργούμε ρούχα που μας κάνουν ευτυχισμένες. «Black is such a happy color» που λέει και ο εμβληματικός fiction χαρακτήρας της Morticia Addams.

396598440_1009341336948707_4700882454372021708_n.jpg

Η Χριστίνα Κατσαούνη

Ο Δημήτρης Στράτος, ένας από τους πλέον πετυχημένους makeup and hair artists και ιδιοκτήτης του Dimitris Stratos Beauty, είναι ο επόμενος καλεσμένος που έκατσε απέναντι από τη Χριστίνα Χρόνη, Beauty Director της DPG Digital Media και συζήτησαν μαζί για όλα τα beauty trends που αναδείχθηκαν από τις προτάσεις των Οίκων Μόδας για τη σεζόν Η μόδα και οι τάσεις αποτελούν μόνιμη πηγή έμπνευσης και σημείο αναφοράς για αυτόν, επομένως, ήταν ο ιδανικός καλεσμένος για το beauty section των Fashion Weeks Talks by Persil. Neo goth χείλη, αποδομημένα smoky, sleek wet looks και micro headbands κυριάρχησαν ως τάσεις στις πασαρέλες για την επόμενη σεζόν, και ο Δημήτρης μοιράστηκε μαζί μας τα αγαπημένα του, καθώς και tips για να τα συνδυάσουμε, να τα φορέσουμε στην καθημερινότητά μας, αλλά και για να τα κάνουμε «δικά μας».

LPR50881.jpg

Η Χριστίνα Χρόνη

Η Fashion Editor του Queen.gr, Ναταλία Κατσακιώρη, υποδέχτηκε την Ειρήνη Μπουντούκη, μοντέλο και εκπαιδεύτρια ενηλίκων σε θέματα γυναικείας ενδυνάμωσης, κάνοντας μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση γύρω από την παρουσία των curvy και plus size μοντέλων στα πρόσφατα fashion weeks. Τι γίνεται με τα super models και την ζήτημα της εκπροσώπησης στα catwalks; Τελικά υπάρχει χώρος για όλες τους γυναικείους σωματότυπους στη μόδα σήμερα; To catwalk της Caroline Vitto για τη σεζόν S/S 24 ήταν ο ορισμός της εκπροσώπησης και της συμπερίληψης στη fashion σκηνή και όπως πολύ σωστά επεσήμανε η Ειρήνη, «θα έπρεπε όλοι είναι νέοι σπουδαστές μόδας να το δουν και να το μελετήσουν». Μάλιστα η ίδια είχε περάσει από casting γι’ αυτό το show και αυτό είναι ένα από τα inside info που μας έδωσε…

LPR50648.jpg

Η Ειρήνη Μπουντούκη

Η Κατερίνα Ευαγγελινού έκατσε στην καρέκλα απέναντι από τη Διονυσία Καλαποθαράκου και πριν από οτιδήποτε άλλο απάντησε στην ερώτηση που όλοι της κάνουν (ή θέλουν να της κάνουν): «Κατερίνα πως είναι να παρακολουθείς από κοντά μία Εβδομάδα Μόδας». Καθηλωτικό, ενδιαφέρον, αγχωτικό απλά συγκλονιστικό; Όλα αυτά μαζί. Η Influencer/Content Creator μας έδωσε όλα τα hints, μας είπε αν προτιμάει το backstage ή το front row, τον τρόπο που προσπαθεί εκείνη να αντιληφθεί και να αποδώσει το όραμα του κάθε σχεδιαστή που την προσκαλεί να παρακολουθήσει το catwalk του και πολλά άλλα που μόνο ένας αληθινός fashion connoisseur ξέρει και μπορεί να συζητήσει. Extra tip: Γιατί όλες οι Influencers πρέπει να φωτογραφίζονται street style με απόλυτα καλοσιδερωμένα ρούχα;

LPR51107.jpg

Η Κατερίνα Ευαγγελινού

Δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για μόδα και fashion weeks χωρίς να βάλουμε στο χάρτη και το πιο επίκαιρο μέσο που λατρεύει η Gen Z. To Tik Tok. Η Angie Simon, Tik Tok Content Director και Content Creator, μίλησε στη Ναταλία Κατσακιώρη για τη διεθνή και εγχώρια Tik Tok fashion σκηνή και μας έβαλε επιτέλους για λίγο στα παπούτσια των Genzers, της πιο δυναμικής γενιάς, που θέλει όχι μόνο να αλλάξει τη μόδα αλλά και τον τρόπο που αυτή παρουσιάζεται στο κοινό της. Το «rawness» της συγκεκριμένης πλατφόρμας είναι και αυτό που την κάνει τόσο «αληθινή» και παρουσιάζει αφιλτράριστα όσα έχουν απήχηση στη νέα γενιά. Σε ό,τι αφορά τη μόδα αλλά και όχι μόνο.

LPR51160.jpg

Η Αngie Simon

Είναι τα αξεσουάρ ο πυλώνας κάθε επιτυχημένου look; Φυσικά και είναι και γι’ αυτό τα accessory trends μετά από κάθε Εβδομάδα Μόδας έρχονται να συμπληρώσουν τον τρόπο που διαμορφώνονται οι τάσεις. Δεν αρκεί να ξέρεις ποια μοτίβα είναι must και το αν οι όγκοι και οι γεωμετρικές γραμμές είναι και πάλι hot. Για να έχεις μία ολοκληρωμένη αντίληψη των προτάσεων των μεγαλύτερων Οίκων Μόδας, πρέπει να έχεις αποκωδικοποιήσεις και τις προτάσεις τους σε ό,τι αφορά τα κοσμήματα, τις τσάντες, τα παπούτσια, τα γυαλιά ακόμα και τα καλσόν. Σε αυτό συμφώνησαν απόλυτα η Διονυσία Καλαποθαράκου με τη Ναταλία Κατσακιώρη. Σε αυτό και στο ότι ο μινιμαλισμός είναι μία τάση που ποτέ δεν είναι out of fashion και όταν βρεις αξεσουάρ που την υποστηρίζουν καλά θα κάνεις να την υιοθετήσεις.

LPR51266.jpg

H Διονυσία Καλαποθαράκου


Ένα τέτοιο είναι το HUAWEI Watch GT4 το οποίο αποτελεί τη νέα προσέγγιση της Huawei στα wearables και την τεχνολογία. Με το motto «Fashion Forward» και αντλώντας εμπειρία από την δεκαετή πορεία της στα wearables, η Huawei με τη νέα σειρά GT4, δημιουργεί ένα smartwatch με λιτές και ισορροπημένες γραμμές που προσδίδουν σε όλο το σώμα του ρολογιού, το look & feel ενός κοσμήματος και μπορείς να κάνεις fashion statement φορώντας το με κάθε σύνολό σου. Γιατί τα αξεσουάρ πρέπει όχι μόνο να είναι διαχρονικά αλλά και απόλυτα εύχρηστα.

Μετά τις πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις περί μόδας (και όχι μόνο) σειρά είχαν τα off stage πηγαδάκια και οι κατ' ιδίαν συζητήσεις των σπουδαστών του ΙΕΚ ΑΛΦΑ με τους experts στον τομέα της μόδας, της ομορφιάς και της επικοινωνίας. Σειρά είχε η πραγματική χαλάρωση η διασκέδαση στο πλαίσιο του πρώτου Fashion Week Talks by Persil. Tι κάναμε όλοι «αντί επιλόγου» στο τέλος της βραδιάς; Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τις επόμενες συζητήσεις για τις Εβδομάδες Μόδας. Και θα έρθουν πολλές.

Eυχαριστούμε πολύ τη Huawei, τα ζαχαροπλαστεία Fresh, τα οινοποιεία Μπουτάρη και την Τεχνόπολη

Photo Credits: Λευτέρης Παρτσάλης