The Metaverse: Στο δεύτερο διεθνές συνέδριο της Vogue Greece είδαμε το μέλλον... και ήταν virtual

Το panel The Metaverse: Fashion's New Frontier, με συντονίστρια την Publisher της Vogue Singapore, Bettiva Von Schlippe, αποτέλεσε μια πλήρως κατατοπιστική εισαγωγή στο ρόλο των NFTs στη μόδα και τη συντονισμένη στροφή των luxury brands προς αυτή την κατεύθυνση.

«Δεν υπάρχει μια μόνο διάσταση, αλλά πολλές με απίστευτες δυνατότητες. Δεν χρειάζεται να μας μπερδεύει το πού βρίσκεται κάτι, αλλά να μένουμε στις δυνατότητές του", εξήγησε η Leanne Young Elliott, CEO & Co-Founder του Institute of Digital Fashion.IoDF, και βασικό μέλος του πιο meta-πάνελ του χθεσινού δεύτερου συνεδρίου της Vogue Greece, «Change Makers: Fashion-The Road Ahead». Και σε μία ημερίδα με βασικό άξονα το «αύριο της μόδας», το web 3 και το metaverse δεν μπορούσαν παρά να έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Δημοσιογράφοι, σχεδιαστές οικονομολόγοι, προγραμματιστές, brands και αγοραστικό κοινό όλοι ψάχνουν μετά την πανδημία εναλλακτικούς τρόπους για να κρατήσουν και να εξελίξουν τη σχέση αγοράς-δημιουργών. Το να καταφέρεις να φέρεις στον κόσμο της μόδας την επόμενη γενιά fashion lovers, αυτή τη γενιά που μεγάλωσε πίσω από μία οθόνη κινητού και νιώθει εξοικειωμένη με τον virtual κόσμο, είναι ένα πείραμα που «πρέπει» να πετύχει για να μην φτάσουμε σε ένα δημιουργικό τέλμα.

Και αυτός ο επικοδομητικός διάλογος για το digital fashion future ξεκίνησε μέσα από το πρώτο panel The Metaverse: Fashion's New Frontier, με συντονίστρια την Publisher της Vogue Singapore, Bettiva Von Schlippe, η οποία μας έδειξε το πρώτο εξώφυλλο με ενεργό QR code που έβγαλε ποτέ μηνιαίο περιοδικό: η Vogue Σιγκαπούρης. Η συζήτηση αποτέλεσε μια πλήρως κατατοπιστική εισαγωγή στο ρόλο των NFTs στη μόδα και την συντονισμένη στροφή των luxury brands προς αυτή την κατεύθυνση. Σε αυτήν συμμετείχαν οι: Dr. Giovanna Graziosi Casimiro, Metaverse Producer στο Decentraland Foundation και Head of Metaverse Fashion Week. Leanne Young Elliott, CEO & Co-Founder του Institute of Digital Fashion.IoDF. Marjorie Hernandez, founder στο LUKSO και co-founder at The Dematerialised. Andrea Abrams, Mentor στο Farfetch Dream Assembly Base Camp.

Μόδα και βιωσιμότητα

Η εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στη μόδα έρχεται μέσα από πολλές προκλήσεις που απαιτούν συστιμικές αλλαγές. Στο επίκεντρο του δεύτερου panel του συνεδρίου Change Makers, βρέθηκε η έννοια της βιωσιμότητας στη μόδα με τους ομιλητές να θέτουν το ερώτημα για το κατά πόσο η βιομηχανία έχει στραφεί προς καινοτόμα υλικά και νέες τεχνικές για την μείωση των ρύπων. Την συζήτηση συντόνισε η Anne-Marie Curtis, founder of the digital platform The Calendar Magazine: A Sustainable Glossy and former Editor-in-Chief διεθνών τίτλων, ενώ μαζί της βρέθηκαν οι Fanny Moizant, Co-Founder & President του Vestiaire Collective. Eva Kruse, Group SVP, Global Engagement στο PANGAIA. Nina Stevenson, Head of Education (Sustainability) στο Centre for Sustainable Fashion. "Όλα όσα κάνουμε ατομικά, συνδέονται απόλυτα με τους γύρω μας. Επηρεάζουμε ένα ολόκληρο σύστημα", σχολίασε η Eva Kruse με τη Fanny Moizant να συμπληρώνει πως είμαστε μέρος της λύσης και πως όσο περισσότερο νοιαζόμαστε, τόσο λιγότερο αγοράζουμε".

Louboutin World

Σειρά, στους ομιλητές, είχε ο αγαπημένος όλων shoe designer Christian Louboutin, η ιδέα του οποίου να δημιουργήσει την περίφημη κόκκινη σόλα από ένα βερνίκι νυχιών, αποτελεί ακόμα και τώρα πηγή έμπνευσης. Ο ίδιος μοιράστηκε την σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, με τον Έλληνα καλλιτέχνη Κωνσταντίνο Κακανιά, με τον οποίο σχεδίασαν μαζί την απόλυτα ελληνική συλλογή Greekaba. Την συζήτηση συντόνισε η Emily Zak, founder του ομώνυμου consultancy που ασχολείται με το fashion innovation. “Η ευτυχία είναι ο οδηγός καθώς σχεδιάζω, καθώς όλα ξεκινούν από την καρδιά, συνεχίζουν στο κεφάλι και μετά περνούν στο χαρτί”, δήλωσε στη σκηνή τονίζοντας πως αποστολή της μόδας είναι να δίνει χαμόγελα και να κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους.

Enfant Terrible

Ο Jean-Paul Gaultier υπήρξε καινοτόμος από τα πρώτα του βήματα και δεν σταμάτησε ποτέ να ενσωματώνει τις out-of-the box ιδέες του στη μόδα, από τη χρήση βιώσιμων υλικών, μέχρι το streetwear στην υψηλή ραπτική. Αυτή την διαδρομή αφηγήθηκε στη Fashion Feautures Director της Vogue Greece Έλις Κις. Ποιος δεν θυμάται τον iconic κωνικό στηθόδεσμο της Madonna με την υπογραφή του; Ο θρυλικός Γάλλος σχεδιαστής περιέγραψε στο κοινό ότι πρώτη φορά τον σχεδίασε για το αρκουδάκι του. Μίλησε επίσης για την Ελλάδα και την αρχαιοελληνική κομψότητα. Αναφέρθηκε όμως και σε μια συλλογή του 2006 εμπνευσμένη από την σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας, με κομμάτια όπως η φουστανέλα.

Balmain Army

Τελευταίος λαμπερός προσκεκλημένος του συνεδρίου Change Makers ήταν ο Creative Director του οίκου Balmain Olivier Rousteing, ο οποίος ξεδίπλωσε τα μυστικά του για το πώς μπορεί ένας νέος δημιουργός να αναβιώσει ένα brand και να χτίσει μια ολόκληρη αυτοκρατορία, παραμένοντας πάντα αυθεντικός. "Ξέρετε τι είναι το όμορφο με τα social media; Το γεγονός πως ανοίγει μια πόρτα στον κόσμο. Και αυτή είναι η νέα πολυτέλεια, γιατί exclusivity δεν σημαίνει luxury", περιέγραψε για τη δύναμη των social media, ενω τράβηξε με το κινητό του video από το κοινό του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών που τον αποθέωσε. Ταυτόχρονα για τα 11 χρόνια του στο τιμόνι του οίκου Balmain δήλωσε: "Νομίζω πως είναι σαν μια σχέση. Όταν αρχίζεις να βαριέσαι έρχεται το διαζύγιο". Μαζί του στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ο Editor-at-Large της Vogue Greece Filep Motwary, με τον οποίο είχαν μια αληθινά ενδιαφέρουσα συζήτηση.

Η Vogue Greece και η Καθημερινή υποδέχτηκαν ηχηρά ονόματα της μόδας, του θεάματος και του ακτιβισμού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ανοίγοντας έναν γόνιμο διάλογο που έδωσε τροφή για σκέψη όσον αφορά το μέλλον της fashion industry, θέτοντας όλα τα καίρια ζητήματα που καλείται να αντιμετωπίσει τώρα η luxury βιομηχανία της μόδας και ρίχνοντας τους προβολείς στην Gen Z, στη γενιά που έχει τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο... όχι μόνο τον κόσμο της μόδας.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης