Wedjinni: Οργανώστε το γάμο σας με λιγότερα από 15€!

Παντρεύεστε; Υπέροχα! Η ώρα η καλή. Πως θα τα οργανώσετε όλα;

Μετά τη μεγάλη απόφαση, ξεκινάει συνήθως η οργάνωση και ο σχεδιασμός ενός γάμου. Είτε πρόκειται για ένα γάμο "υπερπαραγωγή" με πολλούς καλεσμένους και μεγάλες απαιτήσεις, είτε για ένα λιτό, σε κλειστο κύκλο event, ένα είναι απαραίτητο: Η οργάνωση.

Στην αρχή φαίνεται απλό. Μια λίστα με καλεσμένους, ίσως μια λίστα με τα δώρα που επιλέξατε από τα αγαπημένα σας καταστήματα και μια καταγραφή των εκτιμώμενων εξόδων. Η επιλογή του εργαλείου που θα χρησιμοποιηθεί, επίσης απλή: Ένα φύλλο excel ή κάτι αντίστοιχο, ένα σημειωματάριο, ένα ημερολόγιο και όλα θα πάνε καλά. Και πριν το καταλάβετε, βρίσκεστε ανάμεσα σε τόνους χαρτιού, αρχεία που είναι δύσκολο να διαχειριστείτε και, φυσικά, πονοκέφαλο.
Και κάπου εδώ σκέφτεστε.... Να είχα κανένα λυχνάρι με ένα τζίνι μέσα....

Το wedjinni δημιουργήθηκε από την εταιρεία Imperatus Ltd και τον Θόδωρο Μπατζάκα, έναν επαγγελματία στον κλάδο του Internet τα τελευταία 15 χρόνια.

Σκέφτηκα τη δημιουργία του wedjinni αμέσως μετά την οργάνωση του δικού μου γάμου. Ενώ υποτίθεται ότι θα έπρεπε εγώ ειδικά να τα κάνω όλα ηλεκτρονικά, μιας και το αντικείμενό μου είναι ακριβώς αυτό, κανένα από τα εργαλεία που βρήκα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, δε φαινόταν να μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό που χρειαζόμουν. Τα λογιστικά φύλλα ήταν ανεπαρκή, οι λίστες με τους καλεσμένους δύσκολα διαχειρίσιμες και η δεξίωση... μαρτύριο ακόμη και για ένα μικρό γάμο. Πόσο πιο δύσκολο είναι άραγε αυτό, σκέφτηκα, για τα ζευγάρια που έχουν λιγότερη σχέση με την τεχνολογία;

Το wedjinni ξεκίνησε αρχικά για να καλύψει την ανάγκη της εύκολης διαχείρισης ενός γάμου στην Ελλάδα. Με τα δικά μας δεδομένα, τη δική μας κουλτούρα. Η γενική ιδέα ήταν ότι θα έπρεπε να είναι διαθέσιμο σε όποιον έχει πρόσβαση στο Internet χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης. Επίσης, επειδή η εφαρμογή απευθύνεται σε όλους τους μελλόνυμφους, θα έπρεπε να είναι εύκολη στη χρήση, ανεξάρτητα από τις ικανότητές τους στον χειρισμό υπολογιστή. Στο επόμενο στάδιο, έπρεπε να βρούμε τι ανάγκες έπρεπε να καλύπτει το wedjinni ώστε να αποτελεί τον προσωπικό ηλεκτρονικό βοηθό του κάθε ζευγαριού. Αναπτύξαμε εργαλεία για τη διαχείριση κόστους, την οργάνωση των καλεσμένων, τη διαχείριση των δώρων και της λίστας γάμου, τη δεξίωση, τη λίστα εργασιών, μέσα σε ένα όμορφο και μοντέρνο περιβάλλον. Στο τέλος, προσθέσαμε και 9 επιπλέον γλώσσες και το κάναμε ανοιχτό σε όλο τον κόσμο!

Επειδή τα περισσότερα ζευγάρια σήμερα οργανώνουν το γάμο τους μαζί, σκεφτήκαμε ότι θα έπρεπε να τους δώσουμε τη δυνατότητα να συνεργαστούν και στο wedjinni. Έτσι, ο κάθε λογαριασμός, είναι για δύο χρήστες, ιδανικά τη νύφη και το γαμπρό χωρίς να τους επιβαρύνει με επιπλέον κόστος. Συνδέσαμε τη δημιουργία προσκλήσεων με το facebook για να αντλήσουν άμεσα τις αρχικές λίστες των φίλων τους, προσθέσαμε διάφορα στατιστικά για να βοηθούν στην οργάνωση, κάναμε την οργάνωση της δεξίωσης απλή με drag and drop και το κάναμε διαθέσιμο σε δοκιμαστική λειτουργία.

Στόχος του wedjinni είναι να αποτελέσει το απόλυτο εργαλείο για την ηλεκτρονική διαχείριση των αναγκών ενός γάμου και νομίζω ότι είμαστε στο σωστό δρόμο.
Αυτή τη στιγμή σχεδιάζουμε τις αντίστοιχες mobile εφαρμογές για iOS και Android, ενώ ολοκληρώνουμε μια πολύ πρωτότυπη και διαφορετική μέθοδο εύρεσης επαγγελματιών για τις ανάγκες του γάμου, που ονομάσαμε jinniQuest.

Μέχρι την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής λειτουργίας, το wedjinni προσφέρεται εντελώς δωρεάν.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ στα:

www.wedjinni.com/gr
facebook: www.facebook.com/wedjinni
twitter: www.twitter.com/wedjinni

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης