Το 2023 αντιπροσωπεύει την αυθεντικότητα και οι δηλώσεις αυτών των γυναικών είναι τροφή για σκέψη

Ανθή Μιμηγιάννη
Το 2023 αντιπροσωπεύει την αυθεντικότητα και οι δηλώσεις αυτών των γυναικών είναι τροφή για σκέψη

«Την αυθεντικότητα στα λόγια πολλοί αγάπησαν, στην πράξη ουδείς», θα μπορούσε να πει εύστοχα κάποιος, δεδομένου ότι η γνησιότητα, ως μία εσωτερική αυτοδημιούργητη κατάσταση, σπανίζει. Ας δούμε λοιπόν μερικές authentic- friendly δηλώσεις διασήμων γυναικών που προώθησαν ουσιαστικά την έννοια αυτή μέσα από δηλώσεις τους.

«Μόνο αν αισθάνομαι άξιος να είμαι όπως είμαι, μπορώ να αποδεχτώ τον εαυτό μου, να είμαι αυθεντικός και να είμαι αληθινός», έχει πει ο Αργεντίνος ψυχοθεραπευτής Jorge Bucay και ίσως αυτόν τον χρόνο αναζήτησε και αυτός μαζί με εμάς τον ορισμό της «αυθεντικότητας» στη Google. Θα μπορούσε με τον τρόπο αυτό να εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο το δικό του απόφθεγμα. Θα ήταν όμως εξίσου αυθεντικό; Μάλλον όχι, γιατί θα είχε εμποτιστεί από ορισμούς καταξιωμένων γλωσσολόγων και θα είχε «μολυνθεί» από copy- paste αράδες διαφόρων έγκριτων λεξικών.

Εμείς σήμερα πάντως, αποδεικνύοντας πως αναζητούμε- κυριολεκτικά και μεταφορικά- την αυθεντικότητα που μας έχει λείψει με τόση digital τελειότητα γύρω μας, αναδείξαμε τη λέξη αυτή ως την περισσότερο searched για το 2023. Ειδικότερα και σύμφωνα με τη συντακτική ομάδα της ψηφιακής έκδοσης του λεξικού αγγλικών Merriam- Webster, η λέξη «authentic» (αυθεντικός -ή -ό) ήταν αυτή που αναζητήθηκε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στις ΗΠΑ για το τρέχον έτος. Μάλιστα, η ερμηνεία των συντακτών για τη ζήτηση που παρουσίασε το λήμμα της λέξης αυτής, είναι πως αντανακλά τις ανησυχίες των Αμερικανών για την τεχνητή νοημοσύνη και γενικά τη ραγδαία τεχνολογική πρόοδο.

Την όλη «κινητικότητα» γύρω από την αυθεντικότητα και τη σημασία της, αντικατοπτρίζει και η pop culture, με πολλούς celebrities- παγκοσμίου και εθνικού βεληνεκούς- να τοποθετούνται για το τι σημαίνει για τους ίδιους η έννοια αυτή. Για άλλους είναι η καθημερινή πρακτική της εγκατάλειψης της εικόνας που θεωρούμε πως πρέπει να προβάλουμε και της αποδοχής αυτό που πραγματικά είμαστε. Για κάποιους άλλους, ο βαθμός στον οποίο μπορούν να είναι αυθόρμητοι και αληθινοί, εκφράζοντας κάθε πτυχή της προσωπικότητας και του χαρακτήρα τους, χωρίς τον φόβο των κοινωνικών πιέσεων και επιταγών. Για όλους πάντως είναι η άρνηση της σοβαροφανούς μάσκας που φορούν καθημερινά προκειμένου να (νομίζουν ότι) είναι αρεστοί και η ουσιαστική προσπάθεια να αγκαλιάσουν την αληθινή εσωτερική τους ύπαρξη.

Σε κάθε περίπτωση, η «ενσάρκωση» της αυθεντικότητας είναι τα παιδιά, τα οποία δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια για να εκφράζονται γνήσια. Κλαίνε όταν στενοχωριούνται ή χτυπούν, γελάνε όταν διασκεδάζουν και ποτέ δεν νιώθουν την ανάγκη να προσποιηθούν ή να μπουν σε κοινωνικά καλούπια. Αυτό γιατί δεν έχουν ακόμη «νοθευτεί» αρκετά οι ψυχοσυνθέσεις τους από όλα αυτά τα φίλτρα τελειότητας τα οποία θα συναντήσουν αργότερα στη ζωή τους και σταδιακά θα αρχίζουν και τα ίδια να υιοθετούν. Είναι εκείνες οι ανεπαίσθητες, μικρές αλλαγές, με τις οποίες συμβιβαζόμαστε όλοι καθημερινά για να ταιριάξουμε, να ανήκουμε, να «χωρέσουμε». Αποδεικνύονται μάλιστα τόσο μικρές, που την ώρα εκείνη δεν αντιλαμβανόμαστε τη σημασία τους. Αθροιστικά όμως και σε βάθος χρόνου, επιτελείται αυτό που θα λέγαμε «ενηλικίωση» ή αλλιώς απομάκρυνση από το εσωτερικό μας παιδί. Εκείνο που δεν φοβάται να φωνάξει δυνατά, να κλάψει και να γελάσει με την ψυχή του ασταμάτητα.

«Την αυθεντικότητα στα λόγια πολλοί αγάπησαν, στην πράξη ουδείς», θα μπορούσε λοιπόν να πει εύστοχα κάποιος, δεδομένου ότι πράγματι η γνησιότητα, ως μία εσωτερική αυτοδημιούργητη κατάσταση, σπανίζει.

Ας δούμε λοιπόν μερικές authentic- friendly δηλώσεις διασήμων γυναικών που προώθησαν ουσιαστικά την έννοια αυτή μέσα από δηλώσεις τους χωρίς να φοβηθούν να τσαλακωθούν ή αλλιώς ακολουθούν κάποιοι λόγοι που το 2023 έκανε τούτο το έτος λίγο καλύτερο συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αλυσίδα ενδυνάμωσης.

Η Angelina Jolie παραδέχθηκε πως η μητρότητα την άλλαξε

https://www.instagram.com/p/Cxsc2qNOkG8/

Η Angelina Jolie σε συνέντευξή της στη Vogue παραδέχθηκε πως η μητρότητα την «έσωσε από το σκοτάδι». Η 48χρονη ακτιβίστρια και ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του τεύχους Νοεμβρίου του περιοδικού με ένα λευκό στράπλες φόρεμα, καθώς προωθούσε τo επερχόμενο brand της «Atelier Jolie».

Η υιοθεσία του πρώτου της γιου όταν ήταν εκείνη σε ηλικία 26 ετών «άλλαξε ολόκληρη τη ζωή μού και με έμαθε να συμπεριφέρομαι διαφορετικά» λέει ανάμεσα σε αλλά με ειλικρίνεια που προκαλεί θαυμασμό.

«Ήμουν 26 όταν έγινα μητέρα. Όλη μου η ζωή άλλαξε. Το να έχω παιδιά ήταν αυτό που με έσωσε και με έμαθε να είμαι διαφορετική σε αυτό τον κόσμο. Νομίζω ότι, πρόσφατα, θα είχα βυθιστεί στο σκοτάδι αν δεν ήθελα να ζήσω γι’ αυτά».

Η Pamela Anderson για τη make-up free απόφασή της

https://www.instagram.com/p/CwVRvL4rA9g/

Η Pamela Anderson, βρέθηκε στο επίκεντρο στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι τον περασμένο Σεπτέμβριο για το γεγονός πως επέλεξε να προωθήσει το make-up free look το οποίο και κρύβει μια πολύ ισχυρή δήλωση σε μια εποχή που προωθείται το ακριβώς αντίθετο και το οποίο αντίθετο υπονομεύει την αληθινή αποδοχή εαυτού.

Σε συνέντευξή της, η Anderson είχε αποκαλύψει ότι η αντίληψή της για την ομορφιά άλλαξε μετά το θάνατο της makeup artist, Alexis Vogel, η οποία πέθανε από καρκίνο του μαστού το 2019. «Ήταν ο καλύτερη. Και από τότε, ένιωσα ότι, χωρίς την Alexis, είναι καλύτερα για μένα να μη φοράω μακιγιάζ. Πλέον, το θεωρώ απελευθερωτικό, διασκεδαστικό και ολίγον τι επαναστατικό».

Η επιλογή της να προωθεί την απόλυτη φυσικότητα εκθειάστηκε από άλλες διάσημες γυναίκες της showbiz, όπως την Jamie Lee Curtis και την Scarlett Johansson και εκείνη δήλωσε στο περιοδικό People με αφοπλιστική ειλικρίνεια:

«Δεν φοράω μακιγιάζ στο σπίτι, οπότε γιατί να μην έκανα το ίδιο και στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι; Πραγματικά, πίστευα ότι δεν θα το παρατηρούσε κανείς, όμως χαίρομαι που πέρασε ένα θετικό μήνυμα».

«Είναι άσκοπο να κυνηγάς τη νεότητα. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να αγκαλιάσουμε αυτό που είμαστε κάθε στιγμή και να είμαστε Ο.Κ. με το που βρισκόμαστε τώρα».

Για τη Jennifer Aniston η αυτοβελτίωση είναι το παν

https://www.instagram.com/p/CxsfqOrLNXx/

Αρχές φθινοπώρου 2023 και μετά την Kim Kardashian, η Jennifer Aniston γίνεται η δεύτερη γυναίκα που μπαίνει στο εξώφυλλο του περιοδικού CR Fashion Book, συμμετέχοντας σε μία σειρά από αφιερωματικά projects. Την 54χρονη ηθοποιό για το επετειακό εξώφυλλο των δέκα χρόνων του, το περιοδικό εκπροσώπησε η editor in chief, Carine Roitfeld, η οποία και έντυσε την Aniston.

Η Jen στη συνέντευξή της θέλησε να προωθήσει την αυτοβελτίωση μιλώντας για τη δική της καθημερινή ρουτίνα.

«Πίνω πολύ νερό, αθλούμαι και κινούμαι καθημερινά, προσπαθώ να τρώω φρέσκες τροφές και να κοιμάμαι όσο περισσότερο μπορώ. Και το πιο σημαντικό, προσπαθώ πολύ να σκέφτομαι τι θέλω να βάζω στο μυαλό μου, ο κόσμος μας δοκιμάζεται και ξέρω πως όλοι νοιαζόμαστε αλλά είναι εξίσου δύσκολο το να κρατάμε εκτός τη φασαρία».

Για τη σειρά μαλλιών Lola Vie, την οποία θεωρεί «παιδί» της είπε:

«Όλα τα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει στο σπίτι ή στη δουλειά, ήταν όλα κομμάτι της δημιουργίας του Lola Vie».

«Από το ξεκίνημα είπα στην ομάδα μου πως η δέσμευσή μου είναι να έχω μια σειρά προϊόντων για τα μαλλιά που θα λειτουργούν, τα συστατικά θα είναι σωστά και συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τα προϊόντα μας μέχρι το αποτέλεσμα να μας ικανοποιεί, δεν τρώμε αν δεν το πετύχουμε».

«Λατρεύω τα όμορφα μαλλιά και όχι τα μαλλιά μου δεν δείχνουν πάντα ωραία. Και φυσικά έχω κάνει κουρέματα για τα οποία μετανιώνω, ποιος δεν έχει;».

Κάποιες πολύ «ηχηρές» δηλώσεις ήρθαν μέσα από ένα πολυαναμενόμενο reunion

https://www.instagram.com/p/Cvzkot1NiM9/

Μέσα στο έτος, είδαμε και το iconic εξώφυλλο της British Vogue με τα κορυφαία μοντέλα των 90s, Cindy Crawford, Linda Evangellista, Naomi Campbell και Christy Turlinghton, να πρωταγωνιστούν σε μια φωτογράφιση με αφορμή τη νέα σειρά με τίτλο «The Supermodels», που αναμένεται να κυκλοφορήσει από το Apple TV+.

Ο Rafael Pavarotti έκανε τη φωτογράφιση και ο Edward Enninful το styling, σε ένα εξώφυλλο που θα μείνει στην ιστορία. «Δεν γεννήθηκαν μέσα σε αυτή τη βιομηχανία, αλλά μπήκαν σε αυτό από πολλά διαφορετικά backgrounds η κάθε μία. Είναι απλά, καθημερινά κορίτσια. Και ξεπέρασαν αυτό τον κόσμο στον οποίο μπήκαν», είπε ανάμεσα σε άλλα ο σκηνοθέτης της σειράς Roger Ross, σε μια προσπάθεια να μας δώσει ένα μικρό preview του mindset πίσω από τη σειρά-ντοκιμαντέρ, που θα μας ταξιδέψει στα πρώτα βήματα της κάθε γυναίκας μέσα στο χώρο, όπου τα στερεότυπα και οι διακρίσεις ήταν ακόμη ισχυρές.

Ένα ταξίδι από το λαμπερό και παράλληλα σκοτεινό κόσμο του modelling των 90s, μέχρι τα #metoo του σήμερα και τις κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση από κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου.

Η Britney Spears για τη γυναίκα μέσα της

https://www.instagram.com/reel/CulSB_7PDuG/


To «Britney Spears - H γυναίκα μέσα μου» είναι η αυτοβιογραφία της Spears που αμέσως μόλις κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο πωλήσεις. Στην κατάθεση ψυχής της, η 42χρονη αναφέρεται με αφοπλιστική ειλικρίνεια στον έρωτά της με τον Justin Timberlake, στην εγκυμοσύνη που δεν ολοκληρώθηκε, στον διασυρμό της από τα media, στη στέρηση του δικαιώματος να βλέπει τα παιδιά της, στα 13 χρόνια της αυστηρής κηδεμονίας από τον πατέρα της.

Ακολουθούν κάποια αποσπάσματα του βιβλίου που αξίζει να αναφερθούν:

«Ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Ζούσα με τον Τζάστιν στο Ορλάντο. Μοιραζόμασταν ένα υπέροχο διώροφο σπίτι με κεραμίδια και πισίνα στο πίσω μέρος. Παρόλο που και οι δύο δουλεύαμε πολύ, βρίσκαμε χρόνο να είμαστε μαζί στο σπίτι όσο πιο συχνά μπορούσαμε. Το σπίτι αυτό ήταν η βάση μας.

Ημουν πάρα πολύ ερωτευμένη με τον Τζάστιν, για την ακρίβεια ερωτοχτυπημένη. Δεν ξέρω αν ο έρωτας είναι διαφορετικός για τους πολύ νέους, πάντως αυτό που είχαμε εγώ κι ο Τζάστιν ήταν ιδιαίτερο και ξεχωριστό».

«Η κηδεμονία μού επιβλήθηκε επειδή, υποτίθεται, ήμουν ανίκανη να κάνω οτιδήποτε - να τραφώ, να διαχειριστώ τα χρήματά μου, να είμαι μητέρα, οτιδήποτε. Οπότε, πώς λίγες εβδομάδες αργότερα με κάλεσαν να συμμετάσχω σε ένα επεισόδιο του “How I Met Your Mother” και στη συνέχεια με έστειλαν σε μια εξουθενωτική παγκόσμια περιοδεία;

Ο μπαμπάς μου απομάκρυνε τον φίλο μου και δεν μπορούσα να οδηγήσω. Η μαμά μου και ο πατέρας μου μού είχαν αφαιρέσει την ιδιότητα της ενήλικης γυναίκας.

Ήταν διπλή νίκη γι’ αυτούς. Δεν μπορούσα να ξεπεράσω το σοκ από το γεγονός ότι η Πολιτεία της Καλιφόρνιας είχε αφήσει έναν άντρα σαν τον πατέρα μου -έναν αλκοολικό, χρεοκοπημένο, έναν αποτυχημένο επιχειρηματία, αυτόν που με τρομοκρατούσε όταν ήμουν μικρή- να με ελέγχει, παρά τα όσα είχα καταφέρει.

Ο πατέρας μου παρουσίαζε την κηδεμονία ως ένα σημαντικό βήμα στον δρόμο για την “επιστροφή” μου. Μόλις λίγους μήνες νωρίτερα είχε κυκλοφορήσει το καλύτερο άλμπουμ της καριέρας μου, αλλά σιγά το πράγμα! Το μόνο που “άκουγα” μέσα στα λόγια του πατέρα μου ήταν: “Είναι μια χαρά τώρα! Δουλεύει για μας!”. Μια χαρά για εμένα; Ή μια χαρά για τον ίδιο; Τι ωραία! σκεφτόμουν. Μπορώ να επιστρέψω στη δουλειά σαν να μην έχει συμβεί τίποτα! Πολύ άρρωστη για να διαλέξω αγόρι μόνη μου, αλλά αρκετά υγιής για να εμφανίζομαι σε εκπομπές και να κάνω σόου για χιλιάδες ανθρώπους σε διαφορετικό μέρος του κόσμου κάθε εβδομάδα! Από εκείνο το σημείο και μετά, άρχισα να σκέφτομαι ότι ο πατέρας μου πίστευε πως είχα έρθει στη Γη αποκλειστικά για να φέρνω χρήματα στην οικογένεια.

Κατέλαβε το γραφειάκι μου και το μπαράκι που είχα στο σπίτι μου, κι έφτιαξε το δικό του γραφείο. Υπήρχε ένα μπολ εκεί, όπου φύλαγα τις αποδείξεις. Ναι, το ομολογώ, ήμουν τόσο σχολαστική που φύλαγα όλες μου τις αποδείξεις σε ένα μπολ. Κάθε εβδομάδα άθροιζα τα έξοδά μου. Για μένα, εκείνο το μπολ ήταν απόδειξη ότι ήμουν ακόμα ικανή να διαχειρίζομαι τις υποθέσεις μου.

Ο πατέρας μου ξεφορτώθηκε το μπολ και βόλεψε τα δικά του πράγματα στο μπαράκι. “Απλά να ξέρεις”, μου είπε, “ότι εγώ κάνω κουμάντο. Κάτσε και θα σου εξηγήσω πώς πάει το πράγμα”. Τον κοίταξα με τρόμο που όλο και μεγάλωνε. “Εγώ είμαι η Μπρίτνεϊ Σπίαρς τώρα” μου είπε».

«Είχα αποφασίσει να υποταχτώ στην κηδεμονία του για χάρη των γιων μου, αλλά το να την υφίσταμαι ήταν πραγματικά δύσκολο. Ηξερα ότι υπήρχε κάτι περισσότερο μέσα μου, αλλά το ένιωθα να αποδυναμώνεται μέρα με τη μέρα. Με τον καιρό, η φωτιά μέσα μου έσβησε εντελώς. Το φως χάθηκε από τα μάτια μου. Ξέρω ότι οι φαν μου το έβλεπαν αυτό, παρότι δεν καταλάβαιναν όλο το εύρος αυτού που είχε συμβεί. Νιώθω μεγάλη συμπόνια για τη γυναίκα που ήμουν πριν με βάλουν στο καθεστώς κηδεμονίας. Παρότι με παρουσίαζαν ως ένα ανεξέλεγκτο κορίτσι, εκείνο το διάστημα είχα κάνει τις καλύτερες δουλειές μου. Συνολικά, όμως, ήταν μια φρικτή περίοδος. Τα παιδιά μου ήταν μωρά και έπρεπε συνεχώς να δίνω μάχη για να τα βλέπω».

«Αν με είχαν αφήσει να ζήσω τη ζωή μου, ξέρω ότι θα έβγαινα απ’ όλα αυτά με τον σωστό τρόπο, θα προσπαθούσα και θα τα κατάφερνα. Πέρασαν 13 χρόνια, στη διάρκεια των οποίων ένιωθα σαν σκιά του εαυτού μου. Σκέφτομαι τον πατέρα μου και τους συνεργάτες του που ήλεγχαν το σώμα και τα χρήματά μου για τόσο μεγάλο διάστημα και αρρωσταίνω. Σκέφτομαι πόσοι άντρες καλλιτέχνες έχασαν όλα τους τα λεφτά στον τζόγο, πόσοι είχαν προβλήματα εθισμού ή ψυχικής υγείας. Κανείς δεν πήρε τον έλεγχο του σώματος και των χρημάτων τους. Δεν μου άξιζε αυτό που μου έκανε η οικογένειά μου. Είχα κατορθώσει πάρα πολλά (σ.σ.: επιτυχίες, βραβεύσεις) στο διάστημα που υποτίθεται ότι ήμουν ανίκανη να φροντίσω τον εαυτό μου. Σκεφτόμουν ότι ήταν σχεδόν αστείο. Η αλήθεια ήταν, ωστόσο, ότι όταν το σκεφτόμουν για πολύ δεν ήταν καθόλου αστείο».

britney-sp__14_

Η Carla Bruni μιλάει ανοιχτά για τη μάχη με τον καρκίνο

https://www.instagram.com/p/Cx97xGrIEtq/

Οκτώβρης του 2023 και η πρώην Πρώτη Κυρία της Γαλλίας αποκάλυψε ότι πριν από τέσσερα χρόνια διαγνώσθηκε με καρκίνο του μαστού επιλέγοντας να δώσει στα κρυφά αυτήν τη μάχη. Ήταν το 2019 όταν η 55χρονη σήμερα Carla Bruni αποκάλυψε ότι βίωνε μεγάλο άγχος επειδή ο σύζυγός της, Nicolas Sarkozy, πολεμούσε τις κατηγορίες διαφθοράς που οδήγησαν στην καταδίκη του σε ποινικό δικαστήριο.

Προωθώντας το Pink October, τον μήνα κατά τον οποίο οι γυναίκες ενθαρρύνονται να πάνε για εξετάσεις, η Bruni που κατά το παρελθόν είχε μιλήσει για τις μάχες της και με άλλους εθισμούς είπε:

«Πριν από τέσσερα χρόνια διαγνώστηκα με καρκίνο του μαστού. Χειρουργική επέμβαση, ακτινοθεραπεία, ορμονοθεραπεία, πέρασα από τη συνήθη διαδικασία για την αντιμετώπιση αυτού του είδους καρκίνου. Ήμουν όμως τυχερή: ο καρκίνος μου δεν ήταν ακόμη επιθετικός. Γιατί ο καρκίνος δεν ήταν επιθετικός; Επειδή κάθε χρόνο, την ίδια ημερομηνία, κάνω μαστογραφία. Δεν κάνω αυτήν την ανάρτηση για να σας δώσω λεπτομέρειες για την υγεία μου. Αυτό με αηδιάζει και δίστασα για πολλή ώρα πριν πω οτιδήποτε. Όχι, κάνω αυτή την ανάρτηση σήμερα για να σας δώσω ένα και μόνο μήνυμα. Αλλά είναι ένα θεμελιώδες μήνυμα για όλες τις γυναίκες που το διαβάζουν αυτό: κάντε κάθε χρόνο μαστογραφία».

Θυμίζουμε ότι ο Οκτώβριος είναι φυσικά ο μήνας πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.

Η πιο ωραία συνέντευξη της Ράνιας Τζίμα είναι πάντα η πιο πρόσφατη

https://www.instagram.com/p/CtPQzwwIzGF/

Μία νέα συνέντευξη παραχώρησε η Ράνια Τζίμα στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» στον τηλεοπτικό σταθμό Mega την Παρασκευή (1/12) και μεταξύ άλλων η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Mega, μίλησε για την ηλικία, τη θέση της γυναίκας στην πολιτική και στα Media, τα social media.

«Πολλά πράγματα είναι καλύτερα όσο μεγαλώνεις. Και την εικόνα μας την καταλαβαίνουμε καλυτέρα. Κάποια πράγματα τα κάνουμε πιο σωστά, αφήνουμε τις υπερβολές, που κάναμε παλαιότερα. Πατάς καλύτερα στα “παπούτσια” σου. Η αύρα των ανθρώπων είναι σέξι, όχι τα μάτια ή η μύτη. Το μυαλό είναι μεγάλη υπόθεση είναι το 90%. Ένα μυαλό μπορεί να κάνει έναν άνθρωπο συγκλονιστικά σέξι και η εικόνα του τυπικά να μην παραπέμπει σε αυτό».

«Κάνω αυτοκριτική κάθε μέρα. Βρίσκω λάθη μου καθημερινά, αλλά δεν νομίζω ότι έχω αδικήσει ποτέ κανέναν από τους συνομιλητές μου. Μήπως για πολλά χρόνια ήμασταν ανεκτικοί και τώρα ξαφνικά που γίνονται “κανονικές” ερωτήσεις, μας φαίνεται κάτι φοβερό; Ο κόσμος έχει απαιτήσεις, και από εμάς πρέπει να έχει απαιτήσεις. Είμαστε εκεί για τον κόσμο και όχι για τους εαυτούς μας. έχω βρει λάθη σε διατυπώσεις μου, σε θέματα διαχείρισης εσωτερικής ισορροπίας. Αυτά που έπρεπε να ερωτηθούν και να απαντηθούν ήταν μια χαρά».

«Με σταματούν στον δρόμο και μου αρέσει πολύ, που με σταματούν κυρίως γυναίκες. Οι 8 στις 10 είναι γυναίκες. Είμαι χαρούμενη με αυτό. Είναι ακόμη πιο γλυκό, όταν μπορεί να μου πουν “σε βλέπει ο άντρας μου”. Είναι σημαντικό, γιατί σημαίνει ότι αυτή η γυναίκα δεν έχει την αίσθηση του ανταγωνισμού. Και νέα παιδιά με σταματούν. Αν καταφέρουμε να επαναφέρουμε έστω και έναν άνθρωπο να έρθει λίγο πιο κοντά στο να βλέπει ειδήσεις, θα είναι μεγάλη χαρά για μένα».

«Προφανώς υπάρχουν ανισορροπίες. Πρώτα από όλα η εκπροσώπηση των γυναικών στην πολιτική είναι πάρα πολύ χαμηλή, πόσες γυναίκες είναι σε θέσεις-κλειδιά. Δεν είναι θέμα αριθμών είναι θέμα ουσίας. Σε μία συζήτηση μεταξύ 2 δημοσιογράφων και ενός πολιτικού, το βλέμμα του πολιτικού πάει στον άντρα δημοσιογράφο. Στη δική μας δουλειά, κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχουν οικονομικές ανισότητες, έχει να κάνει με την εμπειρία και με πολλά άλλα πράγματα, δεν υπάρχει αυτό με το φύλο».

«Δεν είμαι επαναστάτρια. Αισθάνομαι ότι είμαι συντηρητική, ότι υποχωρώ πολλές φορές και σε πολλά πράγματα. Σκέφτομαι πολλές φορές πράγματα που δεν απαντώ και μετά αναρωτιέμαι, γιατί δεν διεκδίκησα πράγματα. Δεν είμαι καθόλου επαναστάτρια. Δεν κάνω επαναστάσεις, είμαι πολύ προσεκτική, και φοβάμαι και πολύ, και δεν μου αρέσουν τα ρίσκα, τα παίρνω αναγκαστικά πολλές φορές».

«Δεν μου αρέσει που μεγαλώνω, αλλά είμαι ευγνώμων που μεγαλώνω. Κάνω γυμναστική, προσέχω περισσότερο τον τελευταίο καιρό τι τρώω, και δεν έχεις και τις ίδιες δυνατότητες στα 35 και στα 43 έτη, πρέπει να το συνειδητοποιήσεις αυτό. Είμαι στη φάση να θεωρώ δώρο ζωής το να ξυπνάω και να ανοίγω τα μάτια μου ή να περπατάω, είναι ευλογία. Προσπαθώ να ξεχάσω αρνητικά γεγονότα, όταν μιλάω με την κόρη μου. Δεν έχω βρει την απόλυτη ισορροπία στο να την κάνω να προσέχει, αλλά να μην γίνει φοβική. Δουλεύουμε γι’ αυτό και εγώ και ο σύζυγός μου και οι παππούδες».

Η Ελένη Ράντου μοιράστηκε τις μεγαλύτερες αλήθειες της στους «Μπαμπά - δες»

«Η καλύτερη συνέντευξη της κας Ράντου» έγραψαν oι θαυμαστές της στα social media παρακολουθώντας τη να μιλάει μέσα από την ψυχή της για την οικογένειά της και όσα την έχουν σημαδέψει.

Η Ελένη Ράντου τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται κυρίως στο θέατρο με παραστάσεις που βγαίνουν σχεδόν πάντα sold οut, όπως άλλωστε συμβαίνει και φέτος στην θεατρική παράσταση «Το πάρτι της Ζωής μου», η οποία συνεχίζεται για 2η σεζόν και στην οποία η ίδια υπογράφει και το κείμενο.

Με την παράσταση αυτή μάλιστα, όπως ανέφερε η ηθοποιός καλεσμένη το Σάββατο 18 Νοεμβρίου στην εκπομπή «Μπαμπά - δες» και τον Τάσο Ιορδανίδη, ήθελε να «ξορκίσει» τον φόβο της απώλειας.

«Επειδή είμαι κοντά στην ηλικία του πατέρα μου (σ.σ. όταν έφυγε από τη ζωή από καρκίνο) έχω έναν τεράστιο τρόμο ότι στη δική του ηλικία θα φύγω κι εγώ, γιατί ήταν καπνιστής και είμαι κι εγώ καπνίστρια, γιατί θεωρώ ότι έχω πάρει πολλά από το DNA του...πιο πιθανό δηλαδή θεωρώ ότι θα “φύγω” από τον τρόπο που έφυγε ο πατέρας μου παρά από τον τρόπο που “φεύγει” η μάνα μου. Οπότε είμαι έντρομη. Θέλω να πατήσω τα 60 σαν παλαβή για να ξεπεράσω την “πίστα”, τον τρόμο ότι θα φύγω στην ηλικία του».

«Το να οφείλεται η κατάθλιψή μας σε μια απώλεια, δεν είναι κατάθλιψη. Είναι πόνος. Μην το μπερδεύουμε. Επειδή τώρα χάνω σιγά σιγά και την μαμά μου, πήγα σε έναν ψυχίατρο για βοήθεια γιατί ένιωθα να τρελαίνομαι, ο οποίος με λύτρωσε γιατί μου είπε: "Δεν έχετε κατάθλιψη και δεν θέλετε φάρμακα". Πονάτε. Απλώς φοβάστε πόσο πολύ πονάτε».

«Επειδή είναι με άνοια και δεν μπορεί να παίρνει εκείνη τις αποφάσεις, αισθανόμουν ότι έχω μια ευθύνη περισσότερη για τις αποφάσεις μου και για τον τρόπο που θα διαχειριστούμε την ασθένεια της. Από ιατρικά μέχρι πρακτικά θέματα. Ένιωσα κάπου ότι θόλωσε η κρίση μου, μήπως κάτι δεν κάνω σωστά και μήπως «την στείλω» μια ώρα αρχύτερα αν δεν πάρω την σωστή απόφαση. Την μετέφερα σε μονάδα φροντίδας επειδή, την είχα μεν έξι χρόνια στο σπίτι, αλλά πια η κατάσταση σοβάρεψε τόσο που ένιωθα ότι έπρεπε να συμβεί αυτό. Από την άλλη, όμως, υπήρχαν οι ενοχές που δεν ήθελα καθόλου να την αποχωριστώ. Εκεί πέρα άρχισα να αμφισβητώ την διαύγεια του μυαλού μου γιατί δεν μπορούσα πουθενά να νιώσω ότι κάνω αυτό που πρέπει».

Η Κλέλια Ρένεση μίλησε για τον πατέρα του παιδιού της

ki.jpg

Καλεσμένη στην εκπομπή Μαμά-δες βρέθηκε η Κλέλια Ρένεση στο επεισόδιο που προβλήθηκε την Κυριακή 19 Νοεμβρίου, όπου μίλησε στη Τζένη Θεωνά για το δικό της ταξίδι στη μητρότητα.

Η ηθοποιός, η οποία είναι μητέρα της 4χρονης Κοραλίας, μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο επιχειρεί να προστατέψει την κόρη της από τα κακοπροαίρετα σχόλια ανθρώπων που «αγωνιούν» να μάθουν ποιος είναι ο πατέρας της μικρής Κοραλίας.

«'Ολοι βγάζουν δικά τους συμπεράσματα. Και καλά οι άνθρωποι στα καφενεία και στον δρόμο, αλλά οι δημοσιογράφοι; Το πρώτο εξάμηνο, και στην εγκυμοσύνη μου φήμες έλεγαν ότι είμαι με τον Μανού και ότι κάνουμε παιδί. Δεν αντιδρούσα, μέχρι ένα σημείο που κατάλαβα ότι το παιδί μου θα μεγαλώσει και θα τα διαβάσει αυτά».

Θέλοντας να προστατέψει, λοιπόν, την κόρη της, η Κλέλια Ρένεση αποφάσισε να διαψεύσει τις φήμες που την ήθελαν μέχρι και να ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας με τον 58χρονο τραγουδιστή Manu Chao.

«Είναι φίλος μου, είναι συνάδελφός μου, είναι οικογένειά μου πνευματική, κάνουμε πράγματα μαζί, έχουμε συγκρότημα, ξεκολλάτε, όλα καλά».

«Αν οι άνθρωποι έχουν τέτοια πρεμούρα να μάθουν τα πατρικά στελέχη της Κοραλίας, δεν είμαι εγώ αυτή που θα τους απαντήσω».

Η Άννα Βίσση απάντησε επικά στο «Η Βίσση πόσο είναι»

H Άννα Βίσση έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια πως δεν έχει πρόβλημα να «τσαλακώσει» την εικόνα της, όπως άλλωστε δεν έχει και πρόβλημα να γίνει viral για την ηλικία της.

Όλοι θυμόμαστε την αντίδρασή της, νωρίτερα αυτό το έτος, στη δημοσιογράφο που αποκάλυψε την ηλικία της. Η ίδια, είχε βρεθεί στην Κύπρο στις αρχές του καλοκαιριού για να ανακοινώσει τις συναυλίες που θα έδινε για τα 50 χρόνια καριέρας της, όταν μια δημοσιογράφος ξεκινώντας για να κάνει την ερώτησή της, άρχισε να λέει: «Το 1963...» και η Άννα Βίσση σχολίασε με χιούμορ «1963; Είχα γεννηθεί;». Η δημοσιογράφος, τότε απάντησε πως δεν θα πει πότε γεννήθηκε η τραγουδίστρια, αλλά η Άννα Βίσση της είπε: «Σιγά καλέ». Κι έτσι, η δημοσιογράφος αποκάλυψε τη χρονολογία. «Το 1957» είπε, θέλοντας να συνεχίσει, με την Άννα Βίσση να κάνει μια γκριμάτσα αστειευόμενη σχολιάζοντας «Ωραίος χρόνος».