Η ανάρτηση που μας συγκίνησε όλους, και μας έβαλε στην διαδικασία να μετρήσουμε τις Ευλογίες μας.

Πριν 10 μέρες η Δήμητρα Λαζαράτου, ( Managing Director της Dialogue Pr ) , έκανε μια ανάρτηση στα στα social media της που τα λόγια της συγκίνησαν όλους και ήταν τόσο ζεστά αληθινά και ειλικρινή.

Η ανάρτησή :

Όταν το φθινόπωρο του 2012 έχασα τη δουλειά (που λάτρευα) λόγω της ύφεσης, πέρασα για έναν χρόνο την πιο εσωστρεφή περίοδο της ζωής μου. Όμως στάθηκα στα πόδια μου κι εκείνη η συγκυρία –εκ του αποτελέσματος- απεδείχθη καρμική για την επαγγελματική πληρότητα που βίωσα μετά και για την εσωτερική μου μεταμόρφωση. Συνειδητοποίησα περισσότερο από ποτέ πόσο σημαντικό είναι να έχουν όλοι οι άνθρωποι δουλειά, να βιοπορίζονται με αξιοπρέπεια και να ονειρεύονται. Ενσυναίσθηση. Ευτυχισμένοι άνθρωποι = ευτυχισμένες κοινωνίες.

2015: capital control. Μούδιασα, αλλά έχοντας φάει το προηγούμενο χαστούκι δεν φοβήθηκα.

2020: κορωνοϊός. Παρακολουθώ με προσοχή τις εξελίξεις αλλά πνευματικά ήμουν ήδη έτοιμη. ΝΑΙ, η καθημερινότητά μας αλλάζει –πόσω μάλλον η φύση της δικής μου δουλειάς- ΑΛΛΑ σε κάθε κρίση προκύπτουν ευκαιρίες. Γίνε κι εσύ Πολεμιστής του Φωτός και ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ. Θα περάσει κι αυτό όπως πέρασαν και όλα τα άλλα. Και πρώτα ο Θεός, όταν γεράσεις θά’χεις να διηγείσαι σοφές ιστορίες στις νεότερες γενιές, για έναν πόλεμο αλλιώτικο από αυτόν που μας περιέγραφαν οι δικοί μας παππούδες…

Σε ευχαριστώ για την προσοχή σου και σου εύχομαι Υγεία, Αγάπη & Φως!

#BeTheChangeYouWantToSeeInTheWorld

Συγκινήθηκα πολύ διαβάζοντας το, με άγγιξε με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Μίλησα μαζί της και τις ζήτησα να μοιραστεί με όλους τους αναγνώστες του www.queen.gr τις σκέψεις της.

Οι σκέψεις της Δήμητρας :

Ορμώμενη από όσα βλέπαμε στις ειδήσεις όλο αυτό το διάστημα, και τις αντιδράσεις του κόσμου τόσο στα social media όσο και στην πραγματική ζωή, ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ τη δική μου βιωματική εμπειρία για να περάσω διακριτικά το μήνυμα ότι όλα ξεπερνιούνται κι ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο δραματικά όσο φαίνονται. Αντιλαμβάνομαι πως ο φόβος και η θλίψη είναι ανθρώπινα συναισθήματα που κάποιοι δυσκολεύονται να διαχειριστούν , ωστόσο επειδή υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός συνανθρώπων μας που πραγματικά υποφέρει οικονομικά, οι υπόλοιποι θεωρώ πως δεν δικαιούμαστε να γκρινιάζουμε και να καταστροφολογούμε. Απεναντίας, αυτή η πανδημία ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για ενδοσκόπηση και πνευματική αφύπνιση. Όσο κλισέ κι αν ακουστεί, όπως οι παππούδες μας πολέμησαν για την ελευθερία που εμείς απολαμβάνουμε τώρα, έτσι κι εμείς οφείλουμε να επιδείξουμε ψυχραιμία και καρτερικότητα σε μια συγκυρία που είναι πάνω από εμάς –βεβαίως το κατά πόσο έχουμε συμβάλλει στην καταστροφή του πλανήτη είναι μια άλλη κουβέντα…

Προσωπικά λοιπόν, και χωρίς καμία διάθεση να ακουστώ μελό ή να περιαυτολογήσω, έχοντας μεγαλώσει σε μια οικογένεια όπου τίποτα δεν μας χαρίστηκε, έμαθα πως όλα τα αγαθά κόποις κτώνται. Και πως δεν χρειάζεσαι και πάρα πολλά για να είσαι ευτυχισμένος. Sustainability across the board. Τα ωραιότερα πράγματα εξάλλου στη ζωή είναι δωρεάν. Αυτή η ολιγάρκεια και οι χαμηλοί τόνοι λοιπόν, αφενός με θωράκισαν σε δύσκολες στιγμές, αφετέρου σε ό,τι αφορά τη δουλειά, «εξορθολόγησαν» την όποια φιλοδοξία εξυπακούεται πως έχω όπως κάθε επαγγελματίας –δεν πας μπροστά αν δεν έχεις (υγιείς) φιλοδοξίες. Το ζητούμενο –διαχρονικά- είναι η εξέλιξη σε όλα τα επίπεδα.

Συγκεκριμένα οι επαγγελματίες της επικοινωνίας είμαστε ούτως ή άλλως εξ’ορισμού ανήσυχα όντα, άρα και πιο ευέλικτοι στις αλλαγές. Καλούμαστε λοιπόν να γίνουμε πιο ευρηματικοί και να επαναπροσδιορίσουμε τη δουλειά μας, διευρύνοντας με τη χρήση όλων των σύγχρονων εργαλείων την γκάμα των υπηρεσιών μας και προσφέροντας 360° λύσεις που θα πληρούν τις προϋποθέσεις που επιβάλλει η σημερινή κατάσταση. Αρνούμαι να δεχτώ ότι τα πάντα θα αυτοματοποιηθούν και θα μετακυλήσουν σε αμιγώς digital περιβάλλον, γιατί πιστεύω ακράδαντα πως ο ανθρώπινος παράγων είναι αναντικατάστατος. Επί του πρακτέου, φυσικά και θα πρέπει να ξεχάσουμε για πολύ καιρό τις μεγάλες διοργανώσεις και τις κατάμεστες αίθουσες εκδηλώσεων, πόσω μάλλον τα φιλιά και τους θερμούς εναγκαλισμούς (ομολογουμένως αυτή η ανθρώπινη επαφή θα μου λείψει), αλλά εάν κι εφόσον το budget του πελάτη το επιτρέπει, είναι ευκαιρία να εστιάσουμε σε smaller scale events, με στοχευμένο κοινό και περισσότερο ποιοτικό χρόνο, για ανταλλαγή win win απόψεων. Πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξει επίσης η δημιουργία ουσιαστικού περιεχομένου που θα παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον τελικό αποδέκτη και θα αναδεικνύει το προϊόν/υπηρεσίες του διαφημιζόμενου. Content is King. Εγώ ήμουν (και εκ φύσεως) ανέκαθεν υπέρμαχος αυτής της φιλοσοφίας, που ευτυχώς είχε αρχίσει να ασπάζεται και πριν τον κορωνοϊό η πλειοψηφία των brands με τα οποία συνεργαζόμαστε, επομένως στην παρούσα φάση δεν ανησυχώ ιδιαίτερα. Όσο ρομαντικό κι αν ακουστεί, δεδομένου ότι αφιερώνουμε εν τέλει το μεγαλύτερο μέρος της (παραγωγικής) ζωής μας στην εργασία, περισσότερο με απασχολεί το να μπορώ να συνεχίσω να είμαι επιλεκτική και να συνεργάζομαι με brands –και ανθρώπους πίσω/γύρω από τα brands- που πιστεύω και απολαμβάνω, από το μεγαλώσω την επιχείρησή μου και τον κύκλο εργασιών ή να εμπλακώ σε παιχνίδια δημιουργίας εντυπώσεων. Αυτό στις μέρες μας είναι πολυτέλεια και ευλογία!

Την Δήμητρα μπορείτε να την βρείτε στο : www.instagram.com/dialoguepr.gr

Μπορείτε να με βρείτε στο : www.instagram.com/majenco

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης