Πέντε απλές ασκήσεις για να αντιμετωπίσετε τους πόνους στον αυχένα (βίντεο)

Αν περνάτε πολλές ώρες της ημέρας σκυμμένοι μπροστά στον υπολογιστή ή ξυπνάτε με πιάσιμο, τότε οι παρακάτω ασκήσεις είναι ιδανικές για εσάς!

Ο πόνος στον αυχένα είναι μια πολύ συχνή ενόχληση που ταλαιπωρεί κυρίως τα άτομα που κάνουν καθιστική δουλειά. Μερικές απλές ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να απελευθερώσετε την ένταση και να απαλλαγείτε από τις ενοχλήσεις στο πι και φι!

Ο μόνος εξοπλισμός που θα χρειαστείτε είναι ένα στρώμα γυμναστικής, ένα μπαλάκι και ένα λάστιχο με λαβές.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης