Παγκόσμια Ημέρα Νερού: Αλήθεια, θα δεχόσουν την πρόκληση #1DayOn10Liters;

Βιβή Αγγελάκη

Tο πρόγραμμα του Giorgio Armani, Acqua For Life μας υπενθυμίζει ότι η πρόσβαση στο καθαρό νερό είναι ένα βασικό ανθρώπινο δικαίωμα.

Προσφάτως, είχαμε αναφερθεί στο πρόγραμμα Acqua for Life (Νερό για τη Ζωή), μια ανθρωπιστική καμπάνια σε παγκόσμιο επίπεδο που ξεκίνησε το 2011 από τον Giorgio Armani. Σήμερα, 22 Μαρτίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού ο Giorgio Armani και ο ΜΚΟ Green Cross International με χαρά ανακοινώνουν την συνεργασία τους για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά με σκοπό να υποστηρίξουν κοινωνίες που αντιμετωπίζουν έλλειψη νερού.

Το 2015 το πρόγραμμα θα υποστηρίξει νέες πρωτοβουλίες στη Γκάνα, στην Ακτή Ελεφαντοστού, στη Σενεγάλη, στη Κίνα, στη Βολιβία και στο Μεξικό – και για πρώτη φορά – στην Αργεντινή. Οι κοινωνίες από αυτές τις χώρες θα ενωθούν με τις περίπου 80 κοινωνίες παγκοσμίως που επωφελούνται από τις ενέργειες του προγράμματος Acqua for Life το οποίο προσφέρει πρόσβαση σε καθαρό νερό.


Οι στόχοι του προγράμματος για το 2015:

Η πρώτη δράση του Acqua for Life στην Αργεντινή θα επικεντρωθεί στην επαρχία Chubut της Παταγονίας, μια περιοχή όπου μαστίζουν η φτώχεια και τα άγρια καιρικά φαινόμενα. Το 2015 ο οργανισμός Green Cross θα χρησιμοποιήσει την συνεισφορά του προγράμματος Acqua for Life για να υποστηρίξει την κατασκευή υποδομών στην Αφρική (Γκάνα, Ακτή Ελεφαντοστού, και Σενεγάλη), στην Κίνα, και αλλού στη Λατινική Αμερική (Βολιβία και Μεξικό).

Η καμπάνια έχει εξαπλωθεί σε 3 νέες ηπείρους από το 2011 ως σήμερα (Γκάνα, Ακτή Ελεφαντοστού, Σενεγάλη, Κίνα, Σρι Λάνκα, Βολιβία και Μεξικό). Ο Green Cross και ο Giorgio Armani θα συνεχίσουν και το 2015 την προσπάθεια ευαισθητοποίησης για την έλλειψη νερού στις αναπτυγμένες και πλούσιες σε νερό περιοχές ενώ παράλληλα θα κατασκευάσουν τις κατάλληλες υποδομές σε αναπτυσσόμενες κοινωνίες ώστε να εξασφαλίσουν συνεχή ροή καθαρού και ασφαλές νερό για τους κατοίκους. Ο οργανισμός Green Cross προσφέρει εκατομμύρια λίτρα καθαρό νερό κάθε χρόνο μέσω γεωτρήσεων, συστημάτων συλλογής βρόχινου νερού, πηγαδιών και αντλιών νερού.

Ο Giorgio Armani είναι πεπεισμένος ότι η πρόσβαση στο καθαρό νερό είναι ένα βασικό ανθρώπινο δικαίωμα. Η έλλειψη νερού όχι μόνο θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των ανθρώπων, αλλά μειώνει δραματικά την πρόσβαση στην παιδεία και την ανάπτυξη. Ο Giorgio Armani έχει δεσμεύσει τη δύναμη του οίκου του καθώς και των δύο αρωμάτων του που έχουν άμεση σχέση με το νερό, το Acqua di Gio και το Acqua di Gioia, ώστε να διαδώσει το μήνυμα για την ανάγκη να παρθούν μέτρα παγκοσμίως ώστε να βρεθούν λύσεις γι' αυτό το πρόβλημα. Η πρωτοβουλία Acqua for Life ευαισθητοποιεί το κοινό για την αξία του νερού και την ανάγκη να δοθεί βοήθεια σε εκατομμύρια ανθρώπους που δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό.

Ευαισθητοποίηση μέσω της πρόκλησης #1DayOn10Liters

Για να διαδοθεί η ανάγκη για περισσότερο καθαρό, ασφαλές νερό, το πρόγραμμα Acqua for Life προσκαλεί το 2015 bloggers, δημοσιογράφους και προσωπικότητες από διαφορετικές χώρες – με επιρροή στον κόσμο της ομορφιάς, της μόδας και όχι μόνο- να προσπαθήσουν να ζήσουν με 10 μόνο λίτρα νερό για μια ολόκληρη μέρα.

Στις περισσότερες χώρες, οι άνθρωποι καταναλώνουν κατά μέσο όρο 100 λίτρα νερό κάθε μέρα – αλλά σε άλλες περιοχές του κόσμου 10 λίτρα είναι πολυτέλεια. Αυτή η πρόκληση θα δώσει την ευκαιρία σε ανθρώπους με επιρροή να καταγράψουν την εμπειρία τους και να επιμορφώσουν τους followers τους στον ψηφιακό κόσμο για την έλλειψη νερού και την σημασία που έχει η ασφαλής πρόσβαση σε καθαρό νερό.

Η πρόκληση #1DayOn10Liters θα ξεκινήσει σήμερα, 22 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Νερού. Την εμπειρία όσων συμμετέχουν στην πρόκληση μπορείτε να την παρακολουθήσετε μέσω των hashtags #1DayOn10liters#Helpgivewater #Acquaforlife και το επίσημο website www.acquaforlife.org

Αλήθεια εσύ θα μπορούσες να ζήσεις με 10 λίτρα νερό την ημέρα; Μήπως θα πρέπει να εκτιμάμε και να φροντίζουμε για τα αυτονόητα του δικού μας κόσμου;

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης