Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Με αυτή τη δίαιτα express θα πετύχεις άμεσα αποτελέσματα!

Χάσε το περιττό βάρος εύκολα και γρήγορα!

 To τοπικό πάχος αποτελεί ένα πρόβλημα που βασανίζει τις περισσότερες από εμάς, με πρώτη θέση στη συγκέντρωση λίπους και στην άσχημη αισθητική, να κατέχει, αναμφισβήτητα, η περιοχή της κοιλιάς. Ωστόσο, επειδή τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο σε αυτή τη ζωή, αρκεί να το θέλεις αρκετά, μην απογοητεύεσαι, αλλά ξεκίνα με την πρώτη ευκαιρία την προσπάθεια για μια καλύτερη εμφάνιση. Όπως καταλαβαίνεις, δεν χρειάζεται να... λιμοκτονήσεις για να αποκτήσεις ένα όμορφο και υγιές σώμα. Αντιθέτως, το μόνο που χρειάζεται είναι μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς περιττά λίπη, για να γίνουν μια για πάντα τα «σωσιβιάκια» σου ένα... μακρινό παρελθόν. Ακολούθησε το παρακάτω διατροφικό πρόγραμμα και θα φτάσεις το στόχο σου στο άψε σβήσε.

Πρωινό
-1 μπανάνα με 1 φέτα ολικής άλεσης με λίγο ταχίνι ή
-1 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης με 1 φλ. γιαούρτι 2%
-1 βραστό αυγό, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι


Δεκατιανό
-1 μπολ καρότα ή
-ένα φρούτο


Μεσημεριανό
-ψάρι ψητό με 2 φλ. μαρούλι και ντομάτα και 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως
-κοτόπουλο στήθος ψητό με 1/2 φλ. καστανό ρύζι και μια μικρή σαλάτα
-μπριζόλα μοσχαρίσια χωρίς λίπος, 2 φλ. λαχανικά ωμά ή βραστά και 3-4 πατάτες φούρνου


Απογευματινό
-1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή
-λίγα ανάλατα αμύγδαλα


Βραδινό
-ομελέτα με δύο αυγά και λαχανικά της επιλογής σου (π.χ. πιπεριές, μανιτάρια, κολοκύθι, καρότο) ή
-τόνο σε νερό με μια μικρή σαλάτα και 2 κ. σ. καλαμπόκι ή
-ντάκος με λίγο ελαιόλαδο

 

Διαβάστε ακομη:

Υγιεινά & απολαυστικά! 5 ροφήματα για να χάσετε πόντους από την κοιλιά

Ποιο είναι το μυστικό για να τρώμε έξω και να μην παχαίνουμε;

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ