Οι αγαπημένες συνταγές μιας διαιτολόγου όταν θέλει να αδυνατίσει

Τι τρώει για μεσημεριανό και τι επιλέγει για βραδινό;

Είναι ο άνθρωπος στον οποίο απευθυνόμαστε όταν θέλουμε να αδυνατίσουμε. Τι κάνει όμως μια διαιτολόγος όταν η ίδια θέλει να χάσει κάποια κιλά; Αφού ρωτήσαμε την Κλινική Διαιτολόγο Διατροφολόγο Μαριέττα Μαρκούση τι πρέπει να τρώμε για μεσημεριανό αλλά και τι να επιλέγουμε για βραδινό αν θέλουμε να χάσουμε κιλά, στη συνέχεια της ζητήσαμε να μοιραστεί μαζί μας τις αγαπημένες της ελαφριές συνταγές:

«Το αγαπημένο μου ολιγοθερμιδικό μεσημεριανό, που φτιάχνω γρήγορα, είναι υγιεινό και κυρίως διατηρείται στο ψυγείο και συνεπώς μπορώ να το καταναλώσω και στη δουλειά είναι μια σαλάτα ζυμαρικών. Αλλά και για βραδινό πάλι μία γρήγορη και γευστική σαλάτα θα έλεγα πως είναι η αγαπημένη μου επιλογή. Είναι ένα πιάτο που θα με χορτάσει αποτρέποντάς με από το βραδινό τσιμπολόγημα μπροστά στην τηλεόραση» μας λέει η ίδια.

Αναλυτικά οι επιλογές της:

Μεσημεριανό

«Μακαρονοσαλάτα με φιογκάκια ολικής άλεσης, πολύχρωμες πιπεριές, ντοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι, καλαμπόκι, αβοκάντο, τυρί κρέμα χαμηλή σε λιπαρά και ελάχιστο ελαιόλαδο. Περιέχει όλες τις ομάδες μακροσυστατικών (υδατάνθρακες, πρωτείνες και «καλά» λιπαρά), είναι δροσερή οπότε δεν μας δημιουργεί δυσφορία και την αίσθηση ότι δεν μπορούμε να εργαστούμε μετά το φαγητό και ταυτόχρονα περιέχει τα αγαπημένα -των γυναικών τουλάχιστον- μακαρόνια, κάτι που κάνει το συγκεκριμένο πιάτο να φαντάζει αρκετά δελεαστικό».

Βραδινό

«Σαλάτα με καπνιστό σολομό, πράσινη σαλάτα (επιλέγω ρόκα μιας και θεωρώ ότι ισορροπεί τη λιπαρότητα του σολομού), ντοματίνια, ηλιόσπορους καθαρισμένους, 2 κριτσίνια καρότου, λίγο τυρί κρέμα χαμηλό σε λιπαρά και 1 κ.σ. ελαιόλαδο. Το συγκεκριμένο πιάτο ειναι χορταστικό, μιας και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη (σολομός, τυρί), μας δημιουργεί την αίσθηση του κορεσμού διότι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες (λαχανικά) και περιέχει «καλά» λιπαρά (ιχθυέλαια, μονοακόρεστα και ακόρεστα λιπαρά)».

Μερικά επιλέον tips που ακολουθεί όταν θέλει να χάσει βάρος:

  • «Πίνω περισσότερο νερό από ό,τι συνήθως, προκειμένου αφενός να διευκολύνω την εντερική μου λειτουργία αφετέρου προκειμένου να γίνεται καλύτερα ο μεταβολισμός των τροφών».
  • «Τρώω στα ενδιάμεσα μόνο φρούτα».
  • «Ποτέ μα ποτέ δεν παραλείπω τα ενδιάμεσά μου».
  • «Γεμίζω το ψυγείο σαλάτες και φροντίζω το γεύμα μου να αποτελείται από μία σαλάτα μέσα στην οποία θα προσθέτω τα υπόλοιπα φαγητά, αποφεύγοτας έτσι το τσιμπολόγημα και τις μεγάλες μερίδες».
  • «Ενισχύω την άσκησή μου αυξάνοντας τις συνεδρίες προπόνησης ή τη διάρκεια της κάθε συνεδρίας».

 

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία την Κλινική Διαιτολόγο - Διατροφολόγο Μαριέττα Μαρκούση
MSc στην Αθλητική Διατροφή, Χαροκόπειο Παν/μιο Αθηνών
Σπάρτης 4, Αθήνα
Αναξαγόρα 9, Ν. Ερυθραία
Τηλ: 210-8672122
www.mariettamarkousi.gr

Δες ακόμα: Έχεις βαρεθεί το κλασικό γυμναστήριο; Σου έχουμε 8 τέλειες εναλλακτικές!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ