3 fatty foods που συνιστά η Διαιτολόγος

Tip ΔιαιτολόγουΕίναι πλέον μύθος ότι δεν πρέπει να τρως λιπαρά για να χάσεις βάρος!

Το σώμα χρειάζεται λιπαρά για να λειτουργεί σωστά - να απορροφά βιταμίνες, να έχει ενέργεια, να προστατεύει τα όργανα, να κρατά τις ορμόνες υπό έλεγχο και να σε κρατάει χορτάτη. Είναι αλήθεια ότι δεν όλα τα λιπαρά καλά. Τα κορεσμένα και τα τρανς λιπαρά (που βρίσκονται στο κρέας, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και σε πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα) αυξάνουν την κακή σου χοληστερόλη (LDL). Τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά που περιέχονται στα τρόφιμα που αναφερθήκαν από την άλλη πλευρά, βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στη βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη και στην προστασία της καρδιάς. 

Λιναρόσπορος

Μην σε ξεγελά το μικρό του μέγεθος. Ο λιναρόσπορος περιέχει άλφα-λινολενικό οξύ (ALA), έναν τύπο ωμέγα-3 λιπαρών που βρίσκεται σε φυτικά τρόφιμα και έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη μείωση της LDL (“κακής”) χοληστερόλης. Μόλις δύο κουταλιές της σούπας λιναρόσπορου θα σου προσφέρουν περισσότερο ALA από την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα, αλλά μην ξεχάσεις να τον αλέσεις για βέλτιστη απορρόφηση θρεπτικών ουσιών. Πρόσθεσε τον πάνω από σαλάτες, το πρωινό σου τοστ ή βρώμη ακόμη και ως υποκατάστατο αυγών στα κέικ.

Η συνέχεια στο limeandlife.com

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ