Επιτρέπεται άραγε να πίνεις καφέ όταν κάνεις διαλειμματική νηστεία;

3 SHARES

Έχουμε την απάντηση.

Η αλήθεια είναι πως εν έτει 2021 υπάρχουν πολλές δημοφιλείς δίαιτες και διάφοροι μέθοδοι απώλειας βάρους. Η κετογονική δίαιτα και τα προγράμματα χαμηλών υδατανθράκων-θερμίδων είναι μόνο μερικές από τις επιλογές όλων όσων επιθυμούν να χάσουν άμεσα κιλά

Οι ειδικοί ωστόσο τονίζουν πως όταν θέλουμε να δούμε πτώση στη ζυγαριά μας οφείλουμε να βρουμε μια ρεαλιστική δίαιτα που συμβαδίζει και ταιριάζει με τον τρόπο ζωής μας. Μία από τις πιο δημοφιλείς δίαιτες τα τελευταία χρόνια είναι η διαλειμματική νηστεία, η οποία επικεντρώνεται κυρίως στο πότε τρως και όχι στο τι τρως.

Σύμφωνα πάντα με τους διατροφολόγους, τα σώματά μας δεν προορίζονται για 24ωρο κύκλο κατανάλωσης τροφών. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι ο περιορισμός της πρόσληψης φαγητού σε ορισμένες ώρες μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην απώλεια βάρους. Επιπλέον συμβάλλει στην αποφυγή διαφόρων παθήσεων όπως: καρδιακές παθήσεις, παχυσαρκία και διαβήτης τύπου 2. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να κάνεις τη διαλειμματική νηστεία. Οι περισσότεροι άνθρωποι συνήθως επιλέγουν ένα πρόγραμμα οκτώ ωρών όπου επιτρέπεται η κατανάλωση, με τις άλλες 16 ώρες να αποτελούνται από νηστεία.

Ένα πολύ σημαντικό βήμα για να εφαρμόζεις σωστά το συγκεκριμένο πλάνο διατροφής είναι ότι πρέπει να περιμένεις λίγη ώρα το πρωί πριν καταναλώσεις το πρώτο γεύμα. Αυτό ίσως ακούγεται σκληρό για αυτούς που είναι εθισμένοι στην καφεΐνη και χρειάζονται ένα φλιτζάνι καφέ για να ξεκινήσουν την ημέρα τους.

Τα καλά νέα είναι ότι ο καφές όχι μόνο δεν απαγορεύεται αλλά επιτρέπεται άφοβα (εννοείται χωρίς την προσθήκη ζάχαρης) όσο καιρό κάνεις τη διαλειμματική νηστεία. Σύμφωνα με την Healthline, πίνοντας ένα φλιτζάνι σκέτο καφέ το πρωί πριν φας, ενισχύεις τη λειτουργία του εγκεφάλου, μειώνεις τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και το σάκχαρο του αίματος.

Δες επίσης: Ηπατική ανεπάρκεια: Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια (εικόνες)

Πηγή φωτογραφιών: unsplash.com

 

 

3 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ