Τα «υγιεινά» σνακ που πρέπει να αποφεύγεις αν θες να χάσεις βάρος

Γιατί ενώ φαντάζουν αθώα, σας χαρίζουν αρκετές θερμίδες

Το έχουμε πει πολλές φορές. Τα σνακ είναι πολύ σημαντικά και θα πρέπει να μην τα ξεχνάτε. Σας χαρίζουν ενέργεια, μειώνουν την πείνα και σας βοηθούν να κάνετε καύσεις. Το στομάχι σας δεν πρέπει να μένει για πολλές ώρες άδειο. Έχετε όμως κατά νου πως όταν μιλάμε για σνακ, εννοούμε ολιγοθερμιδικά.

 

Πάμε, λοιπόν, να δούμε μερικά σνακ που παρόλο που θεωρούνται healthy θα σας χαρίσουν πολλές θερμίδες:


1. Γιαούρτι με granola: Οκ και εμείς λατρεύουμε τη granola, αλλά να θυμάστε ότι περιέχει πολλές θερμίδες καθώς και λιπαρά. Αν θέλετε φάτε γιαούρτι, προτιμήστε χαμηλό σε λιπαρά και προσθέστε δύο κουταλιές βρώμης
2. Κρακεράκια: Πού να σας πάει ο νους ότι αυτά τα... αθώα μικρά κρακεράκια μπορεί να κρύβουν ένα σωρό θερμίδες; Αποφύγετέ τα. Προτιμήστε τις ρυζογκοφρέτες ή παξιμαδάκια ολικής αλέσεως. Προσοχή στις ποσότητες
3. Smoothies: Ναι, άπειρες φορές σας έχουμε προτείνει διαιτητικά smoothies. Σας αποτοξινώνουν και σας χαρίζουν πολύτιμες για τον οργανισμό βιταμίνες. Προσέξτε όμως τι προσθέτετε σε αυτά. Αν προσθέσετε γάλα, γιαούρτι, μπανάνες... θα ξεφύγετε αρκετά. Προτιμήστε τους πράσινους χυμούς με φρούτα και λαχανικά

 

Διαβάστε ακόμα

Αποτοξίνωση τώρα: Αυξήστε το μεταβολισμό σας με αυτό το green smoothie!

Νερό και φαγητό δεν πάνε μαζί: Μάθετε γιατί!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ