Αυτή τη σαλάτα θα τη γευτείς για μεσημεριανό και δεν θα πεινάσεις καθόλου μέχρι το βραδινό

Τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες θέλουμε να τρώμε κάτι ελαφρύ για μεσημεριανό για να μην φουσκώνουμε. Είναι και η ζέστη που μπαίνει στο παιχνίδι οπότε προτιμούμε να μην ανοίγουμε φούρνους για παστίτσιο, μουσακά και τα σχετικά. Ποια θέλει άλλωστε να μαγειρεύει μέσα στην ζέστη. 

Αν επέστρεψες από τις διακοπές σου, αρνείσαι πεισματικά να μπεις στην κουζίνα και επίσης θέλεις να ξεφουσκώσεις λιγάκι, σε καλούμε να φτιάξεις την παρακάτω σαλάτα. Είναι φουλ χορταστική και δροσερή. 

Υλικά:

1/4 φλιτζάνι quinoa: 56 θερμίδες,

1/4 αβοκάντο: 57 θερμίδες

1/4 φλιτζάνι φρούτα (όπως 3 φράουλες): 12 θερμίδες,

1 κουταλιά της σούπας αλατισμένοι ηλιόσποροι: 46 θερμίδες

 

Τα παραπάνω υλικά θα σου δημιουργήσουν το αίσθημα του κορεσμού μέχρι το βράδυ! 

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης