Η μόδα μέσα από τις high-end βιτρίνες του Λονδίνου

Η μόδα μέσα από τις high-end βιτρίνες του Λονδίνου

Δεν μας εντυπωσίασε και τόσο...

Anya Hindmarch, Alexander McQueen, Salvatore Ferragamo, Karen Millen, Gucci, Hermes, Prada, Ralph Lauren, Michael Kors, Lim, Miu Miu, Kurt Geiger, Cartier, Ωmega, Burberry, Kenzo, Christian Louboutin, Louis Vuitton, Laura Ashley, Tods, Penhaligon, L'artisan, Harrod's, Wallis, Jo Malone, Smytheson, Les senteurs και άλλα μεγάλα brand names εκτείνουν τις βιτρίνες τους κατά μήκος των πιο ακριβών και πολυσύχναστων δρόμων του Λονδίνου.

Fulham Road, Kings Road, Oxford Street, Carnaby Street, Covent Garden είναι μερικά μόνο σημεία του Λονδίνου που σε κάνουν να κολλάς στα τζάμια των βιτρίνων που αρκετές από αυτές μοιάζουν να έχουν βγει μέσα από παραμύθια.

Αυτό που μας έκανε εντύπωση ιδίως τις πρώτες μέρες ήταν οι σχετικά χειμερινές βιτρίνες των μεγάλων οίκων (Kenzo, Alexander Mc Queen...). Πιθανότατα λόγω καιρού μιας και έκανε πολύ κρύο όταν φτάσαμε και η υγρασία ήταν αφόρητη. Οι οίκοι που λανσάρουν κυρίως παπούτσια και αξεσουάρ είχαν μπει δυναμικά σε καλοκαιρινό mood, σε αντίθεση με μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας του ρούχου που έδειχναν ακόμη jacket και καπαρντίνες. Ο καιρός άλλαξε γρήγορα και από τις 21/05 η ηλιοφάνεια και η θερμοκρασία σε έκαναν να αναζητάς παραλίες. Από τους πρώτους που έσπευσαν να δείξουν καλοκαίρι ήταν οι Michael Kors και Karen Millen. Με επιφυλακτική ανοιξιάτικη διάθεση μπήκαν στο παιχνίδι ο οίκος Burberry, και Miu Miu. To παράδειγμα ακολούθησαν οι βιτρίνες των Salvatore Ferragamo και Wallis όπως και το flagship store του Ralph Lauren. Πολύ ριγέ, ασπρόμαυρο και snakeskin, εναλλάσσεται με παστέλ και έντονες color-blocking διαθέσεις.

Στους δρόμους γίνεται κυριολεκτικά ο χαμός, ενώ στα εμπορικά κέντρα τα πράγματα είναι αρκετά πιο ήσυχα. Μεγάλη κινητικότητα υπήρχε επίσης στα καταστήματα με ακριβά αρώματα όπως τα Joe Malone και τα L'artisan με τα Les Senteurs. Την παράσταση κλέβουν οι φρουτώδεις νότες και τα gourmet oriental.

Σε γενικές γραμμές δεν εντυπωσιαστήκαμε καθόλου από τις high end βιτρίνες, πέραν του μεγέθους τους και των διακοσμητικών κατασκευών. Μια ματιά σε ό, τι καταφέραμε να απαθανατίσουμε ίσως σας πείσει- μιας και κανονικά οι φωτογραφίες απαγορεύονται. Για πολλοστή φορά η high street και όχι high end μόδα μας κερδίζει(αναμείνατε και γι αυτό το ρεπορτάζ).