Επτά Στρατηγικές για Άκρως Αποτελεσματικές Αποφάσεις για το Νέο Έτος

Η Παραμονή της Πρωτοχρονιάς είναι ακριβώς πίσω από τη γωνία. Είναι πιθανό ότι τουλάχιστον ένα άτομο θα σας ρωτήσω ποιες είναι οι αποφάσεις σας για το επόμενο έτος. Είτε σας αρέσει να τις κάνετε είτε όχι, έρευνα διαπίστωσε πως οι άνθρωποι που σχεδιάζουν τις αποφάσεις τους έχουν 10 φορές περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν τους στόχους τους από τους ανθρώπους που δεν το κάνουν ρητά. Ωστόσο, όπως γνωρίζετε, δεν είναι τόσο εύκολο να κρατήσετε την αποφασιστικότητά σας καθώς η ζωή επιστρέφει στα φυσιολογικά της επίπεδα, και οι παλιές συνήθειες του μυαλού και της δράσης σας ξεκινούν να δοκιμάζουν την αποφασιστικότητα σας, τραβώντας σας μακριά από τις καινούριες που αποφασίσατε να δημιουργήσετε.

Η αλλαγή είναι δύσκολη, αλλά όσο σκληρή κι αν είναι, ο καθένας έχει τη δυνατότητα να κάνει και να διατηρήσει σημαντικές αλλαγές στη ζωή του, ανεξάρτητα από την ηλικία του, ή από το πόσο ελκυστικός είναι στον κόσμο με τους συνηθισμένους του τρόπους.

Πράγματι, υπάρχει μια επιστήμη για την επιτυχία, όταν πρόκειται για την επίτευξη των στόχων και την πραγματοποίηση αλλαγών της ζωής - είτε την 1η Ιανουαρίου είτε οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου. Στο παρακάτω άρθρο είναι 7 στρατηγικές για να σας βοηθήσουν να κάνετε τις αλλαγές που θέλετε στο επόμενο έτος – συμπεριλαμβανομένου και των σωστών αποφάσεων με τις οποίες θα ξεκινήσετε. Ελπίζω πως θα τις διαβάσετε, αλλά πολύ περισσότερο, ελπίζω να τις εφαρμόσετε έτσι ώστε το 2017 να είναι πραγματικά η καλύτερη χρονιά της ζωής σας. Όχι γιατί όλα θα πάνε όπως θέλετε, αλλά επειδή εσείς θα κρατάτε σταθερό το τιμόνι της ζωής σας, ζώντας με σχεδιασμό παρά με παραλείψεις.

Επτά Στρατηγικές για Άκρως Αποτελεσματικές Αποφάσεις για το Νέο Έτος

  1. Γνωρίζετε τα γιατί σας. Μια απόφαση για να κολλήσει, θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τις βασικές αξίες σας. Όλοι θέλουμε να δείχνουμε καλύτερα ή να γίνουμε πλουσιότεροι, αλλά οι αποφάσεις σας πρέπει να πάνε πέρα από επιφανειακές επιθυμίες και να συνδεθούν με αυτό που πραγματικά έχει πιο πολύ σημασία για εσάς. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να «ξέρετε το γιατί» και να αισθάνεστε πραγματικά παθιασμένοι με τους στόχους που έχετε ορίσει για τον εαυτό σας. Αν δεν το κάνετε, τότε, όταν τα πράγματα δυσκολεύουν ή το ξυπνητήρι σας χτυπά στις 5:30 π.μ., δεν θα έχετε την αποφασιστικότητα να παραμείνετε πιστοί στο σχέδιο σας. Συνδέστε τις αποφάσεις με όλα αυτά τα πράγματα που σας δίνουν μια βαθύτερη αίσθηση του σκοπού σας κι ευθυγραμμίζονται με τις βασικές αξίες σας. Όταν οι αποφάσεις σας συνδέονται με μια βαθύτερη αίσθηση του σκοπού, είναι αυτό ακριβώς που σας αναγκάζει να μην θέτετε ως προτεραιότητα μικρές ασχολίες ή να παίζετε ασφαλώς, αλλά να σκάψετε βαθιά και να αναστείλετε την πορεία όταν τα πράγματα δυσκολεύουν - δεν έχει σημασία πόσο πολλά θα είναι τα εμπόδια.
  2. Να είστε συγκεκριμένοι. Αποφάσεις «τρώγε καλύτερα, απόκτησε καλύτερη φυσική κατάσταση, γίνε πιο ευτυχισμένος, χαλάρωσε περισσότερο ή έχε καλύτερη ισορροπία ζωής» είναι καταδικασμένες σε αποτυχία επειδή στερούνται ειδικότητας. Όσο πιο συγκεκριμένοι είστε, τόσο πιο πιθανό είναι να πετύχετε. Περιγράψτε τους στόχους και τις αποφάσεις σας με τρόπους που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να μετρήσετε την επιτυχία σας. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να οικοδομήσουμε μια καλύτερη σχέση με το σύντροφό σας, προγραμματίστε τουλάχιστον μια ξεχωριστή βραδιά το μήνα, ή όπως έχω κάνει εγώ με τον σύζυγό μου, ένα Σαββατοκύριακο μακριά – χωρίς τα παιδιά – το χρόνο. Παρομοίως, αν έχετε δεσμευτεί σ’ ένα καθεστώς καλύτερης υγείας και σωματικής άσκησης, προγραμματίστε πόσες προπονήσεις θα ταιριάξετε μέσα στην κάθε εβδομάδα.
  3. Μην το σκέφτεστε απλά, γράψτε το! Μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ διαπίστωσε ότι όταν οι άνθρωποι έγραψαν το στόχο τους, αυξήθηκε η πιθανότητα να επιτευχθεί αυτός περισσότερο από 70%. Αλλά μην γράψετε απλά το συγκεκριμένο στόχο, γράψτε και πώς θα αισθάνεστε όταν θα τον έχετε καταφέρει. Όταν θα έχετε τελειώσει την καταγραφή των επιθυμιών σας, σημειώστε σε χαρτάκια λέξεις που σας εμπνέουν περισσότερο σχετικά με το στόχο σας και τοποθετείστε τα γύρω στο σπίτι σας και το γραφείο σας ώστε να σας υπενθυμίζουν για ποιο λόγο είστε δεσμευμένοι να κάνετε οτιδήποτε είναι δυνατό ώστε να γίνει ο στόχος σας πραγματικότητα.
  4. Σχεδιάστε το περιβάλλον σας. Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη του περιβάλλοντος σας για να υποστηρίξει ή να σαμποτάρει την επιτυχία σας. Σχεδιάστε το περιβάλλον σας, έτσι ώστε να είναι δύσκολο να ΜΗΝ κάνετε αυτό που αποφασίσατε. Δημιουργήστε ένα διάγραμμα προόδου, «στρατολογήστε» μια ομάδα ευθυμίας ανάμεσα στην οικογένεια και τους φίλους σας, βρείτε κάποιον να σας φέρνει προ των ευθυνών σας, προσλάβετε έναν εκπαιδευτή, συμμετέχετε σε μια ομάδα, δημιουργήστε ένα blog. Ομοίως, εάν υπάρχουν άνθρωποι ή πράγματα στη ζωή σας που σας εκτροχιάζουν απ’ τη διαδρομή σας, αντιμετωπίστε τους άμεσα και ορίσετε τα όποια όρια ξέρετε πως θα χρειαστείτε απέναντι τους.
  5. Περιορίστε τις προσπάθειές σας. Προσπαθώντας να κάνετε πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα μπορεί να σας κάνει πραγματικά αόριστους χωρίς να είστε σίγουροι σε ποια ακριβώς κατεύθυνση πηγαίνετε. Ορίστε τον εαυτό σας για την επιτυχία και ξεκινήστε με ένα μόνο σημαντικό εγχείρημα την 1η Ιανουαρίου. Στη συνέχεια σπάστε αυτό το στόχο σε μικρά βήματα. Μικρά βήματα, δυνατό ξεκίνημα!
  6. Επικεντρωθείτε στη διαδικασία. Είναι εύκολο να πιαστείτε επάνω σε ένα αρχικό κύμα ενθουσιασμού, μόνο και μόνο για να σας πετάξει κάτω συντρίβοντας σας όταν η αρχική σας προσπάθεια δεν παράγει άμεσα και εκπληκτικά αποτελέσματα. Έτσι επικεντρωθείτε στην ίδια τη διαδικασία, και αναπτύξτε μεγαλύτερη αρμοδιότητα της πραγματικής δραστηριότητας, συνήθειας ή δεξιότητας που θέλετε να αποκτήσετε. Για παράδειγμα, αν θέλετε να αποκτήσετε καλύτερη φυσική κατάσταση, επικεντρωθείτε στο να μπορέσετε να κάνετε τζόγκινγκ λίγο παραπάνω κάθε φορά που βγαίνετε για έναν περίπατο, παρά να προσπαθείτε να τρέξετε 5 μίλια μέσα σε μια βδομάδα. Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΙ.
  7. Συγχωρήστε τις αποτυχίες σας. Οι υποκύψεις και οι αποτυχίες σας δεν θα καθορίσουν την επιτυχία σας κατά τον επόμενο χρόνο ή τον όποιο χρόνο. Αλλά το πώς θα ανταποκριθείτε. Αν τύχει να στραπατσαριστείτε, να χάσετε την αποφασιστικότητα σας, πατήστε το κουμπί snooze ή επιστρέψτε σε μια γνωστή, καλώς εφαρμοσμένη συμπεριφορά σας, μη χτυπάτε τον εαυτό σας. Εντάξει, ώστε δεν πήγατε στο γυμναστήριο όπως είχατε προγραμματίσει. Τι λέτε για 5 λεπτά διατάσεις; Όταν πρόκειται να νιώσετε πως ολισθαίνετε ή σα να σας βάζουν τρικλοποδιά, είστε σε καλή δρόμο. Συμβαίνει σε όλους. Απλά μην αφήσετε τις ατυχίες αυτές, τις δυσκολίες και τις αποτυχίες σας να σημαίνουν κάτι παραπάνω από αυτό που είναι. Αντιδράστε στα μαθήματα που αυτές προσφέρουν, κάντε προσαρμογές ανάλογα, κι ύστερα σκουντίξτε τον John Wayne που κρύβετε μέσα σας κι επιστρέψτε πίσω στη σέλα! Η ζωή ανταμείβει εκείνους που δουλεύουν πάνω σε αυτήν.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης