The Bear 5: 7 πράγματα που πρέπει να θυμάσαι πριν από την τελευταία σεζόν

Πατούλια Κατερίνα
The Bear 5: 7 πράγματα που πρέπει να θυμάσαι πριν από την τελευταία σεζόν

Τι περιμένουμε από την 5η σεζόν; Πώληση του εστιατορίου «The Bear»; Αστέρι Michelin; Μια θεαματική επιστροφή του Carmy; Ή μήπως μια ομάδα ανθρώπων που επιτέλους μαθαίνει να λειτουργεί χωρίς να καθορίζεται από τα τραύματα του παρελθόντος;

Το The Bear δεν ήταν ποτέ απλώς μια σειρά για τη μαγειρική. Από την πρώτη στιγμή που ο Carmen «Carmy» Berzatto επέστρεψε στο Σικάγο μετά τον θάνατο του αδελφού του Michael, η σειρά μίλησε στην ψυχή μας για το πένθος, την οικογένεια, τις δεύτερες ευκαιρίες και τους ανθρώπους που προσπαθούν να επουλώσουν τις πληγές τους μέσα από τη δουλειά τους.

Μέχρι το τέλος της τέταρτης σεζόν, το The Bear έχει μετατραπεί σε ένα σημείο συνάντησης φιλοδοξίας, αγάπης, απογοήτευσης και ελπίδας και τώρα που η πέμπτη και τελευταία σεζόν πλησιάζει, υπάρχουν μερικά πολύ σημαντικά πράγματα που αξίζει να θυμάσαι πριν επιστρέψουμε στην κουζίνα του πιο αγχωτικού εστιατορίου της τηλεόρασης.

Το «δώρο» πριν το φινάλε του «The Bear»: Ο Jon Bernthal & ο Ebon Moss-Bachrach μάς μιλούν το «Gary»

the-bear-s4-23.jpg

1. Ο Carmy έχει αποχωρήσει από το εστιατόριο

Η μεγαλύτερη ανατροπή στο φινάλε της τέταρτης σεζόν ήταν αναμφίβολα η απόφαση του Carmy να απομακρυνθεί από το The Bear. Ο ταλαντούχος σεφ ενημερώνει τη Sydney και τον Richie ότι σκοπεύει να φύγει όταν το εστιατόριο θα είναι αρκετά σταθερό ώστε να λειτουργεί χωρίς εκείνον.

Δεν πρόκειται απλώς για μια επαγγελματική επιλογή. Για τον Carmy, η μαγειρική ήταν πάντα συνδεδεμένη με την ταυτότητά του. Ήταν ο τρόπος του να βάζει τάξη στο χάος και να δίνει νόημα στην απώλεια του Michael. Η απόφασή του να αποχωρήσει ανοίγει ένα πολύ μεγαλύτερο ερώτημα: ήταν το The Bear το προσωπικό του σχέδιο λύτρωσης ή μήπως εξελίχθηκε σε κάτι μεγαλύτερο από τον ίδιο;

2. Η Sydney είναι έτοιμη να ηγηθεί

Την ώρα που ο Carmy επιλέγει να απομακρυνθεί, η Sydney Adamu αποφασίζει να παραμείνει στο εστιατόριο. Μια απόφαση που μοιάζει ταυτόχρονα με ανταμοιβή και βάρος.

Για χρόνια προσπαθούσε να χτίσει κάτι ουσιαστικό δίπλα στον Carmy, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις εκρήξεις, την τελειομανία και τη συναισθηματική του αστάθεια. Πλέον όμως δεν είναι απλώς η προστατευόμενή του. Είναι η γυναίκα που μπορεί να οραματιστεί το μέλλον του The Bear χωρίς να καθορίζεται από τα τραύματα ενός μόνο ανθρώπου.

Η Sydney δεν θέλει απλώς ένα επιτυχημένο εστιατόριο. Θέλει έναν χώρο που λειτουργεί σωστά, εξελίσσεται και σέβεται τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτόν.

3. Η εξέλιξη του Richie είναι καθοριστική

Από όλους τους χαρακτήρες της σειράς, ίσως κανείς δεν έχει διανύσει μεγαλύτερη απόσταση από τον Richie Jerimovich. Από οξύθυμος και κολλημένος στο παρελθόν, μετατράπηκε σε έναν άνθρωπο που καταλαβαίνει τι σημαίνει πραγματική φιλοξενία.

Η εμπειρία του στο εστιατόριο της Chef Terry άλλαξε τον τρόπο που βλέπει τη δουλειά του. Πλέον αντιλαμβάνεται ότι η εξυπηρέτηση δεν είναι απλώς διαδικασία αλλά φροντίδα. Και ίσως γι' αυτό να είναι το πρόσωπο που μπορεί να γεφυρώσει το παρελθόν με το μέλλον του The Bear.

bear7.jpg

4. Η Natalie παραμένει η πιο υποτιμημένη δύναμη

Μπορεί να μην τραβά τα φώτα της δημοσιότητας όσο ο Carmy ή ο Richie, όμως η Natalie «Sugar» Berzatto είναι ίσως το πρόσωπο που κρατά τα πάντα όρθια.

Είναι η αδελφή που διαχειρίζεται τις οικογενειακές κρίσεις, η νέα μητέρα, η συνεταίρος που φροντίζει τα οικονομικά και η γυναίκα που μετατρέπει το χάος σε πράξη όταν όλοι οι υπόλοιποι καταρρέουν. Σε μια επιχείρηση δεν αρκεί το όραμα. Χρειάζονται άνθρωποι που θα πληρώσουν λογαριασμούς, θα λύσουν προβλήματα και θα φροντίσουν να μη χαθεί τίποτα σημαντικό. Και αυτό ακριβώς κάνει η Natalie.

5. Τα οικονομικά προβλήματα δεν έχουν τελειώσει

Όσο κι αν αγαπάμε τους χαρακτήρες, το The Bear παραμένει μια επιχείρηση που πρέπει να επιβιώσει. Η επένδυση του Uncle Jimmy συνοδεύεται από προθεσμίες και η υπομονή δεν είναι ανεξάντλητη.

Το εστιατόριο πρέπει επιτέλους να αποδείξει ότι μπορεί να γίνει κερδοφόρο. Διαφορετικά, η πώλησή του παραμένει ένα πολύ πιθανό σενάριο.

Παράλληλα, η σειρά συνεχίζει να υπενθυμίζει ότι το μέλλον ίσως βρίσκεται κάπου ανάμεσα στη φιλοδοξία της υψηλής γαστρονομίας και στην απλότητα που χαρακτήριζε το παλιό The Beef.

6. Το αστέρι Michelin εξακολουθεί να είναι ο μεγάλος στόχος

Η ερώτηση που αιωρείται εδώ και καιρό παραμένει η ίδια: θα καταφέρει τελικά το The Bear να κερδίσει το πολυπόθητο αστέρι Michelin;

Η διάκριση θα εξασφάλιζε το μέλλον του εστιατορίου και θα επιβεβαίωνε τις θυσίες όλης της ομάδας. Ωστόσο η σειρά δεν σταμάτησε ποτέ να αμφισβητεί την ιδέα ότι η επιτυχία θεραπεύει τα πάντα.

Το πραγματικό ζητούμενο δεν είναι μόνο η αναγνώριση. Είναι να ανακαλύψουν οι ήρωες τι είδους εστιατόριο θέλουν πραγματικά να δημιουργήσουν.

7. Είναι τελικά το The Bear μεγαλύτερο από τον Carmy;

Αυτό είναι ίσως το σημαντικότερο ερώτημα της τελευταίας σεζόν. Στις αρχές της σειράς όλα περιστρέφονταν γύρω από τον Carmy. Όσο όμως προχωρούσε η ιστορία, η καρδιά του The Bear αποδείχθηκε ότι βρίσκεται στους ανθρώπους γύρω του.

Η Sydney, ο Richie, η Natalie, ο Marcus, η Tina, ο Ebraheim, οι Fak και όλη η ομάδα έδωσαν στη σειρά το συναίσθημα και την ψυχή της. Αν το εστιατόριο μπορεί να επιβιώσει και να εξελιχθεί χωρίς τον Carmy, τότε η ιστορία θα έχει ολοκληρώσει τον κύκλο της με τον πιο ουσιαστικό τρόπο.

Τι περιμένουμε από την 5η σεζόν;

Πώληση; Αστέρι Michelin; Μια θεαματική επιστροφή του Carmy; Ή μήπως μια ομάδα ανθρώπων που επιτέλους μαθαίνει να λειτουργεί χωρίς να καθορίζεται από τα τραύματα του παρελθόντος;

Αν το The Bear έχει αποδείξει κάτι όλα αυτά τα χρόνια, είναι ότι οι πιο σημαντικές μάχες δεν δίνονται μέσα στην κουζίνα, αλλά από τους ανθρώπους που βρίσκονται γύρω από αυτήν. Με μια ελπίδα θα ξυπνήσουμε αύριο: Το Bear να κλείσει τις πόρτες του με τρόπο που να μας ενθουσιάσει, όπως έκανε σε όλη του την πορεία.

DPG Network