Πού αφήσαμε τον Carmy, την Sydney και όλους τους υπόλοιπους πριν το φινάλε του «The Bear»

Πού αφήσαμε τον Carmy, την Sydney και όλους τους υπόλοιπους πριν το φινάλε του «The Bear»

Η τελευταία σεζόν του «The Bear» είναι προ των πυλών και εμείς θυμόμαστε πού αφήσαμε κάθε χαρακτήρα: από την απόφαση του Carmy μέχρι το σοκαριστικό φινάλε του Gary.

 

Μετά από 4 σεζόν, 1 standalone επεισόδιο, 21 βραβεία Emmy και 5 Χρυσές Σφαίρες, η κουζίνα που κατάφερε να γίνει η πιο αγχωτική και η πιο αγαπημένη της τελευταίας δεκαετίας, ετοιμάζεται για το φινάλε της. Το "The Bear" του FX επιστρέφει για την πέμπτη και τελευταία του σεζόν.

Ο 5ος και τελευταίος κύκλος θα έρθει στη χώρα μας την Παρασκευή 26 Ιουνίου, αποκλειστικά στο Disney+, με όλα τα επεισόδια διαθέσιμα από την πρώτη μέρα. Η νέα σεζόν ξεκινάει από εκεί ακριβώς που σταματήσαμε: τη στιγμή που η Sydney, ο Richie και η Sugar μαθαίνουν ότι ο Carmy αποφάσισε να εγκαταλείψει το εστιατόριο έχτυσε με αίμα και ιδρώτα (κυριολεκτικά). Με άδεια ταμεία και την απειλή πώλησης να πλανάται, το τελευταίο κεφάλαιο υπόσχεται να είναι το πιο δύσκολο σέρβις που έχουν δει ποτέ.

Πού και σε τι κατάσταση έχουμε αφήσει όμως κάθε χαρακτήρα; Λίγο πριν το τέλος, θυμόμαστε όλα όσα πρέπει για να αποχαιρετήσουμε σωστά την επιτομή της αγχωτικής, κωμικοδραματικής και φασαριόζικης τηλεόρασης που θα μπορούσαμε να ζητήσουμε.

Summertime and the watchlist is ready: Τα τηλεοπτικά must-watch του καλοκαιριού 2026

Yes chef, goodbye chef. Το recap που χρειάζεσαι για την 5η σεζόν του The bear

Η επίσημη σύνοψη της νέας σεζόν έχει ως εξής:

Ο πέμπτος και τελευταίος κύκλος του «The Bear» του FX, ξεκινά από τη στιγμή που η Σίντνεϊ (Ayo Edebiri), ο Ρίτσι και η Νάταλι (Abby Elliott), γνωστή ως «Sugar», ανακαλύπτουν ότι ο Κάρμι (Jeremy Allen White) έχει εγκαταλείψει τον χώρο της εστίασης, αφήνοντας το εστιατόριο στα χέρια τους. Χωρίς χρήματα, με την απειλή μιας πώλησης να πλησιάζει και μια καταρρακτώδη καταιγίδα στον δρόμο τους, οι νέοι συνέταιροι πρέπει να συνεργαστούν με την υπόλοιπη ομάδα για να πραγματοποιήσουν κάτι τελευταίο, ελπίζοντας ότι θα καταφέρουν επιτέλους να κερδίσουν ένα αστέρι Michelin. Στο τέλος, συνειδητοποιούν ότι αυτό που κάνει ένα εστιατόριο «τέλειο» ίσως να μην είναι το φαγητό, αλλά οι άνθρωποι.

Carmen "Carmy" Berzatto

Το απρόσμενο και αφηγηματικά σωστό cliffhanger που δεν περιμέναμε: ο Carmy (Jeremy Allen White) παίρνει την απόφαση για κατέβασμα του γενικού και αποφασίζει να φύγει από το εστιατόριο. Μετά από χρόνια πίεσης, στρες και αυτοκαταστροφής, συνειδητοποιεί ότι δεν έχει ιδέα ποιος είναι πραγματικά έξω από μια κουζίνα και αν δεν το μάθει τώρα, δεν θα το μάθει ποτέ.

Καθοριστική στιγμή η συνομιλία με τη μητέρα του, Donna (η θεότης θεοτήτων Jamie Lee curtis), που επιτέλους του ζήτησε συγγνώμη για όλα. Ο Carmy ακούει, αποδέχετε και αποφασίζει να σπάσει τον κύκλο αντί να τον συνεχίσει. Αφήνει το εστιατόριο στη Sydney, τον Richie και τη Sugar, και αποφασίζει να αφήσει την ποδιά του.

the-bear-s05-01.png

Sydney Adamu

Στον τέταρτο κύκλο, η Sydney (Ayo Edebiri) έχει στα χέρια της μια πρόταση και μια διέξοδο: μια θέση δίπλα στον σεφ Adam Shapiro με την υπόσχεση για περισσότερο έλεγχο, περισσότερη δύναμη και λιγότερο Carmy. Την αρνείται. Και καλά έκανε, γιατί ο Shapiro αποδείχτηκε ακριβώς ό,τι φοβόταν: κάποιος που υπόσχεται τα πάντα, με την προϋπόθεση να πεις ναι. Αν πεις όχι, η εκδικητικότητα κάνει την εμφάνισή της. Τελικά, παραμένει στο The Bear... και τώρα το The Bear είναι δικό της. Δέχεται να αναλάβει μόνο υπό έναν όρο: ο Richie και η Sugar να είναι συνέταιροι. Η εποχή Carmy τελείωσε. Η εποχή Sydney ξεκινά.

Richard "Richie" Jerimovich

Ο Richie (Ebon Moss-Bachrach) είναι από τους χαρακτήρες με το πιο ανθρώπινα εντυπωσιακό character arc: έχει μια δουλειά που όντως αγαπά, έχει παλέψει για την εκπαίδευσή του, έχει βρει τον ρόλο του και χτίζει μια καλύτερη σχέση με την πρώην γυναίκα του για να μπορεί να είναι και πιο σωστός πατέρας.

Στο αρκετά επίπονο επεισόδιο "Gary", το standalone prequel επεισόδιο που βγήκε αθόρυβα πριν λίγο καιρό, βλέπουμε έναν Richie να θυμάται μια συγκεκριμένη στιγμή με τον Mikey. Για να μαυρίσουμε ακόμα περισσότερο, στο τέλος του επεισοδίου επιστρέφουμε στο σήμερα και ο Richie συγκρούεται με άλλο αμάξι. Άγνωστη η κατάστασή του, σίγουρο ότι η 5η σεζόν θα χτιστεί πάνω σε αυτό.

the-bear-s05-02.png

Natalie "Sugar" Berzatto

Η γλυκιά κόλλα της οικογένειας και του εστιατορίου, εξού και το όνομά της. Στη 4η σεζόν συνεχίζει να κάνει αυτό που κάνει καλύτερα: να διαχειρίζεται, να οργανώνει, να στηρίζει. Τώρα, με τον Carmy έξω από την εξίσωση, βρίσκεται για πρώτη φορά σε θέση πραγματικής εξουσίας, χωρίς κανένα -φαινομενικά έστω- οικογενειακό βάρος. Είναι πλέον συνιδιοκτήτρια του The Bear μαζί με τη Sydney και τον Richie. Αν ο Carmy ήταν το όραμα, η Sugar είναι αυτή που το κάνει πράξη.

Marcus Brooks

Ο Marcus έχει περάσει από πολλά και η απώλεια της μητέρας του τον σημάδεψε βαθιά. Η 4η σεζόν όμως του δίνει μια στιγμή που την άξιζε: το Food & Wine τον ανακηρύσσει έναν από τους καλύτερους νέους σεφ της χρονιάς. Όλες αυτές οι ώρες που έμενε αργά, που πειραματιζόταν, που αρνιόταν να συμβιβαστεί με κάτι μέτριο, τώρα αναγωνρίζονται.

Tina Marrero

Η Tina είχε έναν στόχο που της φαινόταν αδύνατος: να ετοιμάζει ένα σύνθετο πιάτο σε λιγότερο από τρία λεπτά. Το κατάφερε. Με τη βοήθεια του Luca και τη δική της αμετακίνητη επιμονή, έφτασε εκεί. Μικρή νίκη μέσα στο χάος, αλλά στο The Bear, αυτές οι μικρές νίκες είναι που μετράνε και έχουν τη μεγαλύτερη σημασία (μία από τις μεγάλες αλήθειες της σειράς).

Ebra

Ο Ebra δυσκολεύτηκε να βρει τη θέση του στο νέο, πιο fine dining περιβάλλον του The Bear. Η λύση ήρθε από έναν απίθανο σύμμαχο: τον Albert Schnurr (τον μακαρίτη Rob Reiner, σε ό,τι αποδείχτηκε τελευταία εμφάνισή του), που τον βοήθησε να δει τι κάνει καλά αντί για τι δεν μπορεί να κάνει. Αποτέλεσμα: το The Beef, το παράλληλο street food του εστιατορίου που ανθεί υπό την επίβλεψή του.

Το “The Bear” μας έμαθε ότι η κουζίνα -και το μαγείρεμα γενικά- δεν είναι μόνο φαγητό. Είναι ό,τι φέρνουμε μαζί μας από σπίτι, καλό και κακό. Είναι φροντίδα, είναι εξουσία, είναι αγάπη, είναι στρες. Μένει να δούμε τι είδους εστιατόριο -και τις είδους σειρά- είναι εν τέλει το The Bear. Φροντιστικό και ανθρώπινο και ας είναι και επίπονο ή ματαιόδοξο, κυνικό και μόνο γλασέ, λουλούδια και πουρέδες;





DPG Network